Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
RP

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja RP »

Vastaa sinä diplomi-insinöörinä että kuinkas paljon niitä manuaaleja tulee luettua? Kuinka monta kertaa olisi pitänyt, jos jäi lukematta?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja annepa »

RP kirjoitti:Vastaa sinä diplomi-insinöörinä että kuinkas paljon niitä manuaaleja tulee luettua? Kuinka monta kertaa olisi pitänyt, jos jäi lukematta?
Minä olen siinä mielessä outo insinööri että luen AINA manuaalit.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja RP »

^ :lol: Pitää tehdä niiaus!

Yleensä mies motkottaa, ettei tässä ole taas järkeä ja kuka tämmösen paskankin on suunnitellut. Mä totean siihen, että varmaan joku insinööri. Lue manuaalit. No ei kuulemma tarvitse. No yleensä siinä vaiheessa totean kovaan ääneen meneväni täysistunnolle, oikeasti menen pöntölle lukemaan manuaalia. Sitten voin tulla sieltä pois ja olla niin fiksua, kun ei ongelman ratkaisuun tarvitse edes inssin papereita.

Totta tosiaan, en useinkaan missaa oivaa tilaisuutta leikkimieliseen kettuiluun ;)
elco

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja elco »

RP kirjoitti:Vastaa sinä diplomi-insinöörinä että kuinkas paljon niitä manuaaleja tulee luettua? Kuinka monta kertaa olisi pitänyt, jos jäi lukematta?
Jos Kolumbus olisi lukenut manuaalin olisi Ameriikka jäänyt löytämättä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja annepa »

elco kirjoitti:
RP kirjoitti:Vastaa sinä diplomi-insinöörinä että kuinkas paljon niitä manuaaleja tulee luettua? Kuinka monta kertaa olisi pitänyt, jos jäi lukematta?
Jos Kolumbus olisi lukenut manuaalin olisi Ameriikka jäänyt löytämättä.
Luulenpa että Kolumbus oli lukenut laivan manuaalin. Ainakin kuvannollisesti. Amerikan löytäminen on ihan eri kategoriassa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

annepa kirjoitti:
elco kirjoitti:
RP kirjoitti:Vastaa sinä diplomi-insinöörinä että kuinkas paljon niitä manuaaleja tulee luettua? Kuinka monta kertaa olisi pitänyt, jos jäi lukematta?
Jos Kolumbus olisi lukenut manuaalin olisi Ameriikka jäänyt löytämättä.
Luulenpa että Kolumbus oli lukenut laivan manuaalin. Ainakin kuvannollisesti. Amerikan löytäminen on ihan eri kategoriassa.
Hah, aivan. Kolumbushan luuli törmänneensä ihan eri manteereeseen :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja annepa »

Suvinen kirjoitti: Yritin etsiä nettikauppoja, mutta aika huonolla menestyksellä. Elloksella oli joitain, mutta malleista ei saa selvää onko takana solki vai ei. Olen ihan varma, että palstan rinnakkailla on/on ollut upeita bikineitä, ootte semmoisia hottiksia!!! Mistä niitä saa?
Changestä!. Ostan kaikki tissiliivini sieltä! Biksuja en ole sieltä ostanut koska en nyt tarvi, satuin muutama vuosi sitten löytään reissusta parit sopivat.

Ja ihan oikiasti, jos kyse on vaan yläosasta, niin jos on yhtään ompelukokemusta niin yläosan itsetekeminen ei ole mitenkään mahotonta. Mutta tietty jos ei HALUA tehä (en miekään halua) niin tota Changea nyt ainaki kannattaa kokeilla.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
nastamuumio

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Onks muita kauppoja kuin Kenkä-Marski, josta sais naisten kesäkenkiä koossa 41,5? Pitäis löytää tummat umpikärkiset ja tasapohjaset arkiset kengät ja tennarit.
RP

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja RP »

Liikeketjuista kyselit:

Eilen ostin rintaliivini Seppälästä (kokona D/DD/F mallista riippuen) ja mielestäni siellä oli valikoimaa myös bikineissä. Hintatasokin matala. Itse en juuri käytä uimapukuja/biksuja koska en ui enkä tykkää auringossa löhöilystä. Omistan vain mauttomia Pamela Andersson narubiksuja :D
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja annepa »

nastamuumio kirjoitti:Onks muita kauppoja kuin Kenkä-Marski, josta sais naisten kesäkenkiä koossa 41,5? Pitäis löytää tummat umpikärkiset ja tasapohjaset arkiset kengät ja tennarit.
Minä oon löytäny ihan esim Sokokselta, Stockmannilta ja Anttilasta. Tennareina mulla on ylläripylläri Adduja, esim Campus ja Gazelle. Niitä löytyy ainaki isoihin kokoihin asti kun ne on periaatteessa miesten kenkiä - ainakin uusimmissa lukee että "MEN'S 8.5". Sandaaliosastolla suosikki on Ecco. Myös Vagabondilta oon löytäny kivoja popoja.

Niin. Ja mun koko on 40-42 riippuen valmistajasta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
nastamuumio

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

annepa kirjoitti:Sandaaliosastolla suosikki on Ecco. Myös Vagabondilta oon löytäny kivoja popoja.

Niin. Ja mun koko on 40-42 riippuen valmistajasta.
Eccon sandaaleja mullakin on kahdet. Ne vaan on niin pirun mukavan ja käytännöllisen näkösiä, mutta toisaalta myös mukavan kestäviä. Vagabondin isoin koko on mulle selkeesti liian pieni. Tennareiksi ostaisin mielelläni samanlaiset addut, jotka mulla on nytkin ja joiden pohjasta lähtee palasia, mutta oon netistä kattellu, että ainakin joistakin vapaa-ajan jalkineista ovat firmassa vähentäneet kokoja. Pari vuotta sitten sovitin addun aivan ihania ballerinoja ja niistä oli suurin koko 40 2/3, joka oli ihan törkeen pieni.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Suvinen kirjoitti:Täytyyhän jossain olla a) hyvännäköisiä, b) nuorekkaita/trendikkäitä ja c) isoille rinnoille istuvia biksuja? Missä?
Oletko sattunut käymään urheiluliikkeissä? Viimeisimmät bikinini olen nimittäin ostanut stadiumista. Esimerkiksi panos emporiolla on malleja jotka sopivat myös rinnakkaammille naisille. Hyvää noissa urheiluliikkeen bikinimalleissa on myös se, että ne pysyvät päällä, eikä rinnat pullahda ulos jokaisen liikkeen yhteydessä. Samoin se, että ovat pääsääntöisesti hyvinkin mukavia päällä, ilman että painaa, kiristää tai puristaa jostain. Tupla D suosittelee.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja par-sky »

exPertti kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Täytyyhän jossain olla a) hyvännäköisiä, b) nuorekkaita/trendikkäitä ja c) isoille rinnoille istuvia biksuja? Missä?
Tämä alkaa vaikuttaa kiinnostavalta keskustelulta. :oops:
oon aika yllättyny ettei kukaan oo vielä kehottanut olemaan toplesina ;)
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^yleisen hyvän vuoksi?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Manaaja

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pärsky, näytä tissit.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Manaaja kirjoitti:Pärsky, näytä tissit.
Yleiseen hyvään? Vai jollekin tietylle?

Pitäsköhän sitä vihdoin viimein hommata kamera?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Manaaja

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

par-sky kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Pärsky, näytä tissit.
Yleiseen hyvään? Vai jollekin tietylle?
Meille tietyille!
NuoriD

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Suvinen kirjoitti:Pitääköhän mun laittaa galleriaan yksi tissikuva Pertille, kun sitä tuntuu tuo mun rintavarustus kiinnostavan sen verran että joka toisessa ketjussa pitää sitä kommentoida.
Oisko sitä kuvaa, missä sulla oli se raidallinen paita ja olit ottamassa kuulokkeita päästä.

:pliis:
Manaaja

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Pitääköhän mun laittaa galleriaan yksi tissikuva Pertille, kun sitä tuntuu tuo mun rintavarustus kiinnostavan sen verran että joka toisessa ketjussa pitää sitä kommentoida.
Oisko sitä kuvaa, missä sulla oli se raidallinen paita ja olit ottamassa kuulokkeita päästä.

:pliis:
Varmasti on. Arvaa kenen yksityisessä kokoelmassa.
NuoriD

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Pitääköhän mun laittaa galleriaan yksi tissikuva Pertille, kun sitä tuntuu tuo mun rintavarustus kiinnostavan sen verran että joka toisessa ketjussa pitää sitä kommentoida.
Oisko sitä kuvaa, missä sulla oli se raidallinen paita ja olit ottamassa kuulokkeita päästä.

:pliis:
Varmasti on. Arvaa kenen yksityisessä kokoelmassa.
Mulla ei :cry:
Manaaja

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Oisko sitä kuvaa, missä sulla oli se raidallinen paita ja olit ottamassa kuulokkeita päästä.

:pliis:
Varmasti on. Arvaa kenen yksityisessä kokoelmassa.
Mulla ei :cry:
Six-pack karhua ja kartsa Marlboroa Varkauteen, niin saat sellasen zipin sähköpostiisi ettet uskokaan.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Manaaja kirjoitti:
par-sky kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Pärsky, näytä tissit.
Yleiseen hyvään? Vai jollekin tietylle?
Meille tietyille!
Galleriaan lisätty kuva uteliaille. Ei nyt parempaa löytynyt tähän hätään :]
Me transmitte sursum, Caledoni!
NuoriD

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Suvinen kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Oisko sitä kuvaa, missä sulla oli se raidallinen paita ja olit ottamassa kuulokkeita päästä.
:shock: Musta kirja iskee jälleen. Kuva taitaa olla x vuotta wanha eikä edes löydy nykyiseltä koneeltani.
Eiköhän kyseinen kuva ole syöpynyt ikuisiksi ajoiksi useammankin kitinämiehen verkkokalvoille :wink:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Suvinen kirjoitti:Mistä niitä saa?
Mulla olis yhdet joutavat punaiset G-kuppiset, ollut ehkä kaks kertaa päällä ja ostettu erikoiliikkeestä isolla rahalla.

t. ex-rintava

Ps. kuva galtsussa
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja RP »

^ Menettekö koko perhe? No me mennään heinäkuussa särkkiksen delfinaarioon kun tytsä mukana. Se tykkää kaloista yms. siellä se aika kuluu varmasti mukavasti.