Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Väittäisin että pieni kuntosaliharjoittelu saattaisi toimia paremmin kuin satulatuoli, jos on selän kanssa ongelmia.
-
- Kitisijä
^Väittäisin, että eivät millään tavoin sulje toisiaan pois.
Muaki kiinnostaa satulatuolit. Huima raportoikoon sit kokemuksensa!
Muaki kiinnostaa satulatuolit. Huima raportoikoon sit kokemuksensa!
Väittäisin, että itsestäänselvyyksien lateleminen ei aina vaikuta älykkäältä.
Mulla on töissä tämmönen
http://www.ergoforum.com/fi/Tuotteet/Sw ... r+Classic/
hyvän toimistotuolin lisäksi. Swopper pitää selän aktiivisesti liikkeessä koko ajan, joten se eroaa satulatuoleista jotka ovat aika staattista asentoa nekin.
Olen ollut tyytyväinen. Se on kyllä varmaan aika kallis kotikäyttöön.
http://www.ergoforum.com/fi/Tuotteet/Sw ... r+Classic/
hyvän toimistotuolin lisäksi. Swopper pitää selän aktiivisesti liikkeessä koko ajan, joten se eroaa satulatuoleista jotka ovat aika staattista asentoa nekin.
Olen ollut tyytyväinen. Se on kyllä varmaan aika kallis kotikäyttöön.
-
- Kitisijä
Ihan taatusti, mutta tuskimpa staattisessa toimistotyössä tuollaisesta on yhtään haittaa. Ainakin meidän toimiston naisihmiset arvostavat suuresti tuon tuomaa lisää ruumilliseen hyvinvointiin.Manaaja kirjoitti:Väittäisin että pieni kuntosaliharjoittelu saattaisi toimia paremmin kuin satulatuoli, jos on selän kanssa ongelmia.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
-
- Kitisijä
Kannattaa varmaan jatkossa muistaa toi, jos kerran sulla on tarvetta vaikuttaa älykkäältä.Manaaja kirjoitti:Väittäisin, että itsestäänselvyyksien lateleminen ei aina vaikuta älykkäältä.
-
- Kitisijä
*sigh*Manaaja kirjoitti:Väittäisin että pieni kuntosaliharjoittelu saattaisi toimia paremmin kuin satulatuoli, jos on selän kanssa ongelmia.
Kiitos tästä itsestäänselvyydestä, mutta se ei nyt poista sitä että kysyin asiaa X - en itsestäänselvyyksiä asiasta Z. Treenaan jo salilla, mutta se ei poista sitä ettenkö voisi haluta parantaa asioita myös kotitoimiston puolella kun/jos olen tiedostanut että minulla on huonoja tai epäergonomisia tapoja, jotka rasittavat ja saattavat aiheuttaa myöhemminkin turhia kipeytymisiä.
Onnistuin juurikin treenillä saamaan selkäni vähän aikaa sitten kipeäksi, jonka hyvänä seurauksena tuli käytyä juttusille fysioterapeutin kanssa joka sitten löysi treenauksesta ongelmia sen suhteen - ettei syviä lihaksia ole tullut treenattua tarpeeksi, vaikka pinnalliset lihakset olisivatkin hyvässä kunnossa. Satulatuoli arjessa kaiken muun tukena ja toisaalta neitimäisemmät treeniliikkeet salilla syvien lihasten aktivoimiseksi olivat hyviä neuvoja, joita yritän nyt ottaa käyttöön.
-
- Kitisijä
Mä tarttisin sellaisen, jolla voi myös rullata paikasta toiseen. Kai niitä on sellaisiakin?So Hard kirjoitti:Mulla on töissä tämmönen...
Edit: Jahas, samalla saitillahan niitä jopa oli.
-
- Kitisijä
Huima, tuo Salli on ainakin mun graafisen alan tutuilla tosi yleisesti käytössä; lienee ok.
-
- Kitisijä
Reverse cowgirl on hyvä selälle.Haemaeraemies kirjoitti: Ainakin meidän toimiston naisihmiset arvostavat suuresti tuon tuomaa lisää ruumilliseen hyvinvointiin.
Sitä se ei ole. Siitä kun puuttuu kokonaan korkeussäätö.EveryWoman kirjoitti:Muutamat kehuvat tuolla ihan tavallista jumppapalloa työtuolina.
-
- Kitisijä
Olen katkerasti todennut, että satulatuolilla ei tee mitään, jos pöytää ei saa nostettua. Ihan turha yrittää istua nätisti pöydän ääressä satulassa, kun polvet on liian koukussa. Sattuu selkään ja jalkoihin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Ja se on ihan sama kuinka hyvät selkälihakset sulla on, jos ei selkää tukevat lihakset ole kondiksessa.Vaola kirjoitti:Tuota olen muuten kuullut yllättävän monelta taholta, joilla on ollut selän/niskan seudun ongelmia.huima kirjoitti:...ettei syviä lihaksia ole tullut treenattua tarpeeksi, vaikka pinnalliset lihakset olisivatkin hyvässä kunnossa.
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Paitsi Manaaja. Määäkin haluuun päteee... määkin olen neeetiissää!Vaola kirjoitti:^ Hey... psst... Tässä ei saanut ladella itsestäänselvyyksiä...
The great club outshines the individual, always and forever.
Tarttis vähän apua itsestäänselvyyksiin. Mitä noi alemmat selkälihakset on, jos ei niitä selkää tukevia lihaksia?
-
- Kitisijä
Meillä kaikilla miehillä kitinässä on niin isot pallit, että muuta ei kannata harkitakaan:huima kirjoitti:Satulatuolit?
Mikä on hyvä ja mistä - ja mihin hintaan?
Kotiin siis työtuoliksi tietokoneelle.
http://salli.com/fi/Tuotteet/Tuolit/Salli+Professional

-
- Kitisijä
Dänks.
Sallia katselinkin, mutta se on aika jumalattoman kallis uutena.
Toinen vinkki oli Human Toolista ( http://www.humantool.fi/ ), jonka tilasinkin kokeiluun. Kyse ei ole siis kokonaisesta tuolista vaan satulaosasta joka tulee tavallisen tuolin päälle. Voi olla ihan roskaa - tai sitten hyvä -- sittenhän sen näkee.
Sallia katselinkin, mutta se on aika jumalattoman kallis uutena.
Toinen vinkki oli Human Toolista ( http://www.humantool.fi/ ), jonka tilasinkin kokeiluun. Kyse ei ole siis kokonaisesta tuolista vaan satulaosasta joka tulee tavallisen tuolin päälle. Voi olla ihan roskaa - tai sitten hyvä -- sittenhän sen näkee.
-
- Kitisijä
Juurikin näin. Senpä takia meillekin tulee tänne officelle joulukuun remontin myötä joka jannulle sähkösäätöiset työpöydät. Tuolin saa sitten jokainen itse valkata, satulalla tahi ilman.Lolita kirjoitti:Olen katkerasti todennut, että satulatuolilla ei tee mitään, jos pöytää ei saa nostettua. Ihan turha yrittää istua nätisti pöydän ääressä satulassa, kun polvet on liian koukussa. Sattuu selkään ja jalkoihin.
Testasin tota Humantoolia kauneusmessuilla, vaikutti ihan ok kapistukselle jos ei aina halua istua satulatuolilla, esim. hamepäivinä

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Missä tossa istutaan?
Perse keskelle penkkiä. Koska varsin on joustavasti kiinnitetty, siinä löytää väkisinkin mukavan asennon. Kerrassaan mukava vehje ja pitää selän huomaamatta koko ajan liikkeessä. Veri kiertää ja selkä ei rasitu lainkaan samalla tavalla.masa kirjoitti:Missä tossa istutaan?
Noniin, miehen pitäisi hakea mulla pari pakettia lähetystunnusten kanssa joten miten mä nyt muotoilen sen valtakirjan paperille? Aina ennen se on saanut nuokin vastaanotettua (vaikka ei kai pitäisi), mutta täällä tuli stoppi hommalle ilman valtakirjoja. Saapumisilmoituksissa on aina se valtakirja, mutta viesteissä ei luonnollisestikaan. Täytyy laittaa postiin se valtakirjailmoitus menemään kunhan saa jossain printattua, mutta siis nyt on siwa/mypack keikka.
Kuinka usein 1 v ikäisen lapsen äidin on sopivaa käydä viihteellä?
Öööö... onko tähän vastausta?? Kerran kuussa???? Kaksi kertaa kuussa???Zeb kirjoitti:Kuinka usein 1 v ikäisen lapsen äidin on sopivaa käydä viihteellä?
Mä en itse viitsi käydä kovin usein kun olen sitten aika kauan pois pelistä. Kävisin ehkä kerran kahdessa kuussa omalla toimintamallillani, jos mieli tekisi. Nyt vaan kalsarikännään!
Tekisi mieli mennä vähintään kerran kuussa ja on vähän semisyyllinen olo siitä. Voi olla kyllä reboundia nämä menohalut tavallista sidonnaiseempaan vauva-aikaan. Kalsarikännejä en ole oikein koskaan hallinnut, ne on miehen osaamisaluetta. Istuisi saunassa kaljapullonsa kanssa ihan tyytyväisenä joka viikonloppu. Itse haluaisin tavata ihmisiä. Ihmekös tuo kun näitä neljää seinää on tullut tässä vähän katseltua jo eikä töihinpaluutakaan vielä näköpiirissä. Hohhoijaa.