TV:stä tulee hyvää ohjelmaa
-
- Kitinä paheena
Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa
Mun 'telkkarin' katsomista rajaa vallan paljon nykyisin se, että mitkä kaikki ohjelmat näkyvät jälkikäteen netissä vaivattomasti. En mä jaksa minkään kellokortin kanssa kytätä että mihin aikaan mitkäkin sarjat tulevat.
Tällä hetkellä tulee katsottua: Stargåte, Muodin huipulle, Muodin huipulle mallien silmin ja Rokkarille morsian 3. Jos joku sarja nyt sattuu olemaan sen verran hyvä että haluan sen katsoa vaikka ei se netistä näy, sitten hommaan ihan koko tuotantokaudet. Viimeksi hommasin Dollhouse I-II:sen. Satunnaisesti telkkarista on ihan kiva katso esim. Housen, CSI:n ja Bonesin kaltaisten sarjojen jaksoja tai dokkareita.
Tällä hetkellä tulee katsottua: Stargåte, Muodin huipulle, Muodin huipulle mallien silmin ja Rokkarille morsian 3. Jos joku sarja nyt sattuu olemaan sen verran hyvä että haluan sen katsoa vaikka ei se netistä näy, sitten hommaan ihan koko tuotantokaudet. Viimeksi hommasin Dollhouse I-II:sen. Satunnaisesti telkkarista on ihan kiva katso esim. Housen, CSI:n ja Bonesin kaltaisten sarjojen jaksoja tai dokkareita.
Sano mitä sanot, olen hetken kiinnostunut ja unohdan lähes samantien.
-menota-
-menota-
-
- Kitisijä
Elco jo ilmoittikin, että reipasta homostelua tarjolla. Ensin Top Gun ja sitten yöjuoksua ala puppelipojat.
Paras päivä ikinä.
Molemmat menee boxille, ei voi missata. Toivon tuon vamppisarjan verestävän sitä ihanaa teinirakkauttani Buffyn Angelia kohtaan. Voi että se oli seksikäs, varsinkin pahana. Voi että. Hiukan vanhempana aloin ymmärtämään myös Spiken seksikkyyden ts. pantavuuden. Olis antanut varmaan ihkut kyydit.Vesper kirjoitti:Ja Vampyyripäiväkirjat!NuoriD kirjoitti:Cougar Town alkaa!
-
- Kitisijä
Chuck iskee taas lauantain vastaisena yönä: Suoraa toimintaa 2.
Paras päivä ikinä.
NuoriD kirjoitti:Kitinäpuumat muistiinPanovälineet valmiiksi: Cougar Town alkaa!

Ei ollut huono, mutta odotin pikkasen enemmän.
Se oli niin huono, että vajaan kymmenen minuutin jälkeen telkkari meni kiinni eikä tartte toiste katsoa.NuoriD kirjoitti:NuoriD kirjoitti:Kitinäpuumat muistiinPanovälineet valmiiksi: Cougar Town alkaa!![]()
-
- Kitisijä
Oli vähän obvious, mut nauroin siltiNuoriD kirjoitti:Ei ollut huono, mutta odotin pikkasen enemmän.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Vampyyripäiväkirjat olikin sitten tuhannesti obvious.
Sähän just olet Kitinän Virallinen Puuma (TM)Gaia kirjoitti:Se oli niin huono, että vajaan kymmenen minuutin jälkeen telkkari meni kiinni eikä tartte toiste katsoa.NuoriD kirjoitti:NuoriD kirjoitti:Kitinäpuumat muistiinPanovälineet valmiiksi: Cougar Town alkaa!![]()
Tuskin, koska mua ei vois vähempää kiinnostaa kovasti nuoremmat tyypit.NuoriD kirjoitti: Sähän just olet Kitinän Virallinen Puuma (TM)
Ja nyt on ihan pakko kysyä, että ootko sä mielestäsi oikeasti hauska noine sanomisinesi?
Paljonkos sua nuorempi sun lapsesi isä olikaan? Suhteellisesti ikäeronne oli vielä paljon suurempi, kun lapsi laitettiin alulle.Gaia kirjoitti:Tuskin, koska mua ei vois vähempää kiinnostaa kovasti nuoremmat tyypit.NuoriD kirjoitti: Sähän just olet Kitinän Virallinen Puuma (TM)
Ja nyt on ihan pakko kysyä, että ootko sä mielestäsi oikeasti hauska noine sanomisinesi?
Olisiko muuten KSE:n paikka?
NuoriD kirjoitti: Paljonkos sua nuorempi sun lapsesi isä olikaan? Suhteellisesti ikäeronne oli vielä paljon suurempi, kun lapsi laitettiin alulle.
Nyt on pakko ottaa talteen kun en o ennen nähny. Dave vittuilee!
Ahaa. Ai tuo kaivertaa. Se ikäero ei kuulu tähän elämään enää, asiasta on melko kauan - ja etääntyy koko ajan.NuoriD kirjoitti:Paljonkos sua nuorempi sun lapsesi isä olikaan? Suhteellisesti ikäeronne oli vielä paljon suurempi, kun lapsi laitettiin alulle.Gaia kirjoitti:Tuskin, koska mua ei vois vähempää kiinnostaa kovasti nuoremmat tyypit.NuoriD kirjoitti: Sähän just olet Kitinän Virallinen Puuma (TM)
Jännää, että joidenkin on hankala elää tasapainossa menneisyyden ja nykyisyyden kanssa.
Ja ei, en harrasta KSE:ta. Kerrotko, mikä olis mun mahdollinen motiivini sellaiseen?
-
- Kitisijä
Jåå, itsekin ihmettelen ja myhäilen mielessäni. KSE vain kehiin, ketään ei kiinnosta eikä muistoketjua perusteta.
Paras päivä ikinä.
Vittuilu on vittuilua vasta sitten, kun vittuilun kohde reagoi asiaan vittuilijan (tai "vittuilijan") toivomalla tavalla. Siis ilmeisesti kilahtaa.masa kirjoitti:NuoriD kirjoitti: Paljonkos sua nuorempi sun lapsesi isä olikaan? Suhteellisesti ikäeronne oli vielä paljon suurempi, kun lapsi laitettiin alulle.
Nyt on pakko ottaa talteen kun en o ennen nähny. Dave vittuilee!
Kyllä mä jätän itsemurhakortin toistaiseksi vielä käyttämättä.Riemumieli kirjoitti:KSE vain kehiin, ketään ei kiinnosta eikä muistoketjua perusteta.
-
- Kitisijä
Ei kai se noin ole. Esimerkiksi sanonnassa "Väkivalta lopettaa vittuilun" ei olisi mitään järkeä, jos se edellyttäisi hattuilun kohteelta kilahtamista. Vittuilla voi, mutta vittuuntuuko vittuilun kohde, se on luonnekysymys.Gaia kirjoitti:Vittuilu on vittuilua vasta sitten, kun vittuilun kohde reagoi asiaan vittuilijan (tai "vittuilijan") toivomalla tavalla. Siis ilmeisesti kilahtaa.
Paras päivä ikinä.
Njaa? Kyllä väkivallan käyttö on mun mielestä jonkunlaista kilahtamista. Tokihan tän sanonnan voi ymmärtää useammalla tavalla. Kai?Riemumieli kirjoitti:Esimerkiksi sanonnassa "Väkivalta lopettaa vittuilun" ei olisi mitään järkeä, jos se edellyttäisi hattuilun kohteelta kilahtamista.
edit. Sinänsä jännää, että henkilö # 1 sanoo, että tietty tv-ohjelma oli mielestään ihan paska ja henkilö # 2 kuittaa mielipiteen tonkimalla henkilökohtaisuuksia.
Mut ei se mitään. Mä oon liian hyvässä moodissa tohon nyt.
-
- Kitisijä
Mutta voisihan sanonta olla "Rauhallinen puhe ja halaus lopettaa vittuilun", eikä noiden keinojen käyttöä voine pitää merkkinä kilahtamisesta.Gaia kirjoitti:Njaa? Kyllä väkivallan käyttö on mun mielestä jonkunlaista kilahtamista. Tokihan tän sanonnan voi ymmärtää useammalla tavalla. Kai?Riemumieli kirjoitti:Esimerkiksi sanonnassa "Väkivalta lopettaa vittuilun" ei olisi mitään järkeä, jos se edellyttäisi hattuilun kohteelta kilahtamista.
Paras päivä ikinä.
Riemumieli kirjoitti:"Rauhallinen puhe ja halaus lopettaa vittuilun"

Yritän hieroa sovintoa:Gaia kirjoitti: Sinänsä jännää, että henkilö # 1 sanoo, että tietty tv-ohjelma oli mielestään ihan paska ja henkilö # 2 kuittaa mielipiteen tonkimalla henkilökohtaisuuksia.
Alkuperäinen kommenttini EI ollut tarkoitettu vittuiluksi.
-
- Kitisijä
Voin toimia puolueettomana sovittelijana. Palkkioni (10 000 egeä) on reilusti alle suositusten.
Paras päivä ikinä.
Mä oon vähän suivaantunut tähän nykyiseen tuskastunut nuorivanha hyvellispaheelliseen teininpokaajavampyyritrendiin (True Blood, Diaries, Twilight). Olihan se ihan hyvä idea, mutta kun samaa rautaa taotaan joka puolella niin homma ei enää futaa.Vesper kirjoitti: Vampyyripäiväkirjat olikin sitten tuhannesti obvious.
Pitäisi saada sellainen julma pahisvampyyritarina tai sitten kunnon vampyyrisisällissotameininkiä tyyliin Blade^4.
Martti Ahtisaari on jo buukattu. Kiitämme kuitenkin mielenkiinnosta.Riemumieli kirjoitti:Voin toimia puolueettomana sovittelijana. Palkkioni (10 000 egeä) on reilusti alle suositusten.
-
- Kitisijä
Buffy oli kyllä hyvä ja Angel samoin. Onneksi jatkuvat sarjakuvamuodossa.
Paras päivä ikinä.
Pitäkää mulkvistina niin kuin varmasti pidättekin, mutta minusta Daven huumori on erinomaista.Gaia kirjoitti: Ja nyt on ihan pakko kysyä, että ootko sä mielestäsi oikeasti hauska noine sanomisinesi?
Äh. Mielipide-eroilla ei vielä pääse mulkvistiksi.elco kirjoitti:Pitäkää mulkvistina niin kuin varmasti pidättekin, mutta minusta Daven huumori on erinomaista.Gaia kirjoitti: Ja nyt on ihan pakko kysyä, että ootko sä mielestäsi oikeasti hauska noine sanomisinesi?