Twitter-kirjeenvaihto

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 26500
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^
Oletko nähnyt vaikka mitään näistä:

The Wild Bunch
Bone Tomahawk
The Proposition
John Woon Hong Kong kauden leffat
Oldboy
The Raid: Redemption
Leon
Irreversible
Dobermann
Pusher
Sisu
Upgrade
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 11036
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

sivustahuutaja kirjoitti: 27.06.2026 23:49 ^
Oletko nähnyt vaikka mitään näistä:

The Wild Bunch
Bone Tomahawk
The Proposition
John Woon Hong Kong kauden leffat
Oldboy
The Raid: Redemption
Leon
Irreversible
Dobermann
Pusher
Sisu
Upgrade
Luc Bessonin Leon leffan olen nähnyt joskus kauan sitten telkkarista.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.