Twitter-kirjeenvaihto
-
- Kitisijä
Twitter-kirjeenvaihto
Musk postasi linkin "Santa Monica observer" nimiseen julkaisuun, joka aiemmin on mm. väittänyt, että ennen 2016 vaaleja Hilary Clinton kuoli ja korvattiin kaksoisolennolla. Tällä kertaa Santa Monica observer kertoi, että Nancy Pelosin aviomiehen kallon murtanut välikohtaus oli todellisuudessa homosuhteeseen liittynyt riita.
Muutaman tunnin kuluttua Musk poisti twiittinsä.
Ilmeisesti Santa Monica observer on sittemmin myös poistanut juttunsa
Muutaman tunnin kuluttua Musk poisti twiittinsä.
Ilmeisesti Santa Monica observer on sittemmin myös poistanut juttunsa
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
-
- Kitisijä
Re: Twitter-kirjeenvaihto
Tahdosta riippumaton hoito voisi olla ok ratkaisu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Helenin hallituksen puheenjohtaja hoitaa yhtiön asiakassuhteita twitterissä. Tämäkin twiitti sittemmin poistettu. Miksi parhaat aina poistetaan ?!
-
- Kitinä VIP-jäsen
Hoitaako Kitinän virallinen Musk tiedottaja viimeisimmät Twitter -uutiset vai täytyykö jonkun muun kommentoida hallituksen potkuja?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitisijä
-
- Kitinä VIP-jäsen
https://www.hs.fi/talous/art-2000009171625.html
Musk siis irtisanoi koko hallituksen ja aiemmin jo toimarin sekä useita muita johtajia. Melkoinen puhdistus käynnissä. Musk on nyt siis ilmeisesti diktaattorin elkein sekä Twitterin hallitus että toimari. Saa nähdä miten saaga jatkuu ja miten se vaikuttaa palvelun käyttäjiin ja käyttökokemukseen.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
-
- Kitisijä
^Voi olla niinkin, että noin firma pitää ottaa haltuun.
Fortumiltahan meni Uniperin kanssa vuosia, kun vanha johto neliraajajarrutuksella vastusti muutoksia.
Fortumiltahan meni Uniperin kanssa vuosia, kun vanha johto neliraajajarrutuksella vastusti muutoksia.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Joo, en mä sano, että Muskin moovit on huonoja, vaan ennemminkin mielenkiinnolla seuraan mitä vaikutuksia koko johdon uusimisella tulee olemaan. Jääkö vaikutukset loppupeleissä pieniksi vai tapahtuuko jotain näyttävää putiikin strategian uusiksi laittamista.James Potkukelkka kirjoitti: ↑01.11.2022 13:01 ^Voi olla niinkin, että noin firma pitää ottaa haltuun.
-
- Kitisijä
Mun seuraamassa twitter-siivussa on aika kovaa puhinaa Mastodoniin siirtymisen puolesta. En oikein usko, mutta mitä mä nyt somen dynamiikasta ymmärrän.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
Maisemataulut ovat ylimääräisiä ikkunoita.
-
- Kitisijä
Musk ja Twitter on junaonnettomuus.
Asperger-insinöörin ei pitäisi ryhtyä johtamaan somefirmaa.
-
- Kitisijä
^ hyvä siitä tulee! Monet ajatukset jo parempia mitä vahan twitterin..nyt vaan vauhtia Toteuttamiseen
Henkilökohtainen painotus feediin ois kiva. En jaksa kissajuttuja edes seuraamiltani.
Henkilökohtainen painotus feediin ois kiva. En jaksa kissajuttuja edes seuraamiltani.
-
- Kitisijä
Näin on.James Potkukelkka kirjoitti: ↑07.11.2022 15:39 Musk ja Twitter on junaonnettomuus.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
^ Ensin pitäisi tietää kummasta hän nauttii enemmän.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ihan piece of Kake Randelin.
-
- Kitisijä
Joo. Musk kertoo kerran olleensa lomalla ja ei pitänyt.
-
- Kitisijä
Muskin toimet ovat tavallaan kuitenkin markkinointia, Twitterillä ei ole kuitenkaan niin kovin paljon käyttäjiä noihin muihin verrattuna.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
-
- Kitisijä
^joo. Kyllähän tämä tuo uusia käyttäjia, kun Twitter on Hesarinkin etusivulla monta kertaa. Mutta ongelmahan on, mainosmyynti on pudonnut.
-
- Kitisijä
Toisaalta Musk on ajanut mainostajia pois aika lailla. Kulut nousevat mutta tulos laskevat = profit?
Veikkaan että US vaalien jälkeen Twitterin käyttö hiipuu isosti.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Mua tämä koko junaonnettomuus kiinnostaa eniten Teslan näkökulmasta. Tekisi mieli ostaa taas Teslaa ja etsin sopivaa paikkaa.
Maailman rikkaimmalla miehellä on nyt paljon velkaa, koska omaisuus on kiinni Teslan ja Space X:n osakkeissa. Saattaa olla, että Musk vielä joutuu myymään Teslaa velkojen maksamiseksi.
Lyhyellä tähtäimellä ei ole tietenkään Teslan kannalta hyvä, että Musk haluaa ownata liberaalit (yhdysvaltalaisessa merkityksessä) ja kehottaa äänestämään republikaaneja ja twiittaa erilaista sekopäistä kamaa.
Pitkällä tähtäimellä kuitenkin uskon Teslaan, ellei Musk sitten mene full Howard Hughesiksi.
Maailman rikkaimmalla miehellä on nyt paljon velkaa, koska omaisuus on kiinni Teslan ja Space X:n osakkeissa. Saattaa olla, että Musk vielä joutuu myymään Teslaa velkojen maksamiseksi.
Lyhyellä tähtäimellä ei ole tietenkään Teslan kannalta hyvä, että Musk haluaa ownata liberaalit (yhdysvaltalaisessa merkityksessä) ja kehottaa äänestämään republikaaneja ja twiittaa erilaista sekopäistä kamaa.
Pitkällä tähtäimellä kuitenkin uskon Teslaan, ellei Musk sitten mene full Howard Hughesiksi.
-
- Kitisijä
Minulla on se kuva, että äänekäs vähemmistö on painostanut mainostajia poistumaan. Mainostajille twitter on luultavasti niin marginaalinen alusta, että monet ovat sitten varovaisuussyistä pistäneet mainokset tauolle.
Twitterin sisältö ei ymmärtääkseni ole radikaalisti muuttunut. Tai en ainakaan ole huomannut.
-
- Kitisijä
Tuskinpa twitter on (vielä?) muuttunut mitenkään. Isot mainostajat eivät kuitenkaan halua ottaa tarpeetonta riskiä. Isot brändit eivät halua mainostaa liian repivällä saitilla.sivustahuutaja kirjoitti: ↑08.11.2022 11:32Minulla on se kuva, että äänekäs vähemmistö on painostanut mainostajia poistumaan. Mainostajille twitter on luultavasti niin marginaalinen alusta, että monet ovat sitten varovaisuussyistä pistäneet mainokset tauolle.
Twitterin sisältö ei ymmärtääkseni ole radikaalisti muuttunut. Tai en ainakaan ole huomannut.
-
- Kitisijä
^ Pointtini olikin, että se repivyys taitaa olla näiden aktivistien kuvitelmissa.
-
- Kitisijä
Kaikki aikuiset Twitter-taloudesta irtisanoutuvat, mainostajat kaikkoavat, ja 8 dollarilla ostetut feikkitilit pistävät kaikenlaisia brändejä ja julkkiksia halvalla.
Imploosio on niin nopea, että Elon saattaa ylittää suomalaispoliitikkojenkin kyvyt polttaa miljardeja hetkessä ilmaan.
Samaan aikaan US vaalit näyttää mennen ihan kivasti. Vielä on saumaa jopa että demskut pitää molemmat kamarit.
Ja venäläiset pakenevat sekasorrossa ja paniikissa Khersonista. Ukrainan tykistö jauhaa evakuointirantoja niin että tämmöistä teurastusta tuskin on ollut sitten Dunkerquen.
Kaikeinkaikkiaan kiva lukea Twitteriä. Ei meinaa malttaa nukkua
Imploosio on niin nopea, että Elon saattaa ylittää suomalaispoliitikkojenkin kyvyt polttaa miljardeja hetkessä ilmaan.
Samaan aikaan US vaalit näyttää mennen ihan kivasti. Vielä on saumaa jopa että demskut pitää molemmat kamarit.
Ja venäläiset pakenevat sekasorrossa ja paniikissa Khersonista. Ukrainan tykistö jauhaa evakuointirantoja niin että tämmöistä teurastusta tuskin on ollut sitten Dunkerquen.
Kaikeinkaikkiaan kiva lukea Twitteriä. Ei meinaa malttaa nukkua
Viimeksi muokannut So Hard, 11.11.2022 9:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä