Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

4x+3=5(x-3)=piparien määrä.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

huima kirjoitti:^Ja siellä kaikilla oli niin mukavaa, oi jospa Gattaca ois saanut olla mukana.
Minä siis en ymmärtänyt lukion pitkää matikkaa. Hädintuskin lyhyttä. Tuon yhdeksäsluokkalaisten kymysyksen kun näen, kyllä luen sen, mutta miten ja miksi keskittyä ja alkaa laskea tuota sormin ja varpain? Eri juttu kun luontaisella nerokkuudellani annan valtavan älyni vain laskeutua painovoiman vetämänä alas, murskaten väärinymmärryksen lohkareita, jossain oikeasti kiinnostavassa asiassa.
Höm.. ööö

Toisaalta seliselinä, että kysymyksen sana "pipari" vei huomioni.

Sialta kysyisin nyt, että ei kai ole mahdollista, että opettaisit yhdeksänluokkalaisia timmejä pikkuritsoja (joita kuitenkin on nussittu, tuskin yhtään neitsyttä niissä pikkulutkissa) edes salaa himoitsematta heitä sydämessäsi?
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Pisteet lääkäri-ja diippainssiliitolle. Lääkärille tosin vain puolet vajaasta vastauksesta.

Gat: ei laisinkaan mahdollista, mulla on suuri sydän.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Bruce Willisika kirjoitti:Pisteet lääkäri-ja diippainssiliitolle. Lääkärille tosin vain puolet vajaasta vastauksesta.

Gat: ei laisinkaan mahdollista, mulla on suuri sydän.
Höh. Ton yhtälön kirjoittaminenhan se oleellinen asia on. Loppu on vain mekaanista.

4x+3=5(x-3)=piparien määrä.

josta -x=-18 eli x=18= oppilaiden määrä ja
piparien määrä 75
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei!

Voisiko joku, jos siis ylipäänsä tietää, sanoa, pitääkö vanhat autonrenkaat enemmän ääntä asfaltilla ajettaessa kuin siis ne samat renkaat uutena?

Ja älkäätte vastatko Manaajan tavoin, tyyliin että "Mikset googlea, miksi kysyt kysymyspalstalla!!" vaan jos tiedätte, sanokaa se!

Onhan tämä kyselypalsta!

En ole saanut selkeyttä googlaamalla. Ja Wikipediassa ei ole renkaista tätä vaikka siellä onkin tullut jo minusta itsestäni syventävää tietoa! Itse epäilen, että renkaani pitää enemmän ääntä kuin uutena, mutta antakaa uskonvahvistus jos teillä on teoreettista tai käytännön varmaa tietoa!!

Toivoo teidän

STADINARSKAINEN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
elco
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti:^Ja siellä kaikilla oli niin mukavaa, oi jospa Gattaca ois saanut olla mukana.
Eiköhän se ollut: ekassa jaossahan jäi kolme ilman! Jaon jälkeen poikuus toivoi ihmiskunnan kuolemaa ja lähti autoonsa maatalusministeriön eteen tumputtamaan.
Bruce Willisika

NuoriDaavid kirjoitti:
Höh. Ton yhtälön kirjoittaminenhan se oleellinen asia on. Loppu on vain mekaanista.
No saat tästä uusintatentistä säälipisteet.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Gat kirjoitti:Nykyään voisin kuvitella ottavani hotellihuoneen Helsingistä vain jos yrittäisin epätoivoisesti jonain viikonloppuna saada ilmasita pillua tai paremminkin tilaisin huoneeseeni huoran, koska monet tekee vain koti- ja hotellikäyntejä. Muuten yöpyisin autossani Hallituskadulla Maatalousministeriön edessä, kuten monesti ennenkin.
Sulle suosittelisin sitä Eerikinkadun Omenahotellia, sen edessä partioi prostituoidut iltaisin. Varmaan osalla on huonekin hotellissa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Lolita kirjoitti:
Gat kirjoitti:Nykyään voisin kuvitella ottavani hotellihuoneen Helsingistä vain jos yrittäisin epätoivoisesti jonain viikonloppuna saada ilmasita pillua tai paremminkin tilaisin huoneeseeni huoran, koska monet tekee vain koti- ja hotellikäyntejä. Muuten yöpyisin autossani Hallituskadulla Maatalousministeriön edessä, kuten monesti ennenkin.
Sulle suosittelisin sitä Eerikinkadun Omenahotellia, sen edessä partioi prostituoidut iltaisin. Varmaan osalla on huonekin hotellissa.
Jaaha- Kiitos tiedosta.
Minusta on ongelmallista, että paitsi nykyään huoratarjonta on huonoa ja on liikaa feikkikuvallisia, harvat käypäset tekevät vain koti- ja hotellikeikkoja. Ei oikein viiti niitä Helsingistä Orimattilaan asti tilata ja Lahdessakin ne on kehnoja ...mutta vähän kumma sitten varata hotellihuone tunnin panosessiota varten. Kyllä teillä Helsingissä asuvilla on helpommin.
Bruce Willisika

^Jep, meillä on varaa moiseen.
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Jaaha- Kiitos tiedosta.
Minusta on ongelmallista, että paitsi nykyään huoratarjonta on huonoa ja on liikaa feikkikuvallisia, harvat käypäset tekevät vain koti- ja hotellikeikkoja. Ei oikein viiti niitä Helsingistä Orimattilaan asti tilata ja Lahdessakin ne on kehnoja ...mutta vähän kumma sitten varata hotellihuone tunnin panosessiota varten. Kyllä teillä Helsingissä asuvilla on helpommin.
Poikuus Von Lutkis-Prostata :P , prkl. Olen jo neljästi kysynyt, että jos käyttää vanhoja kumeja niin onko ääni kovempi kuin silloin kun kumit oli uusia?

Kukaan ei vastaa mulle ja Manaaja (rekisteröimätön tavaraton merkki) on vihainen kun kysyn kysymyspalstalla. Menetän kohta hermoratani ja kumi halkeaa ja silloin syntyypi uusia hermoratoja.

Terveisin tietämätön kumipoika

P.S Siis ihan totta mua harmittaa kun kukaan ei vastaa ja olen jo täys marttyyri! TUKIJAT ryhdistäytykää!!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Gat kirjoitti:Jaaha- Kiitos tiedosta.
Mitä sitä varailemaan, kun kadulta voi poimia mieleisensä (vaikken kovin korkeaan laatuun uskokaan). Ja jos kerran hotellihuoneen varaa, niin nauttii sitten samalla muustakin pääkaupungin tarjonnasta!
Viimeksi muokannut Lolita, 18.05.2011 23:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bruce Willisika

Gat kirjoitti: Minusta on ongelmallista
Aijaa.
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Tarvitaanko salaattilinkoa oikeasti? Linkoaako joku salaattinsa, eikö niitä muka voi syödä muuten? Tunnen hirveää painetta ostaa tuollainen iso vehje jota ilman olen selviytynyt tähän saakka. Tätä se Tupperware-esittely teettää, on saatava juhlakakkukupu, venttiilillä varustettu juustolaatikko ja salaattilinko.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Melnais kirjoitti:Tarvitaanko salaattilinkoa oikeasti?
Ehkä aavistuksen verran vähemmän kuin samppanjavispilää.
Linkoaako joku salaattinsa, eikö niitä muka voi syödä muuten?
Ei tietenkään voi. Mikään ei ole niin tärkeää kuin antaa salaatille ilmakylpyjä ennenkuin tulee syödyksi.
Tunnen hirveää painetta ostaa tuollainen iso vehje jota ilman olen selviytynyt tähän saakka. Tätä se Tupperware-esittely teettää, on saatava juhlakakkukupu, venttiilillä varustettu juustolaatikko ja salaattilinko.
Säästä edes yksi naamapalmu ja öljylammikko sademetsästä, ja jätä se sellainen hirvitys ostamatta. Itse en edes ymmärrä miksi sitä salaattia pitäisi pestä, katsoo vaan ettei siinä ole suurempia roskia seassa. Jos haluat kuitenkin ihan välttämättä liottaa ja lingota salaattiasi, niin tässä on Tupperwarea ekologisempi vaihtoehto:

Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Melnais kirjoitti:Tarvitaanko salaattilinkoa oikeasti? Linkoaako joku salaattinsa, eikö niitä muka voi syödä muuten? Tunnen hirveää painetta ostaa tuollainen iso vehje jota ilman olen selviytynyt tähän saakka. Tätä se Tupperware-esittely teettää, on saatava juhlakakkukupu, venttiilillä varustettu juustolaatikko ja salaattilinko.
Mulla on salaattilinko, en luopuisi siitä ikinä. Salaatti tulee kaikki kerralla pestyä ja kun sitä säilyttää vielä tossa lingossa, se kestää todella kauan rapeana ja tuoreena jääkaapissa. Vie toki paljon tilaa, eli jos on pieni jääkaappi, voi tulla hankaluuksia... Sen sijaan toi juustolaatikko on ihan turha, ainakin siskon mielestä (sillä on kaksi).
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Miks sitä salaattia pitää niin hirmuisella innolla pestä?

Jos kasvattaa itse oman salaattinsa, niin salaattiin voi kertyä hiekkaa/multaa joka kannattaa pestä pois, mutta noi kaupassa myytävät salaatit on valmiiksi pestyjä.

Mä ostan yleensä jääsalaattia pussissa valmiiksi irtileikattuna. Ei oo koskaan ollu tarvetta pestä. Ruukkusalaatissa saattaa joskus olla sitä turvetta lehdissä asti, mutta sillekin riittää kun pikkusen tiputtaa vettä paskanökäreen päälle ja ravistaa kuivaksi.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Vesper kirjoitti:Sen sijaan toi juustolaatikko on ihan turha, ainakin siskon mielestä (sillä on kaksi).
Osti kuitenkin toisenkin, kun ei ensimmäisestä uskonut?
Vesper
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti:Osti kuitenkin toisenkin, kun ei ensimmäisestä uskonut?
Osti kerralla kaksi, eri kokoa, dorka!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vesper
Kitisijä

Manaaja kirjoitti:Miks sitä salaattia pitää niin hirmuisella innolla pestä?

Jos kasvattaa itse oman salaattinsa, niin salaattiin voi kertyä hiekkaa/multaa joka kannattaa pestä pois, mutta noi kaupassa myytävät salaatit on valmiiksi pestyjä.

Mä ostan yleensä jääsalaattia pussissa valmiiksi irtileikattuna. Ei oo koskaan ollu tarvetta pestä. Ruukkusalaatissa saattaa joskus olla sitä turvetta lehdissä asti, mutta sillekin riittää kun pikkusen tiputtaa vettä paskanökäreen päälle ja ravistaa kuivaksi.
No enpä tiedä sitten niin. Ehkä se johtuu siitä etten koskaan osta jääsalaattia, vaan jotain muuta. Ja kyllä sitä multaa ja hiekkaa sitten päätyy sinne lehtiin asti. Pesen kyllä myös valmiiksi nypityt rucolat ja vuonankaalitkin, en diggaa hiekanjyvistä hampaissa.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Osti kuitenkin toisenkin, kun ei ensimmäisestä uskonut?
Osti kerralla kaksi, eri kokoa, dorka!
Ite oot!
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hiekanjyvä? Onks sellasta?
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Elppis kirjoitti:Hiekanjyvä? Onks sellasta?
HTH

Kuva
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ristiriitaisia neuvoja, nyt en pysty mihinkään päätöksiin! Olen siis aina vaan tsekannut ettei salaatissa ole isompia multapaakkuja. Koko pesuajatus kylvettiin päähäni kun käly kerran ennen Halloween-juhlia tuli avuksi ja pesi salaatinlehdet yksi kerrallaan taputellen ne kuivaksi pyyhkeiden välissä. Toimenpide kesti tunnin ja piti tietysti olla kiitollisen näköinen avusta vaikka oikeasti vitutti homman hitaus ja se pyyhevuoren määrä mikä hommassa kastui. Raskaana ollessanikaan en jaksanut salaatteja huuhdella, tällaista se on kun on oppinut elämään reunalla.

Pelottaa jo etukäteen se esittely, mitä kaikkea tiedostamattomia tarpeita minulla voikaan olla!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Vesper
Kitisijä

Melnais kirjoitti:Pelottaa jo etukäteen se esittely, mitä kaikkea tiedostamattomia tarpeita minulla voikaan olla!
Mä ostin viimeks riisinkeittimen, toimii!