Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja exsu »

Meni suhteellisen kauan löytää netistä tonnin farkut. Balmainilta tärppäs ekana.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23551
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No jos kerran paita on ihan ok niin mitenkäs sitten nämä istuvat pöksyt? Itsehän toki ostaisin nämä jos olisi kokoja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Ostelen minäkin merkkikamaa, mutta en ikinä ostaisi tonnin farkkuja. En edes viidensadan. Sen verran pihi olen :?
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja elco »

Bluntly kirjoitti:No jos kerran paita on ihan ok niin mitenkäs sitten nämä istuvat pöksyt? Itsehän toki ostaisin nämä jos olisi kokoja.
Ei tule heti äkkiä mieleen mihin muuhun voisi 527e paremmin käyttää.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Polished kangaroo leather -byysat oli ehkä homoin vaatekappale ikinä - jopa naisen päällä.

Bluntly ei todellakaan ole 130%.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja elco »

So Hard kirjoitti: Bluntly ei todellakaan ole 130%.
No ei ole ei päätellen siitä tavattomasta innosta millä se selaa Ann Demellomeesterin webisivuja ja postaa niitä tänne.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23551
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

So Hard kirjoitti:Bluntly ei todellakaan ole 130%.
Hyvä jos edes 0.13%. Juurikin katselin bratwurstia paljon lemmekkäämmin kuin naista ikinä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja elco »

Tuo Demellomeester varmaan on muuten sitä mieltä, että se tekee tärkeää työtä ihmiskunnan hyvinvoinnin maksimaaliseksi lisäämiseksi.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Miten naamakirjassa saa lähetetyn frendikutsun peruttua?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
AngryBird

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Vesper kirjoitti:Miten naamakirjassa saa lähetetyn frendikutsun peruttua?
Cancel friend request, vasen alalaita siellä vastapuolen profiilisivulla.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

AngryBird kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Miten naamakirjassa saa lähetetyn frendikutsun peruttua?
Cancel friend request, vasen alalaita siellä vastapuolen profiilisivulla.
Thanks! Olipa hyvin piilotettu...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23551
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Suositelkaas keittiön lattiamateriaalia sotkuiselle ihmiselle. Muovimatto ei ole vaihtoehto koska yäk.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bluntly kirjoitti:Suositelkaas keittiön lattiamateriaalia sotkuiselle ihmiselle. Muovimatto ei ole vaihtoehto koska yäk.
Laatta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Johnny Winter

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Vesper kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Suositelkaas keittiön lattiamateriaalia sotkuiselle ihmiselle. Muovimatto ei ole vaihtoehto koska yäk.
Laatta.
Saumat sotkeutuu? Joku hervoton maali suoraan betonin päälle ja Ikean alennusmatot.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Johnny Winter kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Suositelkaas keittiön lattiamateriaalia sotkuiselle ihmiselle. Muovimatto ei ole vaihtoehto koska yäk.
Laatta.
Saumat sotkeutuu?
Iso laatta ja tiukat saumat, ei oo vaikeeta. Tai sitten korkki. Ja kyllä mun alkukodissa oli tosi kiva vinyylilattia keittiössä, sellainen jenkkileffoista tuttu mustavalkoruudullinen, paloista tehty.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Johnny Winter

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Vesper kirjoitti:
Johnny Winter kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Laatta.
Saumat sotkeutuu?
Iso laatta ja tiukat saumat, ei oo vaikeeta. Tai sitten korkki. Ja kyllä mun alkukodissa oli tosi kiva vinyylilattia keittiössä, sellainen jenkkileffoista tuttu mustavalkoruudullinen, paloista tehty.
Teillä ei ilmeisesti osattu olla riittävän sotkuisia. Jos jäsen B:n ensimmäinen ajatus on, että muovimatto ei käy, niin veikkaan että saumatkaan ei käy. Mutta saahan hän vaikka opetella olemaan siisti tai vähintään vaikka siivoamaan.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ehdotan B:lle myös korkkia. Esim tämmöstä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bluntly kirjoitti:Suositelkaas keittiön lattiamateriaalia sotkuiselle ihmiselle. Muovimatto ei ole vaihtoehto koska yäk.
Kivi. Vaatii toki lattialämmityksen. Vanhemmilla on korkki, se olis ehkä toiseksi paras.
Universaali disclaimer.
masa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja masa »

Bluntly kirjoitti:Suositelkaas keittiön lattiamateriaalia sotkuiselle ihmiselle. Muovimatto ei ole vaihtoehto koska yäk.

En suosittele, mutta totean että meille tulee laminaatti. Laminaatti toimii vallan mainiosti, kunhan ei laita koiralle juomasyömäpaikkaa keittiöön.
masa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti: sitä mukaan kun se vettyy.

Miksi se vettyisi? Siis jos ei ole piskin juomavesikuppi keittiössä?
masa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:Siis jos se on.

Kai laminaatti on aika hyvä keittiössä jos ei ole kovin kostea keittiö. Kovin kosteassa kai ne lukkopontit voivat lopulta alkaa vähän fuskata.

Nykyään on markkinoilla jo noita kosteussuojattuja laminaatteja 15 euron neiliöhintaan. Enkä oikein näe mitään muuta uhkaa laminaatille keittiössä, joten sanoisin että ihan käypä materaali se keittiöön on. Korkki on simokallis ja kivi saumoineen muuten vaan hanurista.

Siis IMO.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja elco »

Kottarainen kirjoitti:Voiko 35+ vielä oppia pelaamaan tennistä?
Teoriassa kyllä. Suosittelen aikuisten tenniskoulua tai privaopettajaa. Kehittymiseen tarvitaan mielellään kaksi tuntia viikossa tai enemmän. Kerran kuussa pelaamalla useimmat eivät kehity. Laji on siitä vaikeammasta päästä, joten kannattaa miettiä sitoutumista jonkinmoiseen suunnitelmaan tai homman kuoppaamista alkuunsa.

Mailoista en tiedä. Ei sillä kai ole niin väliä, kunhan se on 2000-luvulta ja kädensija on oikean kokoinen. Kun palloon alkaa osumaan niin kannattaa kokeilla hallin testimailoja ja fiilistellä mikä niistä tuntuu hyvältä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja elco »

Kottarainen kirjoitti:Tavoitteet ei ole sen korkeammalla kuin että saisi hyviä ralleja aikaan sen verran ettei pääosa liikunnasta tulisi karanneiden pallojen keräämisestä taskuun.
Aika monella hallilla on residenttejä opettajia tai tenniskouluja. Kannattaa kysellä - kyllä niiden luulisi tietävän. Open etu on siinä, että toistoja tulee monta kertaa enemmän kun sillä on se pallokoppa. Toistojen määrä on avain onneen. Toisekseen, ne osaa yleensä (muttei aina) kertoa kuinka hommaa pitäisi parantaa.

Vierumäellä on viikonloppukursseja, Hangossa on kesäkursseja jne. Kyllä niitä löytyy kun vaan kyselee.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16753
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kottarainen kirjoitti:Voiko 35+ vielä oppia pelaamaan tennistä? Olen lapsellisen innostunut vaikka enintään joka 10. lyönti onnistuu ja rystyltä ei sekään. Millainen maila kannattaa hankkia? (Vastatkaa nyt joku muukin kuin SA.)
Mä aloitin täysin nollasta 34-vuotiaana, eli kohta pari vuotta on nyt pelailtu. Talvikaudella pyrin tuntiin viikossa, aina ei onnistu. Ja perinteiseen äijätyyliin tietenkin ilman mitään opetusta tai valmennusta. (Netin opetuspätkiä olen kyllä katsellut...) Alussa vaivasi sama juttu kuin Sinua, eli hieman kiusaannutti mennä julkisesti sähläämään. Pyrinkin tuolloin suosimaan sellaisia kuplahallikenttiä, jossa ei ole vieruskenttiä tai herra paratkoon katsomoita kahvioineen. Nyt olen päässyt tuosta nolostelusta yli ja pelaan avoimemmin: Sanoisin, että olen samaan aikaan myös nollasta aloittaneen pelikaverini kanssa perusarki-iltana nykyisin hallin keskitasoa. Kaukana niistä, jotka ovat selvästi pelanneet vuosia, mutta kaukana myös niistä, jotka eivät saa lyötyä kunnolla ollenkaan. Viiden vuoden päästä haastan Elcon!

Itse ostin enempiä miettimättä myyjän avustuksella jonkun perusmailan, mutta pelikaverini käytti pitkään lainamailaa (halleilla on paljon, hyviä ja ilmaisia) kunnes osti sitten aika hyvän mailan. Ja kyllä se nyt tuntuu paremmalta kuin minun aloittelijamailani.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti: Mä aloitin täysin nollasta 34-vuotiaana, eli kohta pari vuotta on nyt pelailtu. .

Siis oletko sä vasta vajaa 36! Olen koko ajan kuvitellut että olet Soininvaaran kanssa samaa ikäluokkaa.