Mitä teillä Tänään syödään?
Re: Mitä teillä Tänään syödään?
Lanttukukkoa.
Mutsi toi maanantaina täyspitkän pötkön tuota herkkua, mutta muistin sen olemassaolon vasta eilen. Onpa hyvää, omnommomslol.
Mutsi toi maanantaina täyspitkän pötkön tuota herkkua, mutta muistin sen olemassaolon vasta eilen. Onpa hyvää, omnommomslol.
-
- Kitisijä
Noutokiinalaista. Ei mitään järkeä annosten koossa. Yhdestä annoksesta syö kevyesti neljästi, raskaammin kolmasti. Lounastarjous 7,5€.
Alan epäillä kokkaamiseni järkevyyttä.

Elämä kantaa, jos sen antaa
-
- Kitisijä
Ei ehkä mitään, sillä vedin just kinuskikakkuöverit. Brb.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja kirjoitti:Meat loaf! Broccoli! Bearnaise!
Noi kaks ekaa mä tunnistan, mut kuka toi kolmas on?
Samis. 1200 gr sikanautaa odottaa pääsyä murekkeeseen.
-
- Kitisijä
Mäkin aion tehdä mureketta! Onks tää joku yleinen meatloaf-päivä? 

-
- Kitisijä
Pizza.
Pekoni, salami, sipuli, kebab ja taco-kastike.
Pekoni, salami, sipuli, kebab ja taco-kastike.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Pakastepizzaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Ostin roissapäivänä maustesilakoita Kauppatorilta, tai siis Etelä-satamasta(Kolera-altaasta)..
Tein myös itse saksalaista perunasattia, syön sitä jos ei joku ole sitä mennyt jo syömään..
Tein myös itse saksalaista perunasattia, syön sitä jos ei joku ole sitä mennyt jo syömään..
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Köyhää. Ostin kanafileesuikaleita ja salaattia. Ajattelin tehdä leivänpalasista kunnon valkosipulikrutonkeja ja tosta parmesanjämästä lastuja. Caesar-kastikekin löytyy. Nam.. vois itseasiassa maustaa noi kanasuikaleet tolla tulisella bbq-kastikkeella.
Ja kevytmaitoa
Ja kevytmaitoa

The great club outshines the individual, always and forever.
Tän kai piti olla joku hauska puujalka? En tajunnu.masa kirjoitti:Noi kaks ekaa mä tunnistan, mut kuka toi kolmas on?Manaaja kirjoitti:Meat loaf! Broccoli! Bearnaise!
Liittyiskö musiikkiin?Manaaja kirjoitti:Tän kai piti olla joku hauska puujalka? En tajunnu.masa kirjoitti:Noi kaks ekaa mä tunnistan, mut kuka toi kolmas on?Manaaja kirjoitti:Meat loaf! Broccoli! Bearnaise!
-
- Kitisijä
Mistä saa vitun hernekeittoa ja millaista se on?ninnithequeen kirjoitti:No sitä vitun hernekeittoa. Ja neulamuikkuja.
Meilläkin syötiin hetki sitten hernekeittoa - ei siinä ole mitään pahaa. Hyvää ja nopeaa ruokaa se on.
Illalla syödään marmoripihvit muusin ja salaatin kanssa.
-
- Kitisijä
Hernekeitto ei ole edes se halvin (vaikka on edullista joo) mahdollinen ruoka, joten en nyt onnistu näkemään mikä siinä on se valtava kriisi. Mielelläni söisin hernaria, mutta neuvolatäti kielsi imetyksen ajaksi.huima kirjoitti:Meilläkin syötiin hetki sitten hernekeittoa - ei siinä ole mitään pahaa. Hyvää ja nopeaa ruokaa se on.ninnithequeen kirjoitti:No sitä vitun hernekeittoa. Ja neulamuikkuja.
Oon jo suunnitellut että kun rintaruokinta loppuu syön kaalisalaattia, sipulirenkaita ja hernerokkaa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Mies syö töissä joka torstai hernekeittoa, eli vielä maksaa siitä. Joskus ajoittain kotonakin, helppoa ja nopeaa.
Tänään karjalanpaistia, perunoita ja salaattia.
Tänään karjalanpaistia, perunoita ja salaattia.
Mä en mielellään syö mitään keittoa, hernari ihan sama-kategoriassa.
Isot miehet syö LIHAA!
Isot miehet syö LIHAA!
Mä oon pieni mies, eli normaalipainoinen. Syön hernaria melkein joka päivä kananmunalla höystettynä. Se on osa mun iltapalaa. Ihan törkeän hyvää ruokaa. Siis kunhan siinä on sianlihaa mukana, eikä ole mitää luomuvegepaskaa. Kerran sellaista kokeilin ja siinä oli ihan liikaa suolaa.
-
- Kitisijä
Pitkä lasi maitoa, purkki hernaria sekä ruisleipää. Toimii. Voisinkin tehdä ehtoolla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Sinappia hernekeittoon ja ruisleipää. Roxor.