Ei välttämättä sinulle mutta jollekin onnekkaalle voi ollakin?
Suurin osa kuolee vahingossa tai vanhuuteen, harva pääsee antamaan henkensä jonkin tärkeän? asian, kuten isänmaan puolesta, joten älä serkuttele turhaan, valtiolliset hautajaiset jää sinultakin väliin.
Mulla ei ollut, koska olin Mössö Urhea ja halusin mennä ilman puudutuksia. Kuvittelin, että paikan vaihdossa ei sohita hammasta, vaan sitä vanhaa paikka-ainetta, mutta olin väärässä. Selvisin kuitenkin hengissä ja kolmen vuoden päähän pohdittiin seuraavaa käyntiä, joten loppu hyvin kaikki hyvin.
Oli niin stressaava tapahtuma tuo hengentuotteiden esittely asiakkaan johtoportaalle, että meni pari omenapiirakkaa, erhmann ja energiajuoma toipumiseen.
Ja taas todistettiin sananparsi "Hyvä työ palkitaan lisätyöllä".
Bluntly kirjoitti:
Ja taas todistettiin sananparsi "Hyvä työ palkitaan lisätyöllä".
Niinhän se menee: auta miestä mäessä ja tämä muistaa sinut, kun on taas mäessä.
Kuuden tunnin liikunnan- ja terveystiedon hurjastelu takana. Jälkimmäisen aiheena oli tupakka ja alkoholi, joten oppikirjan saattoi heittää nurkkaan. Miinuspuolena oli, ettei päässyt/kehdannut mennä koko päivänä kertaakaan tupakalle. Oma pullokin unohtui (tyhjänä) kotiin.
Jospa sitä huomiseen tenttiin kokeilisi valmistella ajatuksia...
Koira kävi tänään tapaamassa järjestetyn liiton kumppaniaan. Aluksi hieno lady oli vedellyt korville yli-innokasta sulhastaan, mutta riittävän esilämmittelyn jälkeen se oli antautunut lemmenleikkeihin. Nyt on aika väsynyt koira kotosalla. Perjantaina olis kuulemma seuraava kierros.