Ohramallas Tiistai
-
- Kitisijä
Ohramallas Tiistai
ohraisesti käy, toivottavasti Saisiolla on hyvä näytelmä vaikkei totally gay -olisikaan?
savolaisetkin oli tätä mieltä?
Se olikin muzikaali joten on totally gay!
savolaisetkin oli tätä mieltä?
Se olikin muzikaali joten on totally gay!
Viimeksi muokannut Niba, 06.03.2012 10:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Re: Ohramallas Tiistai
Vika tpk. Vielä yhdet harkat pakettiin ja nuq, tenttiin jo lukaisinkin. Perjantaihin asti kärvistelyn maksimointia ja sitten pari päivää viinaa käkättimeen kuin ei koskaan/niin monesti ennen.
-
- Kitisijä
Hep! Valmis -> nuq.
-
- Kitisijä
Mä lähden nyt korjaamaan eilisen virhearviointini lääkärin suhteen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitinä VIP-jäsen
*kampaa hiukset*Vesper kirjoitti:Mä lähden nyt korjaamaan eilisen virhearviointini lääkärin suhteen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Tää Lidlistä ostettu deodorantti kyllä haisee aivan kärpäsmyrkylle.
Ilmeisesti pakko heittää menemään. Ei tätä kestä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
NuoriDaavid kirjoitti:Tää Lidlistä ostettu deodorantti kyllä haisee aivan kärpäsmyrkylle.
ÄveriäsDave käyttää liiterin dödöjä!
-
- Kitinä VIP-jäsen
No tämä oli kyllä eka ja vika kerta. Yleensä ostan dödöhifistinä rexonaa, mutta nyt sorruin tähän.masa kirjoitti:NuoriDaavid kirjoitti:Tää Lidlistä ostettu deodorantti kyllä haisee aivan kärpäsmyrkylle.
ÄveriäsDave käyttää liiterin dödöjä!
NuoriDaavid kirjoitti:[dödöhifistinä
Olen hämmästynyt että joku vielä käyttää dödöä. Siis hajustettua.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Yleensä mä käytän rexonan hajustamatonta tai sitten joku muu rexona. Täytyy palata siihen.masa kirjoitti:NuoriDaavid kirjoitti:[dödöhifistinä
Olen hämmästynyt että joku vielä käyttää dödöä. Siis hajustettua.
Varsinaisena haisuna käytän fahrenheitia.
-
- Kitisijä
Farkut päällä duunissa ekaa kertaa puoleen vuoteen! Mä oon niin casual, että mä kuolen.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-Atticus Fetch, Californication
-
- Kitisijä
Käytän suolakiveä hikoiluun, siinä olevat alumiinit tappas bakterit tosi tehokkaasti eikä jää läikkiä paitaan!
Talebanille töitä?
Talebanille töitä?
Fahrenheit on nimenomaan vanhempien herrasmiesten tuoksu, sitä saadaan yleensä äidiltä joululahjaksi..NuoriDaavid kirjoitti:dödöhifistinä Varsinaisena haisuna käytän fahrenheitia.
Pyyhin Netikettiin..
Sait tarpeekses punaisista nahkahousistas?elco kirjoitti:Farkut päällä duunissa ekaa kertaa puoleen vuoteen! Mä oon niin casual, että mä kuolen.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Ootko pitänyt vaaleanpunaista paitaa Ruotsissa? Sano että oot!!11elco kirjoitti:Farkut päällä duunissa ekaa kertaa puoleen vuoteen! Mä oon niin casual, että mä kuolen.
-
- Kitisijä
Kannatti lähteä, sain kotimatkalla puhaltaa taas poliisin pilliin!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Sulla käy aina flaksi!Vesper kirjoitti:Kannatti lähteä, sain kotimatkalla puhaltaa taas poliisin pilliin!
-
- Kitisijä
Ja siellä lääkäriasemallakin olin kahden poliisin hoivissa! Toinen oli virkapuvussa ja toisella oli jää-tä-vän teräksiset pakarat. Nuuh!NuoriDaavid kirjoitti:Sulla käy aina flaksi!Vesper kirjoitti:Kannatti lähteä, sain kotimatkalla puhaltaa taas poliisin pilliin!
-
- Kitisijä
Ei tää flunssa lopu ikinä. Huomenna taidan mennä lääkärille vinkumaan.
Mulla vasta alkas ja "saikkuilen" himassa. Kyrpä olotila. Naamaa ja hampaita särkee, nenästä tulee liimaa ja takaraivossa jomottaa.Dumiz kirjoitti:Ei tää flunssa lopu ikinä. Huomenna taidan mennä lääkärille vinkumaan.
-
- Kitisijä
Nyt olis miehelle käyttöä. Liikaa piuhoja television alla enkä vaan yksinkertaisesti saa pleikkaria, dvd-soitinta ja digiboksia kytkettyä samanaikaisesti telsuun. Vanhan setin osasin, uudessa digiboksissa on vääränlaisia reikiä. Apua!
-
- Kitinä VIP-jäsen
Eiks se yleensä oo niin, että nainen auttaa, jos oikea reikä ei meinaa löytyä??Vesper kirjoitti:Nyt olis miehelle käyttöä. Liikaa piuhoja television alla enkä vaan yksinkertaisesti saa pleikkaria, dvd-soitinta ja digiboksia kytkettyä samanaikaisesti telsuun. Vanhan setin osasin, uudessa digiboksissa on vääränlaisia reikiä. Apua!
-
- Kitisijä
Kinkku-paprika-uunimunakas pastan kera työnalle ja leffa pyörimään.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
-
- Kitisijä
Lapsi ilmoitettu ekaluokalle.
Mihin tää aika katoaa...?
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
-
- Kitisijä
...ja kohta se jo jää eläkkeelle.Kiukkutipu kirjoitti:Lapsi ilmoitettu ekaluokalle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Saattaa kuule todella käydä niin ennen kuin ehtii täyttää 25Ylermi Ylihankala kirjoitti:...ja kohta se jo jää eläkkeelle.Kiukkutipu kirjoitti:Lapsi ilmoitettu ekaluokalle.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"