Tänään viikon kolmas saunominen, täytyy varmaan lämmittää huomenna oma?
Kesäaikaan ole ihme saunoa neljä viisi kertaakin viikossa..

Taidan järjestää pojille bileet. Ne on kuitenkin jo yli 16 ja iso osa jo täysikäisiäkin! Grrrauh!NuoriDaavid kirjoitti:Vie kostoksi sille 17-vuotiaalle 10 pulloa kossua.
Oot niin puumaVesper kirjoitti:Taidan järjestää pojille bileet. Ne on kuitenkin jo yli 16 ja iso osa jo täysikäisiäkin! Grrrauh!
Hyvin sopi sun allekirjoitus tohon peräänYlermi Ylihankala kirjoitti:Oot niin puumaVesper kirjoitti:Taidan järjestää pojille bileet. Ne on kuitenkin jo yli 16 ja iso osa jo täysikäisiäkin! Grrrauh!
Gat kirjoitti:Kurkkasin Kitinää ja huolestuttavasti vain Niba aiemmassa ketjussa huolehtii
Ei toki. Lisäksi aloitin tasapainottamaan pötsiäni Losec-tableteilla. Mikä sinänsä antaa vain hyvän tekosyyn jatkaa juoppoutta, koska aamuoksentelu on lähes loppunut ja joskus pystyn tekemään kiinteän kakankin! Kunhan vaan nyt en jaksa inttää Kitinässä, esmes nuo politiikka- ym asenneketjut veisi liikaa aikaa, vaivaa ja Karhua. Ihan hyödyttä ja harakoille. Kaljan voi käyttää lystimminkin.exPertti kirjoitti: Gat, täällä arveltiin, että maksa on poksahtanut
Häh? Eihän minulle sellaisia tapahdu. Sitäpaitsi olen jo vanha ja sitäpaitsi en käy sitten niin missään.exPertti kirjoitti: tai lopultakin onni potkaissut naismaailmassa.
Tuo ikä on ihan hirveä juttu minulle. Minähän olen ihan nuori poika, nykyajan rock- ja punk- sukupolvea, kun taas viiskymppinen on jo vanha! Enhän minä VOI olla! En juhlinut mitenkään. Vanhempani lahjoittivat palosammuttimen ja asiasta kuullut naapurini sellaisen kätevän simppelin eksymisen esto -navigaattorijutskan.exPertti kirjoitti: Hitto 50, jos noilla elintavoilla elää noin vanhaksi voikin ottaa rennosti tästä eteenpäin.
Oletko oikeasti jo? Huhhuh, miltäs nyt tuntuu? En ole ennen jutellut muumion kanssa.Gat kirjoitti:50-vuotispäiväkseni