Mikä on flirttiä?
-
- Kitisijä
Mikä on flirttiä?
Eräs mies käsitti sen näin, mutta mikä on sinusta flirtin raja tai mikä on flirttiä?
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Re: Mikä on flirttiä?
Mä oon tajunnu vain kun sanottiin: "Onhan sulla varmasti kortsuja?"
-
- Kitinä VIP-jäsen
Kait munkin pitää tähän postata jtn, niin kaikki kitinän flirttailusenseit on paikalla.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitinä VIP-jäsen
^your man go, we go my room!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
Kaunis hymy - normaalia.
Kaunis sana - ihan normaalia kanssakäymistä.
Kaunis ele - hyvät tavat kaunistavat.
Ovenavaus - kohteliasta.
Taputtelu - eläimiä voi taputella.
Kouriminen - yäk.
Viheltäminen - moukkamaista, hyih.
Joku muu mikä - kulmakarvojen kohottelu ja huulten nuoleminen.
Kaunis sana - ihan normaalia kanssakäymistä.
Kaunis ele - hyvät tavat kaunistavat.
Ovenavaus - kohteliasta.
Taputtelu - eläimiä voi taputella.
Kouriminen - yäk.
Viheltäminen - moukkamaista, hyih.
Joku muu mikä - kulmakarvojen kohottelu ja huulten nuoleminen.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Kreitsu kirjoitti: Joku muu mikä - kulmakarvojen kohottelu ja huulten nuoleminen.
Entäs kulmakarvojen nuoleminen?
-
- Kitinä VIP-jäsen
masa kirjoitti:Kreitsu kirjoitti: Joku muu mikä - kulmakarvojen kohottelu ja huulten nuoleminen.
Entäs kulmakarvojen nuoleminen?
Jos kyseessä on omat kulmakarvat, niin tehoaa varmasti!
-
- Kitisijä
^^Joo, jos yltää omiin karvoihinsa. Toisten karvoja ei saa nuolla vielä flirttivaiheessa.
"I've learned so much from my mistakes...
Kreitsu kirjoitti:^^Joo, jos yltää omiin karvoihinsa. Toisten karvoja ei saa nuolla vielä flirttivaiheessa.
No nimenomaan omia kulmarvoja. Veikkaan että sellainen Lassie olisi naisten keskuudessa varsin mieluinen flirttailija.
Viimeksi muokannut masa, 18.09.2012 14:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Siis toihan on täysin mahdoton suoritus. Promilleja saa olla koneessa pari ennenq irtoaa hymy mikä ei ole väkinäinen irvistys, mutta jotenkin vaikea kuvitella, että sekään olisi mitenkään kaunis.Kreitsu kirjoitti:Kaunis hymy - normaalia.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-
- Kitisijä
Äläs nyt, kyllä sä ainakin mun seurassa oot aina hymyillyt tosi nätisti, silleen Hessu Hopomaisesti.elco kirjoitti:Siis toihan on täysin mahdoton suoritus. Promilleja saa olla koneessa pari ennenq irtoaa hymy mikä ei ole väkinäinen irvistys, mutta jotenkin vaikea kuvitella, että sekään olisi mitenkään kaunis.Kreitsu kirjoitti:Kaunis hymy - normaalia.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Oletko puhalluttanut?Vesper kirjoitti:Äläs nyt, kyllä sä ainakin mun seurassa oot aina hymyillyt tosi nätisti, silleen Hessu Hopomaisesti.elco kirjoitti:Siis toihan on täysin mahdoton suoritus. Promilleja saa olla koneessa pari ennenq irtoaa hymy mikä ei ole väkinäinen irvistys, mutta jotenkin vaikea kuvitella, että sekään olisi mitenkään kaunis.Kreitsu kirjoitti:Kaunis hymy - normaalia.
-
- Kitisijä
Olen mä puhal... eikäku!!NuoriDaavid kirjoitti:Oletko puhalluttanut?Vesper kirjoitti:Äläs nyt, kyllä sä ainakin mun seurassa oot aina hymyillyt tosi nätisti, silleen Hessu Hopomaisesti.elco kirjoitti: Siis toihan on täysin mahdoton suoritus. Promilleja saa olla koneessa pari ennenq irtoaa hymy mikä ei ole väkinäinen irvistys, mutta jotenkin vaikea kuvitella, että sekään olisi mitenkään kaunis.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Mitä vittua?! Mä luulin, että mä näytän Kaljulta MarlboroMieheltä?Vesper kirjoitti: Äläs nyt, kyllä sä ainakin mun seurassa oot aina hymyillyt tosi nätisti, silleen Hessu Hopomaisesti.
Masturbation is for the poor.
elco kirjoitti: Kaljulta MarlboroMieheltä?
= keuhkosyöpäinen sädehoitoa saava ex-tupakoitsija?
-
- Kitisijä
Eiks flirtti pyöri 1,5 - 3,5 promillen kohdilla?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society