Perus(huippu)saalistajan katse?

Jos joku nainen katsoo miestä tuolla tavoin on kohteella aikaa poistua takavasemmalle n. kaksi sekuntia.
Kiukkutipu kirjoitti:Moottoripyörä bongattu Turunväylällä! Lämpötila -16...
Olen yhden ostanut,, en osta enää toista ranskista, en koskaan, olen vaikka ilman autoa. Eiks ranskikset oo enemmän naistenautoja, saksalaiset miehen autoja? Hyvää Naistenpäivää tässäkin tapauksessa!masa kirjoitti:Autokaupat sovittu. Jos vielä oikein toteutuukin, niin haen huomenna Citikan. Pakko kai se on kerran elämässä ranskalaistakin kokeilla.
Mulla on saksalaisia autoja ollut:Niba kirjoitti: saksalaiset miehen autoja?
exPertti kirjoitti:Once you go toast, you never go broke.masa kirjoitti:Autokaupat sovittu. Jos vielä oikein toteutuukin, niin haen huomenna Citikan. Pakko kai se on kerran elämässä ranskalaistakin kokeilla.
Sitikasta ei kokemuksia. Ensimmäisen sukupolven C5 lienee se huonomaineisin, sama kun ensimmäisten laguna ja megane II:sten kanssa (-2005).
Tää yksilö ei ole. ATM laatikkoa on kai päivitetty 2003.exPertti kirjoitti: Onko tuo jo se ekan faceliftin läpikäynyt? Taitaa olla rajoilla.
Noin äkkiä katottuna tuutti.NuoriDaavid kirjoitti:Kiukkutipu kirjoitti:Moottoripyörä bongattu Turunväylällä! Lämpötila -16...![]()
Minkälainen oli?
Ok. Enduro sopisi talvikeliin paremminKiukkutipu kirjoitti:Noin äkkiä katottuna tuutti.NuoriDaavid kirjoitti:Kiukkutipu kirjoitti:Moottoripyörä bongattu Turunväylällä! Lämpötila -16...![]()
Minkälainen oli?
Shit hapens.Noppaelain kirjoitti:Isännöitsijälle soittelua, vakuutusyhtiölle soittelua etc.
Putkiremonttia ei kannata lykätä viime hetkeen. Jo 10v sitten oli nähtävissä, että tämä tapahtuu joskus. Lattiat revittäneen auki ja yksiössä se tarkoittaa evakkoa. Tarkoitus oli olla muuttamassa vuokrakämpästä pois tänä keväänä. Muuttoa helpottaa se, että vakuutusyhtiön piikkiin saa uudet kalusteet
Enkä edes voi olla syyllinen mihinkään, kun olin koko viikon matkoilla, ja naapuri oli sillä välin ilmoittanut, että heillä ei viemäri vedä.
Eilen ihmettelin voimakasta kusen hajua kotiin tullessa. Laitoin repun lattialle ja kuului läts...
Noooo, moottoritie on ihan kuivaNuoriDaavid kirjoitti:Ok. Enduro sopisi talvikeliin paremminKiukkutipu kirjoitti:
Noin äkkiä katottuna tuutti.
Voihan paska, kirjaimellisestiNoppaelain kirjoitti: Putkiremonttia ei kannata lykätä viime hetkeen. Jo 10v sitten oli nähtävissä, että tämä tapahtuu joskus.
Tässä tapauksessa kirjaimellisesti. Naapurin tuotokset ovat kylpyhuoneen lattialla. Ei viitsi siivota vielä, kun putkimies tulee vielä jatkamaan. Plussaa siitä, ettei kylppärissä ole vesieristystä (ei siis minkäänlaista, vain betonin päälle liimattuja laattoja).NuoriDaavid kirjoitti:Shit hapens.
Mulla jäätyy sormet pelkästään lykkiessä. Toivottavasti sillä oli lämmitetyt kahvat.Kiukkutipu kirjoitti:Noooo, moottoritie on ihan kuivaNuoriDaavid kirjoitti:Ok. Enduro sopisi talvikeliin paremminKiukkutipu kirjoitti:
Noin äkkiä katottuna tuutti.
Minä en kyllä ryhtyis. Aika tukevasti oli puettu kyllä se rohkea
Saako kysyä, kuin sie tuuti-Hondan tunnistit? Klassikkopyörästä toki kyse, mutmut. Onko itsellä tai lähipiirissä ollut moista?Kiukkutipu kirjoitti:Noin äkkiä katottuna tuutti.