Hyaluronaatti-injektiota voi kokeilla. Korkeintaan rahaa häviää.Vagabondo kirjoitti: ↑09.01.2023 11:52Taas saa linkutella eteenpäin, kun polvi huonona. Kävin syksyllä magneetissa ja erikoislääkärillä. Ei varsinaisesti mitään rikki. Polvi vaan on kulunut ja ensimmäinen luupiikkikin jo kehittynyt. Tällä pitäisi mennä kunnes kunnes vaihdetaan tekonivel. Ei muuta kuin Buranaa poskeen ja eteenpäin. Ei tähän kuole, mutta harmittaa silti.Vagabondo kirjoitti: ↑20.10.2022 8:44 Oikean polven kanssa normaalia enemmän häikkää. Vasemmasta polvesta poistettiin rustottumia jokunen vuosi sitten. Tuntuu, että sama operaatio pitäisi tehdä oikealle polvelle. Ei vaan kiinnosta lähteä julkiselta puolelta säätämään magneettikuvia ja lähetteitä eikä taida kuulua työterveydenhuollon piiriin. Nyt jo sen verran parempi, että pääsee portaat kokolailla normaalisti, joten jos tää toipuis itsestään takas urheilukuntoon ja sais lykättyä operaatiota vuodella tai parilla.
Kerro vaivasta
- James Potkukelkka
- Kitisijä
Re: Kerro vaivasta
monia ei miellytä ajatus henkisesti ja fyysisesti raskaasta ja kuluttavasta työstä huonolla palkalla
Jos mä oikein ymmärsin, niin lumelääkkeeseen verrattuna saavutettu etu on pieni?: https://www.kaypahoito.fi/nak05698James Potkukelkka kirjoitti: ↑09.01.2023 12:44 Hyaluronaatti-injektiota voi kokeilla. Korkeintaan rahaa häviää.
Ehkä joskus myöhemmin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Kysy Davelta tarjous hyalu-jotain-injektiosta, minkä jälkeen lupaan myydä tri Urpiaisen lumelääkkeen 15 % halvemmalla!Vagabondo kirjoitti: ↑09.01.2023 14:06Jos mä oikein ymmärsin, niin lumelääkkeeseen verrattuna saavutettu etu on pieni?: https://www.kaypahoito.fi/nak05698James Potkukelkka kirjoitti: ↑09.01.2023 12:44 Hyaluronaatti-injektiota voi kokeilla. Korkeintaan rahaa häviää.
Ehkä joskus myöhemmin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
It's a deal, jos se sun lumelääke ei oo piikitettävä ja erityisesti jos se uskottavasti muistuttaa laadukasta stouttiaurpiainen kirjoitti: ↑09.01.2023 14:09Kysy Davelta tarjous hyalu-jotain-injektiosta, minkä jälkeen lupaan myydä tri Urpiaisen lumelääkkeen 15 % halvemmalla!Vagabondo kirjoitti: ↑09.01.2023 14:06Jos mä oikein ymmärsin, niin lumelääkkeeseen verrattuna saavutettu etu on pieni?: https://www.kaypahoito.fi/nak05698James Potkukelkka kirjoitti: ↑09.01.2023 12:44 Hyaluronaatti-injektiota voi kokeilla. Korkeintaan rahaa häviää.
Ehkä joskus myöhemmin.

Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
- James Potkukelkka
- Kitisijä
^On siis jonkin verran tehokkaampi kuin lumelääke.
monia ei miellytä ajatus henkisesti ja fyysisesti raskaasta ja kuluttavasta työstä huonolla palkalla
- James Potkukelkka
- Kitisijä
Ei halpa lääke tehoa yhtä hyvin!urpiainen kirjoitti: ↑09.01.2023 14:09Kysy Davelta tarjous hyalu-jotain-injektiosta, minkä jälkeen lupaan myydä tri Urpiaisen lumelääkkeen 15 % halvemmalla!Vagabondo kirjoitti: ↑09.01.2023 14:06Jos mä oikein ymmärsin, niin lumelääkkeeseen verrattuna saavutettu etu on pieni?: https://www.kaypahoito.fi/nak05698James Potkukelkka kirjoitti: ↑09.01.2023 12:44 Hyaluronaatti-injektiota voi kokeilla. Korkeintaan rahaa häviää.
Ehkä joskus myöhemmin.

Pidetään mielessä. Tässä kohtaa en vielä noilla arvoilla jaksa vaivautua. Mähän kun olen tunnetun huono järjestelemään tälläisiä juttuja

- James Potkukelkka
- Kitisijä
^Jos ei halua nahkaan tehtävän reikiä, niin on lisäksi mahdollisuus kokeilla glukosamiinia ja/tai kondroitiinisulfaattia. Niilläkin on ilmeisemmin jonkin verran lumetta parempi teho ja otetaan siis tabletteina.
https://pharmacafennica.fi/spc/36820209
Ei ilmeisesti hyvä diabeetikoille: "Jos potilaan sokerinsietokyky on alentunut, verensokeriarvoja ja mahdollista insuliinin tarvetta on seurattava ennen hoidon aloittamista ja säännöllisesti hoidon aikana."James Potkukelkka kirjoitti: ↑09.01.2023 16:01 ^Jos ei halua nahkaan tehtävän reikiä, niin on lisäksi mahdollisuus kokeilla glukosamiinia ja/tai kondroitiinisulfaattia. Niilläkin on ilmeisemmin jonkin verran lumetta parempi teho ja otetaan siis tabletteina.
Oikeesti mä syön tällä hetkellä niin montaa lääkettä etten kaipaa yhtään enempää. Kiitos kuitenkin vinkeistä. Mä saatan hyödyntää niitä jossain vaiheessa kun tilanne pahenee.
- James Potkukelkka
- Kitisijä
*peukku*
Tuo sokeritasapainovaikutus lienee käytännössä marginaalinen.
Tuo sokeritasapainovaikutus lienee käytännössä marginaalinen.

Viime vuoden aikana minulla on esiintynyt sen verran usen (lähes viikoittain) valkosormisuutta, että olen vihdoin tullut siihen tulokseen, että kyse on Raynaydin ilmiöstä. Tätä on siis esiintynyt aiemminkin eli ei ole uusi juttu. Uutta on vain se, että nykyään tätä tapahtuu melko “pienestäkin” kylmästä.
Mietin nyt kannattaako tätä lähteä tutkimaan sen kummemmin. Luin, että voi joskus liittyä esim. reumaan ja siihenhän mulla on alttius. Ja nähtävästi se voi liittyä muutamiin muihinkin sairauksiin. Noin muuten olen kyllä ilmeisesti fyysisesti terve tai jos en ole, niin en ainakaan ole huomannut etten ole.
Mietin nyt kannattaako tätä lähteä tutkimaan sen kummemmin. Luin, että voi joskus liittyä esim. reumaan ja siihenhän mulla on alttius. Ja nähtävästi se voi liittyä muutamiin muihinkin sairauksiin. Noin muuten olen kyllä ilmeisesti fyysisesti terve tai jos en ole, niin en ainakaan ole huomannut etten ole.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
I'm thinking of making a few more."
- McJanne
- Kitisijä
- Viesti:
Lähipiirin syöpäkuolemien innoittama uudestaan perssuolen tähystykseen. Edellinen Tilkassa 2000, intissä.
Kirjoitan tätä alasti
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
- Kerberos I
- Elämätön Kitisijä
Kasvaimeni on hyvänlaatuinen. Pahin stressi poissa, ja samalla unettomuus ja ahdistus hävisivät. Olen nukkunut 3 yötä kuin tyytyväinen pikkupossu, sikeästi ja makoisasti.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
-
- Kitisijä
Kiva kuulla.Kerberos I kirjoitti: ↑20.01.2023 16:35 Kasvaimeni on hyvänlaatuinen. Pahin stressi poissa, ja samalla unettomuus ja ahdistus hävisivät. Olen nukkunut 3 yötä kuin tyytyväinen pikkupossu, sikeästi ja makoisasti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Jeee! Hyvä homma.Kerberos I kirjoitti: ↑20.01.2023 16:35 Kasvaimeni on hyvänlaatuinen. Pahin stressi poissa, ja samalla unettomuus ja ahdistus hävisivät. Olen nukkunut 3 yötä kuin tyytyväinen pikkupossu, sikeästi ja makoisasti.
-
- Kitisijä
Hyvä juttu. Aiemmin kertomasi sai tietysti googlaamaan: suurin osa on hyvänlaatuisia, mutta syövän tapauksessa parhaassakin alkutilanteessa syöpä yleensä uusiutuu.
- Kerberos I
- Elämätön Kitisijä
Jep.. ja tästä oli lausuttu ennakkoon niin (tosin toisen alan erikoislääkärin toimesta), että vaikutti pahanlaatuiselta. Ja tunnin verran noi kolme gyneäkin sitä tutki ennen kuin päättivät kantansa. Nyt seurannalla katsotaan kasvunopeus, ja 5 vkon päästä uusi kontrolli. Mut väliaikaisesti huojentunut.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Kerberos I kirjoitti: ↑20.01.2023 16:35 Kasvaimeni on hyvänlaatuinen. Pahin stressi poissa, ja samalla unettomuus ja ahdistus hävisivät. Olen nukkunut 3 yötä kuin tyytyväinen pikkupossu, sikeästi ja makoisasti.

Kuvannostuluksia odotellessa tarjosivat aikaa yo-sairaalan spykososiaaliselle, jonkinlainen tukihlöhän tämä oli.
Yleensä olen aika hyvin kärryillä siitä mikä kulloinenkin meininki, mutta nyt pääsi ns. yllättämään. Esittelyjen jälkeen ehdittiin istua alas ja toinen ehti kysymään että "Mikäs sulla on tilanne tällä hetkellä?" ni repesin vollaamaan täysillä. Ihan puun takaa jumalauta tuli.
No, en tuosta osaa itseäni soimata. Ihmisiähän tässä ollaan, mutta hämmästyin kovasti kyllä. Ilmeisesti tilanne on painanut taustalla enemmän kuin osasi arvatakaan.
Eilen pitkästä, pitkästä aikaa itsetuhoisia ajatuksia. Täytyy olla ny tarkkana näiden kanssa etteivät pääse kroonistumaan.
Amazing shit happens!
- Kerberos I
- Elämätön Kitisijä

Kuvauksen tulokset: paska on tuplaannut kokonsa 2kk:ssa mutta "pienihän" (sormenvahvuinen) se vieläkin on. Lisätään toinen myrkky pistosten rinnalle, muutama kuukausi sitä, ja jos sekään ei auta, seuraava lienee HUS:n antama isotooppihoito jossa säteilevä aine ujutetaan kasvin kylkeen ja sitten mennään hihittelemään lyijybunkkeriin pariksi päivää. Kaulan ja kyljen kivut jäivät syiltään selvittämättä.
Mieliala - nojaa. Eihän tää nyt yläpystyä hyppäytä mutta voishan olla huonomminkin. Kyllä tän kans toistaiseksi elämään pystyy. Etäpesäkkeiden uhka on tetysti koko ajan mielessä. Sais sen stnan rempan maaliin vuokralaiset sisään ja hillot himaan ni vois keskittyä vaikka syventämään ammattitaitoa välillä. Periaatteessa sen pitäis valmistua talvilomavkon aikana ellei mitään ylläripylläreitä tule lisää.
EDIT: paitsi että lääkäri töppäsi - taas. Uuden lääkkeen erikoiskorvattavuus on vanhentunut joten nyt sitten odotellaan "joitakin viikkoja" uutta B-lausuntoa että saadaan lääkettä.
Mieliala - nojaa. Eihän tää nyt yläpystyä hyppäytä mutta voishan olla huonomminkin. Kyllä tän kans toistaiseksi elämään pystyy. Etäpesäkkeiden uhka on tetysti koko ajan mielessä. Sais sen stnan rempan maaliin vuokralaiset sisään ja hillot himaan ni vois keskittyä vaikka syventämään ammattitaitoa välillä. Periaatteessa sen pitäis valmistua talvilomavkon aikana ellei mitään ylläripylläreitä tule lisää.
EDIT: paitsi että lääkäri töppäsi - taas. Uuden lääkkeen erikoiskorvattavuus on vanhentunut joten nyt sitten odotellaan "joitakin viikkoja" uutta B-lausuntoa että saadaan lääkettä.
Amazing shit happens!
- Kerberos I
- Elämätön Kitisijä
Noi on niin paskoja, että lääkärit eivät uusi B-lausuntoja ajoissa. Nimim. kerran huomauttamisesta huolimatta olin ilman lääkkeitä 3kk.. ja siitä toipumiseen menikin sitten melkein vuosi.
Tuli se B onneksi aika nopeasti. Mikään ei ole muuttunut. Välillä kipua, välillä hillitöntä väsynystä. Seksihalut aivan kateissa, johtunee eturauhasen liikakasvusta. Ilman ei pysty edes kusemaan itsemättä ja peräpukamat jatkuvana vaivana. Eipä tuo lääke edes lupaa kutistaa kasvainta, hidastaa vaan kasvua. Melkein jo toivoisin että se kasvaisi niin isoksi ettå repisivät ulos. Kovat riskithän siinä mutta niin kauan kuin ei ole levinnyt -jonka se aivan varmasti tulee tekemään in a long enough timeline.
Salilla sen sijaan syntyy jonkinlaista tulosta aikaan, vaikka tää remppahomma ikävästi sitä katkoo, olen oikeasti ruvennut nauttimaan siitä. Hyvää kipua.
Töissä taas joku YT-synonyymiakronyymi. Huhtikuussa tiedetään mitä tapahtuu. Oli tavallaan ennakoitavassa, siksi vähän tunnut tilauksia sisään ja korona-aikana osake pumppasi itseensä ihan liikaa ilmaa. JA niitä pomoja ja bullshitjargonia on aivain liikaa, siivouaisivat sieltä pois jos jostain pitää. Tyhjän puhujua on ihan riittävästi kun tekninen joutuu käytännössä hoitamaan palvelipäällikökin töitä. Enkä ole kuullu pihaustakaan myyntiorganisaatioiden touhuista, vielä viime keväällä oli vähän välilä joku sopimuksen hieronta meneillään. Nyt - ei yhtä mitn. Itte myn suoraan minkä voin mutta kun ollaan rakennettu niin hyvä ympäristö jo... ja saatanan tunarit tekevät asiakkaiden kanssa ihan älyttömiä sopimuskia > yhtäkkiä erikoisveloitettva onkin sopimukseen kuuluva - mutta meidän laskutustavoitteita ei tietenkään höllätä. Aika "haastava" yhtälö.
En jaksa stressata. Jos tulee axea niin tulee. Mun on pitänyt kuolla jo kerran viheliäisesti hiipumalla pois. Tiedän kyllä että tämä on erinomainen tilaisuus saneraata syöpäpotilas hevonvittun joutumatta maksamaan korvauksia.
Salilla sen sijaan syntyy jonkinlaista tulosta aikaan, vaikka tää remppahomma ikävästi sitä katkoo, olen oikeasti ruvennut nauttimaan siitä. Hyvää kipua.
Töissä taas joku YT-synonyymiakronyymi. Huhtikuussa tiedetään mitä tapahtuu. Oli tavallaan ennakoitavassa, siksi vähän tunnut tilauksia sisään ja korona-aikana osake pumppasi itseensä ihan liikaa ilmaa. JA niitä pomoja ja bullshitjargonia on aivain liikaa, siivouaisivat sieltä pois jos jostain pitää. Tyhjän puhujua on ihan riittävästi kun tekninen joutuu käytännössä hoitamaan palvelipäällikökin töitä. Enkä ole kuullu pihaustakaan myyntiorganisaatioiden touhuista, vielä viime keväällä oli vähän välilä joku sopimuksen hieronta meneillään. Nyt - ei yhtä mitn. Itte myn suoraan minkä voin mutta kun ollaan rakennettu niin hyvä ympäristö jo... ja saatanan tunarit tekevät asiakkaiden kanssa ihan älyttömiä sopimuskia > yhtäkkiä erikoisveloitettva onkin sopimukseen kuuluva - mutta meidän laskutustavoitteita ei tietenkään höllätä. Aika "haastava" yhtälö.
En jaksa stressata. Jos tulee axea niin tulee. Mun on pitänyt kuolla jo kerran viheliäisesti hiipumalla pois. Tiedän kyllä että tämä on erinomainen tilaisuus saneraata syöpäpotilas hevonvittun joutumatta maksamaan korvauksia.
Amazing shit happens!
Taisi se aikoja sitten minua diagnosoinut psyko olla oikeassa. Joku saatanan maniavaihe on menossa. Nukun vain muutaman tunnin yössä, loistan työssä, olen palavereissa varmaan rasittavuuteen asti äänessä, saan hirveästi aikaan. Onneksi mitään the-maniaa ei ole (ostellaan huumeita, huoria tai urheiluautoja) mutta jotenkin energiaa on rasittavuuteen asti.
Eikä tästä ole kuin pari viikkoa kun laahustin shoegazing-meiningeissä päivästä toiseen harmaana haamuna.
No, toivottavasti tätä jatkuu niin kauan että se stnan remppa valmistuu. Olisi tarkoitus tempaista pitkä viikonloppu ja saada kaikki loppusiivousta vaille. Toivottavasti. Ehtisi keskittyä taas perheeseen ja parisuhteeseen.
Eikä tästä ole kuin pari viikkoa kun laahustin shoegazing-meiningeissä päivästä toiseen harmaana haamuna.
No, toivottavasti tätä jatkuu niin kauan että se stnan remppa valmistuu. Olisi tarkoitus tempaista pitkä viikonloppu ja saada kaikki loppusiivousta vaille. Toivottavasti. Ehtisi keskittyä taas perheeseen ja parisuhteeseen.
Amazing shit happens!