Omat Kamat Mukaan -tiistai
-
- Kitisijä
Omat Kamat Mukaan -tiistai
Tulipa noztalginen olo. Kaikkien aikojen ensimmäinen levylässynä veivaamani biisi osui podin soittolistalle
Hiihtokausi rupee olemaan lykitty. Olisin toivonut että kauemminkin olisi kestänyt, mutta oli tälläkin kilsamäärällä se suotuisa sivari, että motivaatiofarkut menee heittämällä päälle.
Hiihtokausi rupee olemaan lykitty. Olisin toivonut että kauemminkin olisi kestänyt, mutta oli tälläkin kilsamäärällä se suotuisa sivari, että motivaatiofarkut menee heittämällä päälle.
Amazing shit happens!
-
- Kitisijä
Re: Omat Kamat Mukaan -tiistai
Tänään taas vakuutusvirkailijan juttusille. Eri kioski kuin viimeksi.
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
-
- Kitisijä
Yksi Bobbyknocker ja uneton yö..
Sain töihin raahauduttua viitisentoista minuuttia yli liukumien, onneksi omat liukumat..
Sain töihin raahauduttua viitisentoista minuuttia yli liukumien, onneksi omat liukumat..
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Onkohan joku kupsahtanut tuonne vessaan vai nakkipiilossa muutenvain? Pitäisi päästä lounaalle kohta, huippaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Etkö sä voi mennä jonnekin muualle syömään?Bluntly kirjoitti:Onkohan joku kupsahtanut tuonne vessaan vai nakkipiilossa muutenvain? Pitäisi päästä lounaalle kohta, huippaa.
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
-
- Kitisijä
Naamakirja haluaa tietää missä olen töissä ja ehdottaa kahta vaihtoehtoa. Kolmantena vaihtarina: Minulla ei ole tällä hetkellä työpaikkaa. Houkuttais klikata ja sen jälkeen pistää ihan ranttaliks työpaikalla! Harmi vaan että pomo on lomalla, sille mulla olis heti "muutama" valittu sana.
Ps. otatteko mut töihin jos klikkaan?
Ps. otatteko mut töihin jos klikkaan?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
James Potkukelkka kirjoitti:Etkö sä voi mennä jonnekin muualle syömään?Bluntly kirjoitti:Onkohan joku kupsahtanut tuonne vessaan vai nakkipiilossa muutenvain? Pitäisi päästä lounaalle kohta, huippaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
En, paras tarjonta.James Potkukelkka kirjoitti:Etkö sä voi mennä jonnekin muualle syömään?
Juuri kyseltiin tunnenko ketään DW&Robotti-tuntijaa.Vesper kirjoitti:Ps. otatteko mut töihin jos klikkaan?
Liityin toiseenkiin sosiaaliseen mediaan FB:n oksennuspussin lisäksi. Ikinä kuullutkaan mistään XING:stä, mutta nyt olen siellä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Niska jumissa, liekö lensu tulossa. Eilinen lenkki vesisateessa oli kaiketi liika kermaperseelle. Tänään taas turvallisesti sisätiloissa homojen reikäpalloa.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
Se tunne, kun tajuaa tehneensä palkkaansa nähden aivan liikaa töitä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.