![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Tiistai
-
- Kitisijä
Re: Tiistai
Veikkaus maksanut voiton eilisen futiksen pitkävedoista vaikka ottelutulos ei kyllä mielestäni osunut arvauksiini. No venaillaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Sitten lounas, joka Kauppahallissa. Noudan samalla ribsit, jotka ensin keitän ja marinoin päivän mainioksi havaitulla respalla. Sitten vaan käyttö grillissä huomenna.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Lapsena Spencerin et Hillin leffoista tykkäsin kovasti. Jos nyt katsoisi, olisi varmaan karu kokemus.Homeboy65 kirjoitti:Viikko alkoi surullisesti. Bud Spencer R. I. P.
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
-
- Kitisijä
Katsoin, että ei helvetti. Ylermi jo aamulla ensimmäisenä suunnittelee lounasta, mutta nyt huomaan, että olenkin väärässä ketjussa ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
-
- Kitisijä
Miksi olisi?James Potkukelkka kirjoitti:Lapsena Spencerin et Hillin leffoista tykkäsin kovasti. Jos nyt katsoisi, olisi varmaan karu kokemus.Homeboy65 kirjoitti:Viikko alkoi surullisesti. Bud Spencer R. I. P.
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Turpiin vaan ja onnea, Banaanipojat hula-hula-saarella, Kaksi lähetyssaarnaajaa, Turpiin vaan ja tuplaten ym. Mestariteoksia. Mitä on Fellini Spenceriin & Hilliin verrattuna? Turha jätkä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
- Kitisijä
Millä lailla? Leivotko ihmisiä lättyyn?McJanne kirjoitti:Mun elämä on yhtä budspenceröintiä.
-
- Kitisijä
En ole kiinnostunut. Et liene janne tosissasi.