Keikaus kirjoitti:
Slämäri, sä olet hyvä tyyppi. Sulla vaan ajatukset risteilee vilkkaasti, eikä siinä ole mitään pahaa. Jos ahdistaa tai masentaa, mene kuntasi mielenterveystoimistoon juttelemaan. Kyllä ne siellä osaavat auttaa ja miettiä, onko ajatustoimintasi huonoa.

jaa-a. En tiedä. Olen tullut itse siihen tulokseen, että psykopaattinen aivotoiminta on se pointti. Lisäksi veri ja aivokemiat toimivat kuten toimivat. Ehkä liian vilkasta ja ehkä liiankin selkee rekisteröinti ja muisti. Pystyn vetelemään aikamoisia roolisuorituksia.
Ajatukset hieman risteilee, kun ei tiedä oikein mitenpäin sitä kuuluisi olla tällä kertaa. Hirveästi täytyisi muuttaa itsessään jotain koko ajan, että pystyisi olemaan cool. Nyt näin, nyt näin...
jos hermostun olen, kuin itse helvetti. Kahden päivän näytelemätön itku oikein pesee päätä sisältä. Hetken katselee ympärilleen, että ehkä mä olen elossa... ja voi katsella "aidoin silmin tapahtumia"
Nytkään en pysty lepäämään. Täytyisi huijata ihmisiä ja puhua paskaa, ja olla edukseen. Aiheuttaa ihmisille asioita. Joku ihminen pystyy räyhäämään minut hajalle, siksi välttelen totuutta. En halua ymmärtää totuutta. Oma totuus ja asoiden kulku on liian jotekin hottii kamaa... naur^Ä*
Minua ohjaa:
1. helvetin moinen häpeä (joka aiheuttaa pyrkimyksen muutokseen)
2. riittämättömyyden tunne, (joskus harvoin pystyy todella lepäämään, sii siis relaan, että ei ole mitään ideaa menossa ja uutta kehitteillä... ja kyräilisi kaikenlaista...)
3. älkää oikeasti uskoko mitä olen sanonut... totta olen puhunut, mutta valmistan sen vitun toisen totuuden, jolla asia onkin aivan ehkä jopa toisenlainen ellei täysin toinen... Moraalin oppien mukaisia valheita
ps. en tiedä miksi edes tunnustan tämmöstä, olen ehkä liian väsynyt... nukkumaan! En tiedä miksen voisi olla normaali...