Unelmia ja toimistohommia -maanantai
-
- Kitisijä
Unelmia ja toimistohommia -maanantai
Maanantaiaamuna krapula ja vapina
tuijotan vessan seinään
Olen työpaikan sonni, porsas sekä apina
suu täynnä kuivaa heinää
Silti toimiston tyttöjen salaisissa unissa
kaikkien kanssa vehtaan
Tunnen hankaussähköä, kipinöitä munissa
minä se vasta kehtaan...
olla mies (nainen)
Tahdotko että sut pois näistä kuvioista veisin
jos haluat voit vaikka istua kasvojen päälle hajareisin
Ja syviä naarmuja raapia selkääni punaisilla kynsillä
Read more: https://www.letssingit.com/leevi-and-th ... z4sLa7nGou
LetsSingIt - Your favorite Music Community
tuijotan vessan seinään
Olen työpaikan sonni, porsas sekä apina
suu täynnä kuivaa heinää
Silti toimiston tyttöjen salaisissa unissa
kaikkien kanssa vehtaan
Tunnen hankaussähköä, kipinöitä munissa
minä se vasta kehtaan...
olla mies (nainen)
Tahdotko että sut pois näistä kuvioista veisin
jos haluat voit vaikka istua kasvojen päälle hajareisin
Ja syviä naarmuja raapia selkääni punaisilla kynsillä
Read more: https://www.letssingit.com/leevi-and-th ... z4sLa7nGou
LetsSingIt - Your favorite Music Community
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
-
- Kitisijä
Re: Unelmia ja toimistohommia -maanantai
Oli taas vuotuinen törkeänpaikanleiri. Hiukan tässä säikähtelee kovia ääniä.
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
-
- Kitisijä
Viimeyönä joku 9,5h unta putkeen. Pikkuisen tuo risteily tunnin yöunilla rasitti.
Normimaanantai, outlook ei toimi.
Normimaanantai, outlook ei toimi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
No, herätit kiinnostukseni!?James Potkukelkka kirjoitti: 11.09.2017 8:58 Oli taas vuotuinen törkeänpaikanleiri. Hiukan tässä säikähtelee kovia ääniä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Ei mitään sen kummempaa kuin pari päivää alkoa putkeen kaverin mökille. Kyllähän se alkaa ottaa pumpusta.Ylermi Ylihankala kirjoitti: 11.09.2017 11:37No, herätit kiinnostukseni!?James Potkukelkka kirjoitti: 11.09.2017 8:58 Oli taas vuotuinen törkeänpaikanleiri. Hiukan tässä säikähtelee kovia ääniä.
-
- Kitisijä
Alat tulla wanhaksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Kävin koeajamassa Volvon. Nyt pitäisi enää tietää kumman haluaa. Onko "kivempi väri" tai "kivempi myyjä" kelvollisia valintaperusteita?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Riippuu ihan siitä mitä pidät tärkeänä autoa valitessasi.exsu kirjoitti: 11.09.2017 15:49 Onko "kivempi väri" tai "kivempi myyjä" kelvollisia valintaperusteita?
Oma näkemykseni on ollut, että uuden auton ostaja voi valita värin. Käytetyn ostaja ei. Mutta tämä on toki tälläinen insinöörimäinen teknisiä asioita painottava lähestyminen asiaan, eikä varmasti istu kaikkien ihmisten päätöksentekoprosessiin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitisijä
Tinkaa hintaa molemmista. Siitä se lähtee.exsu kirjoitti: 11.09.2017 15:49 Kävin koeajamassa Volvon. Nyt pitäisi enää tietää kumman haluaa. Onko "kivempi väri" tai "kivempi myyjä" kelvollisia valintaperusteita?
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
^ väristä saa yleensä puolet pois ja myyjän yöksi kaupan päälle.
-
- Kitisijä
En mä halua myyjää yöksi, mutten myöskään tehdä ärsyttävälle myyjälle provikkaa. Autot on niin erityyppisiä, että tinkaus ei ole nyt ihan eka kriteeri myöskään. Ennemminkin pitäisi tietää kummanlaisen haluaa.
-
- Kitisijä
Jos toinen on valmis tulemaan vastaan 3k ja toinen 500, niin parhaassa tapauksessa voit ostaa kivemmalta myyjältä ja maalauttaa paremman väriseksi. Tai tinkaamalla saat kurjemman myyjän provikan pienemmäksi.exsu kirjoitti: 11.09.2017 17:10 En mä halua myyjää yöksi, mutten myöskään tehdä ärsyttävälle myyjälle provikkaa. Autot on niin erityyppisiä, että tinkaus ei ole nyt ihan eka kriteeri myöskään. Ennemminkin pitäisi tietää kummanlaisen haluaa.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Kyllä mulle väri oli kynnyskysymys ja insinööri lukee paperissa. En missään nimessä halunnut hopeista aka tylsänharmaata. Malli, vuosiluku, moottorintilavuus oli kiveen hakattuja. Joutui sitten tyytymään täysin lisävarusteettomaan ja hakemaan vähän kauempaa.Vagabondo kirjoitti: 11.09.2017 16:42Riippuu ihan siitä mitä pidät tärkeänä autoa valitessasi.
Oma näkemykseni on ollut, että uuden auton ostaja voi valita värin. Käytetyn ostaja ei. Mutta tämä on toki tälläinen insinöörimäinen teknisiä asioita painottava lähestyminen asiaan, eikä varmasti istu kaikkien ihmisten päätöksentekoprosessiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Mun insinöörimies pelkää, että kun Volvo lopettaa henkilöautojen diesel- koneiden valmistamisen v. 2020 niin auton arvo romahtaa ja se jää käsiin. On tämäkin maailma, missä Nissan tuntuu varmemmin arvonsa pitävältä! Taidan silti päätyä Volvoon, se oli kivempi ajaa. Nissan oli niin iso mötkylä, että se ei sillä 1,6:n koneella liikkunut mihinkään, kun valoista starttasi.
-
- Kitinä VIP-jäsen
No, mä tyydyin tylsänharmaaseen ja jouduin silti hakemaan kauempaa, kun en muista ominaisuuksista halunnut tinkiä. Valintoja...Bluntly kirjoitti: 11.09.2017 19:30En missään nimessä halunnut hopeista aka tylsänharmaata. Malli, vuosiluku, moottorintilavuus oli kiveen hakattuja. Joutui sitten tyytymään täysin lisävarusteettomaan ja hakemaan vähän kauempaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
-
- Kitinän uhri
Dieseleiden ja bensakoneiden osuus pienenee koko ajan, mutta ovat vielä vuosikausia hybrideissä mukana.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Nussittuna nukut paremmin.
-
- Kitisijä
Muista päivitellä tuota ääneen ennen kuin tinkaat viimeistä hintaa.exsu kirjoitti: 11.09.2017 19:54 Mun insinöörimies pelkää, että kun Volvo lopettaa henkilöautojen diesel- koneiden valmistamisen v. 2020 niin auton arvo romahtaa ja se jää käsiin.
Ainahan sen auton voi ajaa paalaamoon asti, jos markkina-arvo on reilusti alle käyttöarvon.
-
- Kitisijä
Jos paalivalmiista Volvosta poistaa logot ja laitaa siihen Tojotan logot tilalle, auton voi myydä ahrikkaan.
Polar bears used to be brown but through evolution they turned white because police were shooting them.