Anteeksi nyt vain, mutta jätän eriävän mielipiteeni. Vahvan sellaisen.sivustahuutaja kirjoitti: ↑27.08.2020 18:32Meidän esiteini kiukuttelee noin, mutta sinä olet aikuinen.
Aikuistuminen on selvästi jäänyt taphtumatta.
Anteeksi nyt vain, mutta jätän eriävän mielipiteeni. Vahvan sellaisen.sivustahuutaja kirjoitti: ↑27.08.2020 18:32Meidän esiteini kiukuttelee noin, mutta sinä olet aikuinen.
Olet yksinäinen, koska sinulla ei ole mitään tekemistä, mitään sosiaalisia suhteita etkä ole mielekästä seuraa kenellekään. Vaikka olisi jostain syystä samaa mieltä, että perusongelmasi on yksinäisyys eikä alkoholismi ja toimintakyvyn puute, niin on kiusallisen selvää että jos haluaisit MUUTTAA perusongelmaasi, se vaatisi noiden kahden asian korjaamista. Lyhyesti, sinulla on 3 mahdollista etenemistapaa "perusongelmasi" kanssa.
Ei sinulla ole mitään valtavia käytännön hankaluuksia. Ne ovat valtavia vain siksi, että olet toimintakyvytön, masentunut juoppo. Jos käyttäisit kolmasosan siitä ajasta mitä käytät netissä ulinaan siivoamiseen, sinulla ei olisi ongelmaa mistä uliset kolmatta vuotta.Ja miten sittenkään selviäisin valtavista minusta riippumatta syntyneistä käytännön hankaluuksiasta. Joilla teille ei ole merkitystä tai vaikka olisi, ette tekään osasi ihan yksin, vaikka liikaa yksinkertaistettuja pilipaliohjeitanne noudattaisitte.
Gattacan kuolema - viimeisillä voimillaan vaatii homieta tulemaan Varkauteen ostamaan karhua ja vaihtamaan ripulivaipan, koska ei itse pysty.
Päinvastoin, useimmat juurkin ovat! Esimerkiksi julkkisjuoruista, politiikasta, jopa ihan vieraiden maiden politiikasta. Homeboyn tapaiset pieneen elämänpiiriin käpertyneet passiiviset ihmiset ovat minun lähipiirissäni hyvin vähäisesti edustettuja. Se vain, että se oman elämänpiirinsä ulkopuolinen asia joka useimpia kiinnostaa, on sinusta epäkiinnostavaa ja merkityksetöntä.
No tiedänhän minä niistäkin, ja osaan puhua Homieidenen ja umpijunttien kanssa. Homie taas selittää, että tavallisesti minun kiinoitukseni EIVÄT kiinosta ihmisiä. Minä taas koetan jaksaa kommentoida hänen juttujaan. Ei vastavuoroisuutta, koska niin eri maailmat.So Hard kirjoitti: ↑27.08.2020 22:00Päinvastoin, useimmat juurkin ovat! Esimerkiksi julkkisjuoruista, politiikasta, jopa ihan vieraiden maiden politiikasta. Homeboyn tapaiset pieneen elämänpiiriin käpertyneet passiiviset ihmiset ovat minun lähipiirissäni hyvin vähäisesti edustettuja. Se vain, että se oman elämänpiirinsä ulkopuolinen asia joka useimpia kiinnostaa, on sinusta epäkiinnostavaa ja merkityksetöntä.
Haista sinä katkera juoppo vittu. Kirjoittelin tähän vaikka mitä nokkeluuksia ja heilutin sanan säilääni, mutta sitten tajusin että miksi? Miksi ihmeessä laittaisin tähän yhtään enempää eforttia kuin: Haista sinä katkera juoppo vittu.
Feel you, broHaemaeraemies kirjoitti: ↑28.08.2020 9:14Kirjoittelin tähän vaikka mitä nokkeluuksia ja heilutin sanan säilääni, mutta sitten tajusin että miksi? Miksi ihmeessä laittaisin tähän yhtään enempää eforttia kuin: Haista sinä katkera juoppo vittu.
Joo, ehkä alkaa olla aika ekan kerran ikinä.Vagabondo kirjoitti: ↑28.08.2020 9:35Feel you, broHaemaeraemies kirjoitti: ↑28.08.2020 9:14Kirjoittelin tähän vaikka mitä nokkeluuksia ja heilutin sanan säilääni, mutta sitten tajusin että miksi? Miksi ihmeessä laittaisin tähän yhtään enempää eforttia kuin: Haista sinä katkera juoppo vittu.
Sellaista se Gatin kanssa keskustelu on. Ignore parantaa elämänlaatua huomattavasti.
Älä nyt hitto soikoon peru.
En usko, että murtohenkilöitä ovat perintöryijyt, 80-luvun Suosikit tai kapioarkut kiinnostaneet. JOs ovat jotain vieneet, niin realisoitavissa olevaa tavaraa. Jonka vakutuus korvannee.
No tästähän voi seurata jotain hyvääkin, kuten se, että taloa mädättävät syöpäläiset saadaan siirrettyä jonnekin muualle.
Vaikka olin viikonlopun sekavien hippien kanssa, ja kuuntelin aika vitun sekavia juttuja, niin kerros nyt vielä kerran miten tää oli Homien vika?
Ei tietenkään mitenkään, erityisesti kun hän on tehnyt asian eteen enemmän kuin Gattaca.Haemaeraemies kirjoitti: ↑31.08.2020 8:41Vaikka olin viikonlopun sekavien hippien kanssa, ja kuuntelin aika vitun sekavia juttuja, niin kerros nyt vielä kerran miten tää oli Homien vika?
Ei tietenkään Kotipojan vika, halusin vain katsoa että miten sekavaa selitystä tarjotaan. MIttarina on siis 2 vuorokautta valvoneiden jurristen ketamiinipäiden horinat.So Hard kirjoitti: ↑31.08.2020 9:42Ei tietenkään mitenkään, erityisesti kun hän on tehnyt asian eteen enemmän kuin Gattaca.Haemaeraemies kirjoitti: ↑31.08.2020 8:41Vaikka olin viikonlopun sekavien hippien kanssa, ja kuuntelin aika vitun sekavia juttuja, niin kerros nyt vielä kerran miten tää oli Homien vika?
Tuo selviää, kun menet siivoamaan kämppänsä. :kainalopieru:James Potkukelkka kirjoitti: ↑01.09.2020 9:34 Hiukan huolestuttaa tämä radiohiljaisuus. Onkohan Gat vielä maallisessa hiippakunnassa..