Canine kirjoitti:Hanna ja Timo paneskeli. Hanna on Lutka. Miksi? Jos 2 ihmistä harrastaa seksiä, miksi sitä tyttöä parjataan häh? Miksi ketään parjataan?
Tahallani laitoin tuom minulle tyypillisen Lutka-sanan tuohon, arvaten että joku tarttuu siihen.
Ei paneskelu tietenkään ole lutkamaisuutta. Ja pellenä pidän sitä Timoakin. Mutta pointti siinä, että luulisin että tämänkin palstan naisista useimmat "Lutkiksikin" luokittelemani ovat sittenkin sillä tavalla hassusti Wanhanaikaisia ja Siweellisiä, etteivät ehdoin tahdoin pyri panemaan televisioon tilanteessa jossa heidän paneskelunsa näkee koko maailman nörttikansa. Juu juu, voi sanoa ettei he aikoneet sellaista, niin vaan tapahtui. Mutta alusta asti oli selvää, että niin käy.
Sitten minua huvittaa Hannan ja Timon "seurustelu". Pelkkää iholla kiehnäämistä koko ajan. Kuin iilimadot. Timo katsoa möllöttää tyhmän näköisenä kuin vasikka. Iäkkäät vanhempani sanoivat, ettei heidän mielestään seurustelu tuollaista ole, nehän vaan hiplaavat sylikkäin eivätkä PUHU toisilleen juuri mitään! Tai ehkä subbarin lähetyksen ulkopuolella puhuvatkin, tunnin lähetyksissä tasoa:
Timo: "Sulla on munkkipaita, höhhöh. Näytätkö?
Hanna: "Kyllä mä sulle munkit näytän."
Timo toljottaa tyhmänä ja hiplaa lisää.
En laske nätiksi romanssiksi, takuudella ei kestä ohjelman jälkeen. Muuta yhteistä niillä ei ole kuin panohalut.. tai hetki, jos heillä ei muuta henkistä elämää olekaan kuin panohalut, niin sitten on se yhteistä!