Big Brother SUB TV

Yleinen lätinä jä kitinä
Pikku-Akka

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Patz kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti:Edelleen pysyn kannassani, että BB ei ole mitään ilman Mikaa. Niinpä jätin eilen katsomatta koko p*sk*n. Paitsi extran, jossa Mika oli haastateltavana... :h:
Haluatko sen puhelinnumeron? :mrgreen:
jees, pliis...

Ihan tyhjää koko BB-talossa ku Mika ei oo siellä. Paitsi että kohtahan se on tyhjänä koko talo.[/u]
Geetzu

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä en nyt vieläkään tiedä kenelle ne rahat kuuluis. Vois kuvitella, että jokainen saa ihan kivasti rahnaa kisan jälkeenkin, varmaan jotain duuneja tarjotaan jne. Ai nii ja Pertun fanithan varmaan myy omaisuutensakin idolinsa puolesta. Taidan jättää sittenkin äänestämättä, Terhi ja Mika oli ainoot semmoset tosissaan mua miellyttävät siellä. Siinä Antissa ärsyttää kai vaan se, että kaikki tuntuu sitä niin diggailevan. 8)
Patz

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Patz »

Geetzu kirjoitti:Terhi ja Mika oli ainoot semmoset tosissaan mua miellyttävät siellä.
Sama vika. Eli kuka tahansa noista jäljelle jääneistä sen tänään voittaakin, mua ärsyttää.
Geetzu

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Patz kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Terhi ja Mika oli ainoot semmoset tosissaan mua miellyttävät siellä.
Sama vika. Eli kuka tahansa noista jäljelle jääneistä sen tänään voittaakin, mua ärsyttää.
Mä mietin jo seuraavaa BB:tä! Tunkeekohan ne sinne jotain julkkiksia tai vähän enempi muun maailman tyyliin provoavia tapauksia? En ois uskonu et mielenkiinto tähän proggikseen katoo puolessa välissä tai aiemminkin... Mut kaipa ne ihmiset oli vähän tylsiä.

Jostain syystä se Tiina ärsyttää noista eniten. Vähän semmosen tyylinen mimmi, josta en pitäis niinq kamunakaan... Semmonen siewis.
nypari

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja nypari »

Pertulle voitto. Ainoa aito ihminen koko joukosta. Vaikka onkin yksinkertainen, niin ainoa, joka uskaltaa sanoa ääneen mielipitensä.
Feiz

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Kertoo paljon niistäkin paskahousuista jotka jotain Anttia äänestävät. Mr. Sveitsi jonka ainoat mielipiteet ovat olleet tyyliin "vammaset on nii säälittäviä".
Täysin nobody jannu ja kaikenlisäksi stadin huonoin baarimikko.
Voin oikein kuvitella kuinka te parikymppiset tyhjäpäägimmat ihannoitte tuollaista tyyppiä.

Perttu Perttu Perttu Perttu!

Ei mikään järjenjättiläinen, mutta värikkäin persoona ja ehkä luonnollisin tyyppi tuossa sakissa. Toivottavasti voittaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vasta marraskuussa alkoi Sub näkymään, enkä ole siten koukuttunut BB:hen, kun kaikki maukkaimmatmehukkaimmat kohdat taisi olla aikaisemmin. Aika satunnaiseksi tuon katsominen on jäänyt ja nyt loppupuolella on mennyt niiiin pitkäpiimäiseksi koko ohjelma. Pointtini? Hyvää taustaääntä kutomiselleni. Ei voittajasuosikkia, paitsi ehkä Perttu.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

TIINA voittoon!!

Perustelut:
-söpötys suomalaiskansallisella tavalla
-vain lievästi ylipainoinen muihin plösöihin verrattuna
-ei ole Brother-talossa ajellut pillunkarvojaan
-suhteellisen siweä jutuiltaan ja uskollinen avokilleen, ei vaikuta lutkalta
-taiteellisesti lahjakas!!!
-tyylitajunsa pukeutumisessa jopa minäkin huomaan
-luontainen esiintyjä, komediennen taitoja!!!
-pohjois-pohjanmaan aksentti, tuttu isältäni, minullakin ellei savo ole pilannut


Perttu taas..
Ehkä tosiaan aito, mutta johan on kumma että ne tyhmät one-linerit niin kansaa innostaa. Mitä se supliikilla tekee kun kaikki yleissivistyskin puuttuu. Ei sitten poskensoitolla sen vertaa merkitystä, että pystyisi sitä käyttämään mihinkään. Rihkamapuhetta. Plussaa kun on kertonut miten harvoin ja vaikeasti naista saa :D

Antti..
On se tosiaan jänskää, että tuonikäinen mies on huomannut, että hänellä on KIKKELI ja sitä täytyy koko ajan näyttää. "Tätiii!!! Katsooo!!" Lisäksi ajellut hinttarityylin posliinipilin. Miksi? Eihän se Brotherin aikaan ole suihinkaan antanut.
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Canine »

Gattaca kirjoitti:
-vain lievästi ylipainoinen muihin plösöihin verrattuna
Tiinako ylipainoinen? Huhhuijaa.
Not only is life a bitch, it has puppies
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Canine kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
-vain lievästi ylipainoinen muihin plösöihin verrattuna
Tiinako ylipainoinen? Huhhuijaa.
Vain lievästi, mutta ne muut akat olleet sellaisia pötyköitä ettei sitä juuri huomaa... oikeasti hoikkia naisia ei Suomessa enää paljoa ole.. :cry:
Eipä silti, Tiina on kaukana fyysisestä naisihanteestani, mutta silti jotenkin kiihoittava siinä pallinaama-söpöydessään.. panisin.
nypari

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja nypari »

Gattaca kirjoitti:TIINA voittoon!!
Perustelut:
-luontainen esiintyjä, komediennen taitoja!!!
Kaikkea muuta. Muija on karkkityttöjen kantaäiti ja joojoomaisuudessaan itkettävä. Huumorintajua ei ole omasta takaa, välillä hihittää leukahaiveniinsa muiden jutuille. Siis aivan noubadi tyyppi, ei mitään kontaktipintaa mihin tarttua.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Kunnioitan tietenkin mielipidettäsi Nypari, mutta tuohan on ihan perseestä! :D

Tiina on ainoa LUOVA ihminen siellä! Artisaani! Tyylitajua! Osaa piirtää! Keksii spontaanisti esityksiä jotka näyttelee taidolla, jolla tosiaan kelpaisi tähtikomedienneksi elokuviin.
nypari

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja nypari »

Gattaca kirjoitti:Kunnioitan tietenkin mielipidettäsi Nypari, mutta tuohan on ihan perseestä! :D
Eikö tuo Cartmanikin tokaissut, notta: "Respect authoritha!" Jos totta puhutaan, niin ymmärrän ihmisiä, jotka pitävät Tiinan tyylisestä ihmisestä. Tiina edustaa kuitenkin liian montaa asiaa ihmisessä, mistä itse en pidä. Taiteellisuus on toki plussaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Olen antanut kertoa itselleni, että oikeasti huumorintajuiset ihmiset ne viimeiseksi nauravat, varsinkin Perttutason kummelitylsyyksille. Lisäksi oikeasti lahjakkaat humoristit, kirjailijoista Veikko Huovinen vaikka, ovat livenä juroja, eivät suinkaan soakkunoita pulppuavia tai pianpa pikkusukkelia. Se huumorintaju on syvemmällä.
nypari

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja nypari »

Gattaca kirjoitti:Olen antanut kertoa itselleni, että oikeasti huumorintajuiset ihmiset ne viimeiseksi nauravat, varsinkin Perttutason kummelitylsyyksille. Lisäksi oikeasti lahjakkaat humoristit, kirjailijoista Veikko Huovinen vaikka, ovat livenä juroja, eivät suinkaan soakkunoita pulppuavia tai pianpa pikkusukkelia. Se huumorintaju on syvemmällä.
Isoin asia on mielestäni aitous, jonka osoittaminen kolme kuukautta feikkaamatta on jo saavutus. Muut kilpailijat eivät ole olleet koko ajan aitoja. Tiina puolestaan on toinen ääripää, eli feikki joojoomuija, joka menee muiden mukana jättäen lähes kaikki kylmäksi. Huumorintaju on valinnassani toissijainen asia.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Höh... eikös ne "sosiaaliset taidot" sitten olekaan toisten myötäilyä vaikkei tykkäiskään? Tärkein peruste olisi "aitous" vaikka sillä aitoudellaan osoittaisi olevansa millainen tyhmä kusipää tahansa? Tuolla mitallahan MINÄ olen Kityn ihQuin ihminen! :D
Kid

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Kid »

Se loppus ny! Oli ihan jänskää seurata et kuka voittaa. Ei ehkä mun mieleinen ratkasu, mut ihan jees. Perttu sai tänkin naikkosen nauramaan ja sitähän ei tee koskaan liikaa. (Minä ainakaan.)
ninnithequeen

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

kid kirjoitti:Se loppus ny! Oli ihan jänskää seurata et kuka voittaa. Ei ehkä mun mieleinen ratkasu, mut ihan jees. Perttu sai tänkin naikkosen nauramaan ja sitähän ei tee koskaan liikaa. (Minä ainakaan.)
Jep.

Jotenkin...ylimielinen tai vastaava kuva mulle jäi Pertusta kuitenkin. Taitaapa kihahtaa hattuun pelkään ma.

Antin ois pitäny voittaa!
(ja minä katsoin ko. ohjelmaa ainoastaan sunnuntaisin)
Pikku-Akka

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Niin loppu joo. Pertun voitto ei ainakaan mulle ollu mikään yllätys. Olihan ne sen letkautukset ihan hauskoja kun niitä näytettiin nyt nauhalta. Mutta en jaksais katella pitemmän päälle, ainakaan omassa kotonani tuollaista säheltäjää... 8)

Uutta BB.a odotellessa.. Jos vaikka itsekin ilmoittautus mukaan, niin saatte sitten kattoa ku Pikku-Akka marmattaa talossa...
tonttu8

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

En katsonut koko ohjelmaa kuin pari jaksoa, enkä niinkään ollut perillä henkilöistä. Ei osaa sanoa menikö voitto oikealle henkilölle, mutta sen voin sanoa että onneksi se kikkelin-heiluttelija ei voittanut. Kävi jotenkin hermoon ihan vain muutaman jakson perusteella...
On se varmaan kiva päästä kuukausien päästä takaisin normaalielämään ja pois eristyksistä.
Vastaa Viestiin