Blah. Hyvä seitsemän päivän työputki keskeytyi portaissa lipeämiseen, ja alaselän nitkahdukseen. Tuloksena jalan altameno askeltaessa, ja polttavaa hermosärkyä hermolinjoja pitkin selästä nilkkaan asti. Kohta lekurille, että he voivat kuvantaa mikä tällä kertaa otti osumaa. Välilevy? Vai SI-nivel?
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Keittokomeron toinen viemäriallas tukossa. Melko suuri määrä Kodin Putkimiestä ei auttanut monessa tunnissakaan. Soitin huoltomiehen paikalle. Hän kertoi että täytyy kutsua firman putkimies paikalle.
"Putkimies" soitti sitten minulle reilu tunti sitten. Kuulosti naispuoliselta, suomenruotsalaiselta "putkimieheltä."
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Älä ole ennakkoluuloinen, kuules nykyään molemmat sukupuolet voivat toimia missä ammatissa vain. Ainoastaan raskaimmat fyysiset työt karsivat naisia pois työntekijälistalta...
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Viimeksi kun tarvi putkimiestä, niin ovelle pelmahti oikein viehättävä neito. Hyvä, että tähänkin on saatu tasa-arvoa
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Kerberos I kirjoitti: 09.02.2022 10:34
Älä ole ennakkoluuloinen, kuules nykyään molemmat sukupuolet voivat toimia missä ammatissa vain. Ainoastaan raskaimmat fyysiset työt karsivat naisia pois työntekijälistalta...
En ole ennakkoluuloinen, ihmettelin vain. No homma hoidettiin joka tapauksessa...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
James Potkukelkka kirjoitti: 09.02.2022 10:43
Oon nähnyt dokumenttivideoista, mitä tapahtuu, kun putkimies saapuu rassaamaan röörejä!
Joo! Se viemäri jää tukkoon! Ei se koske siihen lainkaan! Ei kannata pästää sisään, laskuttaa tyhjästä!
Joo. Noi nuoret suomenruotsalaisnaiset ovat pahimpia. Itsekin tilasin saman monta kertaa, ja aina jäi viemäri avaamatta! Laskun kyllä kirjoitti. Harmi, kun ei enää vastaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
Enpä muista koska olisin ollut viimeksi oksennustaudissa. Tätä ennen oli 7 räkätautia eri asteisina 4.10. ja 27.12. välisenä aikana. Täytyy kai olla kiitollinen siitä, että nyt saa immuunipuolustus oikein kunnolla harjoitusta.
***tu.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Stadinarska kirjoitti: 09.02.2022 15:12
Silti sopivasti. Lähden nyt kotiin. Minulla on siis koti.
Ei kotiinlähtö edellytä omaa kotia.
No olen ihan varmuuden vuoksi hankkinut kodin. Jännittävämpäähän olisi olla ilman.
Nyt muuten lähden taas kotiin.
Tuo putkimiesnainen kyllä laittoi ....öh...villit ajatukset nääs. Ei voi mitään. En pysty olemaan asiallinen jos nainen krassaa putkiani.
Voi vinjat kun olen tyhmä, ääh Kerberos saattaa vastata minulle jotain asiallista ja hän on niin mukava, etten haluaisi hämmentää.
Kerberos! Minusta tuntuu, että me olemme Kitinän mukavimmat??
Johan tässä yhden Helsinkiläisen hitas-neliön hinnan voudille ehti maksamaan kun vuodesta 2008.
Nyt siis luottotiedot puhdistunee viime tiedon mukaan 24kk päästä, mikä on kanssa ihan jees. Ei sillä, että bulvaanit ois maailmasta loppu, vaan ettei millään jaksas enää tällä iällä säätää.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija