Nyt huomasin, että unohdin ajaa parran. Ihmettelinkin, miksi olin pari minuuttia edellä aikataulusta
Onneksi töissä käytetään maskia.
Videon resolla pieni sänki ei haittaa
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
Tehtävä 1
Kuvaile oma työkokemuksesi mahdollisimman konkreettisesti ja perustele miksi hakeudut tähän koulutukseen. Arvioi vahvuuksiasi ja kehittämiskohteitasi opintojen näkökulmasta
James Potkukelkka kirjoitti: 24.05.2022 8:30
Nyt huomasin, että unohdin ajaa parran. Ihmettelinkin, miksi olin pari minuuttia edellä aikataulusta
Onneksi töissä käytetään maskia.
Videon resolla pieni sänki ei haittaa
Taas sama juttu. Olin niin tohkeissani, kun pitkästä aikaa lähdin pyörällä töihin. Nyt maskia ei paljoa enää käytetä, joten parransänki näkyy
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
^Potilaita pyrkii tosiaan saranapuoleltakin sisään!
Homeboy65 kirjoitti: 24.05.2022 10:54
Minulla on niin heikkotasoinen parranajokone että en saa leukaa täysin sileäksi. Saksilla vaan leikkaan isompia karvoja.
Voin suositella Philips OneBladea, maksaa alle 30e. Yhdellä vedolla katkeaa kaikki. Ja se teräkin kestää vuosia. (Ainakin Braunin 5-sarja on vanhempiin koneisiin verrattuna avuton pidemmän karvan kanssa.)
Homeboy65 kirjoitti: 24.05.2022 10:54
Minulla on niin heikkotasoinen parranajokone että en saa leukaa täysin sileäksi. Saksilla vaan leikkaan isompia karvoja.
Voin suositella Philips OneBladea, maksaa alle 30e. Yhdellä vedolla katkeaa kaikki. Ja se teräkin kestää vuosia. (Ainakin Braunin 5-sarja on vanhempiin koneisiin verrattuna avuton pidemmän karvan kanssa.)
Kiitos kuluttajavalistuksesta. Pitäisi kai siistiä habitusta jos menee työhaastatteluihin.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix