Mä vaihdoin jo pari viikkoa sitten. Kitkarenkailla ei tartte arpoa talven alkua
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja kirjoitti: 14.11.2022 11:40
Ajattelin perustaa espoolaiskäräjät.
Äänioikeuden saavat kaikki yli 3kk Espoossa asuneet täysi-ikäiset, jotka asuvat pientalossa ja joilla on grilli ja auto. Sori, Dave.
Käräjillä on tarkoitus riidellä lehtipuhaltimista, sekä hiili ja kaasugrillin paremmuudesta.
Ei kai nyt sentään mitään rivitaloslummeissa asuvia hyväksytä jäseneksi. Erillistalo pitää olla vähintään.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
Mun pitäis aloittaa valkkukouluts, mut mitään ei kuulu, vaikka luvattiin. Jouduin perumaan jo osallistumisen tyttäreni synttäreille kurssin vuoksi. Ei minua näin kohdella.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Testasin pohjoisbaanan Pasilan asemalta Oulunkylän ja Viikin kautta Roihupellon Motonettiin. HIeno reitti. Fillarin avustus säädetty 30 km/h. Auttoi Viikin kohdalla kun puolet suorasta on loivaa ylämäkeä.
Kreikan luottoluokitusta on laskettu roskalainatasolle.
Ongelmista huolimatta Kreikassa järjestetään yleislakko vastalauseena säästötoimille.
Bhven kirjoitti: 14.11.2022 16:38
Testasin pohjoisbaanan Pasilan asemalta Oulunkylän ja Viikin kautta Roihupellon Motonettiin. HIeno reitti. Fillarin avustus säädetty 30 km/h. Auttoi Viikin kohdalla kun puolet suorasta on loivaa ylämäkeä.
Mä luulin, että avustuksen pitää kytkeytyä pois päältä 25 km/h vauhdissa?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
Bhven kirjoitti: 14.11.2022 17:28
Samahan se on ajaako autolla vai fillarilla ylinopeutta. Fillarini kontrollerissa saa portaattomasti säädettyä välille 0-45 km/h.
Eikös fillarilla joudu maksamaan sakon lisäksi kevariverot?
Bhven kirjoitti: 14.11.2022 17:28
Samahan se on ajaako autolla vai fillarilla ylinopeutta. Fillarini kontrollerissa saa portaattomasti säädettyä välille 0-45 km/h.
Plus liikennevakuutusmaksu ja vakuutuksen laiminlyömismaksu.
Bluntly kirjoitti: 14.11.2022 17:58
Näitä tapauksia on varmaan oikeudessa läjäpäin.
Miksi olisi kun kaupasta saa ihan asiallisia sähköpyöriä ja monessa työpaikassa saa fillariedun? Kiinasta ostettuja virityksiä on aika vähän liikenteessä.
Huonoa tuuriahan se on, että tutkaan joutuisi. Todennäköisempää on ajaa kolari ja sitä kautta joutua maksajaksi.
Ruokalassa oli tortilloja. Kilttinä poikana otin linjastolla etukäteen lounassalaattia samalle lautaselle ja päälle viinietikkaa. Epic fail!
Tortillat kostuivat viinietikasta ja salaatti lisäksi sotki tortillojen ulkokuorta muutenkin. Jouduin syömään toisen tortilan veitsellä ja haarukalla. Elämme kovia aikoja!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
James Potkukelkka kirjoitti: 14.11.2022 11:12
Pääseekö talvi yllättämäään autoilijat?
Hiihtoliiton hyväksymät kesärenkaat alla ad 24.11
Nyt näyttää pahasti siltä, että su ja ma talvi yllättää autoilijan. Onneksi vaimo lupasi oman auton käyttöönsä. Vastapalveluksena pesen auton kaksi kertaa.
Viimeyönä sai nukuttua ihan ok vaikka nukkumaanmeno viivästyikin Tappara vs mokke pelin takia. Siltikin silmät tuntuu pirun väsyneiltä, millään meinaa saada tarkennettua näytölle.
Tammikuussa pitäisi tippua muutama isompi lasku eli nyt olisi tarve säästää vähiä rahoja. Mutta kun niin himputisti tekisi mieli kokeilla epoksia rakenteluissa. Ei vain ole halpaa, ei.
Bluntly kirjoitti: 16.11.2022 15:05
Tammikuussa pitäisi tippua muutama isompi lasku eli nyt olisi tarve säästää vähiä rahoja. Mutta kun niin himputisti tekisi mieli kokeilla epoksia rakenteluissa. Ei vain ole halpaa, ei.