Nyt hävettää
-
- Kitisijä
Nyt hävettää
Unohdin hinkata pöntön puhtaaksi ennen uloskirjautumista hotellista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Re: Nyt hävettää
Itsekin yleensä jarruraidat pesen, mutta en sen enempää jynssää.
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
-
- Kitisijä
Unohdin sammuttaa valot kylppäristä kun lähdin isäukon luota. Hän soitti ja huomautti asiasta...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
- Kitisijä
Juteltiin eilen naapurin kanssa pihalla ja koska häntä kiinnosti uusi keittiömme, kutsuin hänet sitä katsomaan. Hävetti, etten ollut pedannut sänkyä enkä ehtinyt sulkea makkarin ovea.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
I'm thinking of making a few more."
-
- Kitisijä
Hiukan hävettää seuraava tapahtumaketju;
olin aikoinaan mukana lääkiksen erään opiskelijajärjestön toiminnassa. Sittemmin muutaman kerran olen saanut kutsun kerhon ex-jäsenten iltaan, jossa pääasiassa naisia ja itseni lisäksi yksi miesoletettu (hyvä kaverini). Ko. tapaamiset olleet aika lailla "tyttöjen iltoja", eli sampanjaa juotu ja blinejä tms maisteltu. Minä en ole oikein porukkaan tuntenut kuuluvani, mutta olen mennyt, kun on kutsuttu. Viime kerralla, kun kutsuttiin, tempaisin aika lailla tumut ja nukahdin pöytään
Tästä jo muutama vuosi. Sen jälkeen kutsua ei ole Fb:ssa tullut... Olen jo aiemmin epäillyt, että ehkäpä tyttöjen illassa ei siis kaivata kännistä miestä ja nyt kun eilen tapasin ko. kaverini, kysyin, voisiko näin olla. Hän sanoi, että saattaa olla..
olin aikoinaan mukana lääkiksen erään opiskelijajärjestön toiminnassa. Sittemmin muutaman kerran olen saanut kutsun kerhon ex-jäsenten iltaan, jossa pääasiassa naisia ja itseni lisäksi yksi miesoletettu (hyvä kaverini). Ko. tapaamiset olleet aika lailla "tyttöjen iltoja", eli sampanjaa juotu ja blinejä tms maisteltu. Minä en ole oikein porukkaan tuntenut kuuluvani, mutta olen mennyt, kun on kutsuttu. Viime kerralla, kun kutsuttiin, tempaisin aika lailla tumut ja nukahdin pöytään

Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
-
- Kitisijä
^ erilaisuutta ei aina hyväksytä:-(
-
- Kitisijä
Juu. Ettei ole rasismia ja toiseudenfobiaa??
-
- Kitisijä
^ suomalaisten pitäisi sisäistää, että ei ole yhtä ainoaa tapaa juhlia. Alkoholia voi käyttää monella tavalla tai olla käyttämättä. Jokainen on yksilö.
-
- Kitisijä
Nyt kyllä hävettää, saatana.
Unohdin napsauttaa ajovalot päälle eilen niin olin sitten pöristellyt puolentoistasataa kilometriä perselamput pimeänä ja osa vielä hämärän aikaan.
Itsehän aina huudan autossa tolvanoille (auton sisällä toki), joilla ei valoja takana.
Unohdin napsauttaa ajovalot päälle eilen niin olin sitten pöristellyt puolentoistasataa kilometriä perselamput pimeänä ja osa vielä hämärän aikaan.
Itsehän aina huudan autossa tolvanoille (auton sisällä toki), joilla ei valoja takana.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Laki ei vaadi päiväsaikaan hyvällä näkyvyydellä ajovaloja taakse. Se ei tietysti tarkoita, etteikö ne voisi olla hyvä olla päällä.Bluntly kirjoitti: 27.01.2025 10:51 Nyt kyllä hävettää, saatana.
-
- Kitisijä
Mun mielestä melkein aina olisi hyvä, että takavalot olisivat päällä. Auttaa havaitsemaan autot paremmin, ja vieläpä ne autot, jotka ovat aktiivisesti liikkeessä eivätkä esim. pysäköityjä. Tästä huolimatta pidän aina omaa valonappiani automaattiasetuksella, joka valoisassa pitää edessä huomiovaloja ja kytkee takavalot päälle vasta kun hämärtyessä kytkee edessäkin ajovalot päälle. Eikä hävetä yhtään!James Potkukelkka kirjoitti: 27.01.2025 11:01Laki ei vaadi päiväsaikaan hyvällä näkyvyydellä ajovaloja taakse. Se ei tietysti tarkoita, etteikö ne voisi olla hyvä olla päällä.Bluntly kirjoitti: 27.01.2025 10:51 Nyt kyllä hävettää, saatana.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
Olemme tämänkin keskustelun käyneet näillä samoilla sanankäänteillä jo aiemminurpiainen kirjoitti: 27.01.2025 11:15Mun mielestä melkein aina olisi hyvä, että takavalot olisivat päällä. Auttaa havaitsemaan autot paremmin, ja vieläpä ne autot, jotka ovat aktiivisesti liikkeessä eivätkä esim. pysäköityjä.James Potkukelkka kirjoitti: 27.01.2025 11:01Laki ei vaadi päiväsaikaan hyvällä näkyvyydellä ajovaloja taakse. Se ei tietysti tarkoita, etteikö ne voisi olla hyvä olla päällä.Bluntly kirjoitti: 27.01.2025 10:51 Nyt kyllä hävettää, saatana.

Joo. Voin hyväksyä väitteesi jossain määrin, mutta kyllähän kadulla ja tiellä liikkuvat autot oletusarvoisesti joka tapauksessa ovat liikenteessä (en muista esitinkö tämän viisauden jo viime kerralla).
Aprikos jokin aika sitten Etelätuulentiellä oli keskellä katua pysähtyneenä pimenä auto, jossa istui seniorikansalainen. Valot eivät olleet päällä ja auto ei vaikuttanut olevan käynnissä. Tässä tapauksessa jäi kyllä epäselväksi, mikä oli tilanne. Veikkaan, että papalle oli tullut senior moment. Muutaman sekunnin olin pysähtyneenä auton takana, kun yritin selvittää, onko auto menossa eteenpäin. Sitten ohitin.
-
- Kitisijä
Tärkeintä, että kenenkään positio ei ole liikahtanut milliäkään!James Potkukelkka kirjoitti: 27.01.2025 11:20 Olemme tämänkin keskustelun käyneet näillä samoilla sanankäänteillä jo aiemmin![]()
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
+1urpiainen kirjoitti: 27.01.2025 11:22Tärkeintä, että kenenkään positio ei ole liikahtanut milliäkään!James Potkukelkka kirjoitti: 27.01.2025 11:20 Olemme tämänkin keskustelun käyneet näillä samoilla sanankäänteillä jo aiemmin![]()
-
- Kitisijä
Voimme kiittää EU direktiiviä, jonka mukaan valojen panttaaminen vähentää polttoaineen kulutusta.urpiainen kirjoitti: 27.01.2025 11:15Mun mielestä melkein aina olisi hyvä, että takavalot olisivat päällä.James Potkukelkka kirjoitti: 27.01.2025 11:01 Laki ei vaadi päiväsaikaan hyvällä näkyvyydellä ajovaloja taakse. Se ei tietysti tarkoita, etteikö ne voisi olla hyvä olla päällä.
Väittäisin, että kansantaloudellisesti kannattaisi vaatia aina pitämään valot päällä.