Käyttäjätunnuksien poistaminen
-
- Kitisijä
Käyttäjätunnuksien poistaminen
Minä en niitä poista. Saatte tehdä sen nyt itse jos siltä tuntuu.
Käyttäjätietojen lopusta pitäisi löytyä ruksi tätä varten.
Viimeksi muokannut aasi, 03.04.2006 11:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Re: Käyttäjätunnuksien poistaminen
Aijai, joukkopakoako sä tässä haluat???aasi kirjoitti:Minä en niitä poista. Saatte tehdä sen nyt itse jos siltä tuntuu.
-
- Kitisijä
No eihän täällä pakko ole olla.ninnithequeen kirjoitti:Aijai, joukkopakoako sä tässä haluat???
-
- Kitisijä
Muutes, kartuttavatko poistuneetkin käyttäjät tuota "rekisteröidyt käyttäjät" -lukemaa (se kun jatkoi nousemistaan joukkopaon aikanakin)? Entäs voiko joku rekisteröidä itselleen jonkun poistuneen nikin?
Edit: Ai kappas, toisesta ketjusta löytyi vastaus jälkimmäiseen kysymykseen.
Edit: Ai kappas, toisesta ketjusta löytyi vastaus jälkimmäiseen kysymykseen.
-
- Kitisijä
Kyllä tuo on ihan paikkansapitävä lukema.EveryWoman kirjoitti:Muutes, kartuttavatko poistuneetkin käyttäjät tuota "rekisteröidyt käyttäjät" -lukemaa (se kun jatkoi nousemistaan joukkopaon aikanakin)?
-
- Elämätön Kitisijä
Mutta siis... jos sua alkaa vituttaa SOK:n kauppojen indeksien kohoamisesta johtuva hetkellinen ylihinnoittelu, niin kuoletatko sä sun S-etukortin? Drama queens.aasi kirjoitti:No eihän täällä pakko ole olla.
(Tosin: kenties pissi ainakin valuu jatkossa palstan sijasta vaippaan!)
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Omat kirjoituksensa voi toki käydä läpi editoimassa pois yksitellen ennen kuin poistaa tunnuksensa, mutta siinä on kamala vaiva. Joka tapauksessa jos poistaa käyttäjätunnuksensa, on todella vaikeaa hakea kirjoituksia käyttäjän nimellä, sillä sitä ei voi käyttää hakusanana.Suvinen kirjoitti:Saako omia kirjoituksiaan poistettua mitenkään?
Toisten kirjoittajien lainauksista ei omaa tekstiään saa mitenkään pois (paitsi ehkä pyytämällä kiltisti).
Niin just, ja Poikuus on kaiken lisäksi vielä ikkunaostoksilla samaan aikaan!Suvinen kirjoitti:Saako omia kirjoituksiaan poistettua mitenkään? Tuli yllättäen sellanen olo, että olen näyteikkunassa alasti keskellä vilkkainta ruuhkakatua.
-
- Kitisijä
Huomasinpa sattumalta että käyttäjätunnuksen poistaminen itse ei tyhjennä kuvagallerioita tai poista kuvia näkyvistä, enkä usko että tulen asialle edes mitään tekemään. Poistetun tunnuksen henkilökohtaiseen galleriaan ei suoraan pääse, mutta jos esimerkiksi jossakin ketjussa on linkki kuvaan, se toimii jatkossakin.
Poistakaa kuvanne ennen tunnuksen poistoa jos tuntuu tarpeelliselta.
Poistakaa kuvanne ennen tunnuksen poistoa jos tuntuu tarpeelliselta.