Toukokuu
-
- Kitisijä
Toukokuu
Suomen kevät on niin kaunis!
Sormet jäätyi pyöräillessä töihin. Olisi pitänyt olla paksummat hanskat.
Tänään kolopallokurssille vaimon kanssa. Täytyy laittaa välihousut jalkaan.
Sormet jäätyi pyöräillessä töihin. Olisi pitänyt olla paksummat hanskat.
Tänään kolopallokurssille vaimon kanssa. Täytyy laittaa välihousut jalkaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
-
- Kitinä VIP-jäsen
Re: Toukokuu
Ajatella, että täällä oli aikoinaan viikonpäiväketjut joihin hyvänä päivänä tuli monta sivua viestejä
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitisijä
-
- Kitinä VIP-jäsen
Meinasin tänään kasata trampan pihalle. Ei ole muutamaan vuoteen ollut käytössä ollenkaan, kun poika ollut sitä mieltä ettei tartte laittaa. Onneksi sillä on nyt tyttöystävä päättämässä sen puolesta
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
-
- Kitisijä
Siitepölyallergia jatkuu edelleen. Onneksi antihistamiini ei ole kallista.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
- Kitisijä
Jotain hyötyä siitä, että olen lapsuudessani viettänyt paljon aikaa isovanhempien maatilalla. Ei mitään allergioita.
-
- Kitisijä
Ei se aina toimi noin. Minäkin vietin paljon aikaa isovanhempien luona. Heillä oli kanala. Siitäpä sitten iso allergia kananhöyhenille.James Potkukelkka kirjoitti: ↑08.05.2024 10:58 Jotain hyötyä siitä, että olen lapsuudessani viettänyt paljon aikaa isovanhempien maatilalla. Ei mitään allergioita.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
So Hard kirjoitti: ↑08.05.2024 11:00Ei se aina toimi noin. Minäkin vietin paljon aikaa isovanhempien luona. Heillä oli kanala. Siitäpä sitten iso allergia kananhöyhenille.James Potkukelkka kirjoitti: ↑08.05.2024 10:58 Jotain hyötyä siitä, että olen lapsuudessani viettänyt paljon aikaa isovanhempien maatilalla. Ei mitään allergioita.
-
- Kitisijä
^Koita siedätystä. Gatin mukaankin allergiat olivat homoa. Itselläni ei ole todettu mitään allergiaa, mutta on silti atooppinen iho. Dr James, pitäisikö olla huolissaan?
-
- Kitisijä
Gatin homofobia oli kyllä aivan överiksi vedettyä...nokkaelain kirjoitti: ↑09.05.2024 4:22 ^Koita siedätystä. Gatin mukaankin allergiat olivat homoa. Itselläni ei ole todettu mitään allergiaa, mutta on silti atooppinen iho. Dr James, pitäisikö olla huolissaan?
-
- Kitinän uhri
Mistä toukokuu -24 koostuu?
-kissan eläinlääkärikäynneistä
-olkkarinpöydän kunnostamisesta
-lämpötilan vaihteluista
-Legopalikoista
-rakkaudesta ja naurusta
Niistä toukokuu -24 koostuu!
-kissan eläinlääkärikäynneistä
-olkkarinpöydän kunnostamisesta
-lämpötilan vaihteluista
-Legopalikoista
-rakkaudesta ja naurusta
Niistä toukokuu -24 koostuu!
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
-
- Kitisijä
Minulla laukesi koivuallergia, kun talouteen tuli kissa. Sitten muutettiin n 10 vuotta myöhemmin ison koivikon viereen ja koivuallergia hävisi.nokkaelain kirjoitti: ↑09.05.2024 4:22 ^Koita siedätystä. Gatin mukaankin allergiat olivat homoa. Itselläni ei ole todettu mitään allergiaa, mutta on silti atooppinen iho. Dr James, pitäisikö olla huolissaan?
-
- Kitisijä
Facebook: "Sinut on väliaikaisesti estetty. Näyttää siltä että käytit tätä toimintoa väärin etenemällä liian nopeasti."
-
- Kitinä VIP-jäsen
Näyttää siltä että sun asialliset viestit ei ehkä sittenkään olleet asiallisia kohdeyleisön mielestä.
-
- Kitisijä
Ei kyllä siinä taisi olla vaan jokin tekninen ongelma. Pääsin nyt kirjautumaan.
-
- Kitisijä
Hanami juhla lähestyy ehtiikö kukat puhjeta Roihiksessa, luultavasti ei, viime vuonna olivat jo puoleksi lakastuneet, nyt sitten juhlitaan nuppu hanamia!
En tiedä pitäskö olla uolissaan viisari osoitti heräämisen merkkejä kun työpaikan nuori nainen kujerteli jotain kahviautomaatilla?
Olen ehtinyt yrittää jo lopetella tuollaisten miettimisen, koska ei se ja eikä siitä, tulisi mitään.
Ja nyt perkeleen aurinko taas paistaa ja lämmittää, aamulla oli kohtuullisesmpi meno ja pilvinen taivas, toivottavasti Skandien sateet kohta on täällä.
En tiedä pitäskö olla uolissaan viisari osoitti heräämisen merkkejä kun työpaikan nuori nainen kujerteli jotain kahviautomaatilla?
Olen ehtinyt yrittää jo lopetella tuollaisten miettimisen, koska ei se ja eikä siitä, tulisi mitään.
Ja nyt perkeleen aurinko taas paistaa ja lämmittää, aamulla oli kohtuullisesmpi meno ja pilvinen taivas, toivottavasti Skandien sateet kohta on täällä.
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Harvemmin ollut yhtä wtf fiilis kuin tänään pikaisella kolmen tunnin elektroniikan läpikäynnillä.
Aloitettiin patterin potentiaalin laskentaa eri tilanteissa (siis 1,5+1,5 tai 0-1,5) ja päädyttiin simuloimaan kvanttitietokoneen tilojen painotuksia.
Aloitettiin patterin potentiaalin laskentaa eri tilanteissa (siis 1,5+1,5 tai 0-1,5) ja päädyttiin simuloimaan kvanttitietokoneen tilojen painotuksia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
-
- Kitinä VIP-jäsen
Oon ollut ahkerä tänäkeväänä. Terassit öljytty. Laattapiha pesty ja reunukset kitketty. Nyt on piha mintissä kuin jollain puutarhaharrastajalla
-
- Kitisijä
Tää Beethoven 7 oli hyvä:
https://www.hs.fi/taide/art-2000010309997.html
https://www.hs.fi/taide/art-2000010309997.html
-
- Kitisijä
^Mä en ymmärrä, kuinka tanssilla voi ilmaista mitään sofistikoituneita asioita. Tunteiden ilmaisemisen ymmärrän.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 15.05.2024 8:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
^
Komppaan täysin.
Taiteen kohdalla en ylipäätään ole kiinnostunut taiteilijan tai muiden tulkinnoista. Taide on monitulkintaista, joten olen kiinnostunut lähinnä omasta kokemuksestani ja tulkinnastani.
Komppaan täysin.
Taiteen kohdalla en ylipäätään ole kiinnostunut taiteilijan tai muiden tulkinnoista. Taide on monitulkintaista, joten olen kiinnostunut lähinnä omasta kokemuksestani ja tulkinnastani.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Se on näköjään kevyenliikenteen väylillä sama mentaliteetti kuin maanteiden rakennustöissä. Kun kerran on kyltit ja aidat laitettu paikoilleen, niin niitä ei siirrellä ennen kuin homma kokonaan tehty: https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010427506.html
Täällä ei tosiaan suunnitella remontteja vähimmän haitan periaatteella
Täällä ei tosiaan suunnitella remontteja vähimmän haitan periaatteella