Oletko Psykopaatti?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Voitko olla psykopaatti?

Etusormi ja nimetön yhtä pitkät, minulla ei ole edellytyksiä tällä perusteella
0
Ei ääniä
Etusotmi on lyhyempi, ei mitään jakoa psykopaatiksi
2
50%
Minulla on hyvät mahdollisuuden olla psykopaatti
2
50%
EOS
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä: 4

Niba
Kitisijä

Oletko Psykopaatti?

Viesti Kirjoittaja Niba »

MSN kehitti sellaisen tutkimuksen että jos nimetön on pidempi kuin etusormi voit olla psykopaatti, johtuen jostain hormoonitasapainosta raskauden aikana? https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/other ... 1e47&ei=72
Pyyhin Netikettiin..
James Potkukelkka
Kitisijä

Re: Oletko Psykopaatti?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Ensimmäinen ajatukseni oli, että kaikkia paskaa se MSN:nkin julkaisee, mutta ilmeisesti onkin aivan mahdollisesti uskottavaa kallonmittausta

https://www.sciencedirect.com/science/a ... via%3Dihub
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olen hiukan antisosiaalinen, viihden omissa oloissani, tänään joku nuori tyttö ehkä arabialaista syntyperää, kiilasi eteeni, ja alkoi mossottaa jotain, otin askeleen häntä kohden ja sanoi älä tule eteen otin vielä kolmannenkin askeleen häntä kohti, perääntyi ja sanoin älä tule eteen, sitten käännyn kohden laituria, joku parrakas nuori mies tuli torumaan että ethän sä voi noin tehdä, hänestä se vaikutti jo takaa-ajamiselta, pari sanaa vaihdoin hänen knassaan, en tuntenut mitään aggressiota, ihan kylmän viileästi vaan. sellanen taru, yleensä jos joku törmää minuun en sano tai tee mitään, koska vasen silmä on puolisokea, mutta tänään pistin vähän asioita järjestykseen. :P :P :P
Pyyhin Netikettiin..
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Onko Psykopaatti laiva jolla on mielenterveysongelmia?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix