Öh...Mutku mä oon ihan ähkyssä ko just söin....Ei jaksa enempääEdith kirjoitti: Kokemuksen syvä rintaääni varoittaa: Jos et ennen oluitasi syö reippaasti lisää, et tule voimaan hyvin.

Öh...Mutku mä oon ihan ähkyssä ko just söin....Ei jaksa enempääEdith kirjoitti: Kokemuksen syvä rintaääni varoittaa: Jos et ennen oluitasi syö reippaasti lisää, et tule voimaan hyvin.
Joo, sähän oot tietty mua pienempi. Mulla vaan huonoja kokemuksia siitä, kun olen ajatellut korvaavani ruuan energiasisältöjä oluella. Muutamassakin miitissä. Näh, melkein joka miitissä.ninnithequeen kirjoitti:Öh...Mutku mä oon ihan ähkyssä ko just söin....Ei jaksa enempää
Sama virsi darling.Edith kirjoitti:Joo, sähän oot tietty mua pienempi. Mulla vaan huonoja kokemuksia siitä, kun olen ajatellut korvaavani ruuan energiasisältöjä oluella. Muutamassakin miitissä. Näh, melkein joka miitissä.ninnithequeen kirjoitti:Öh...Mutku mä oon ihan ähkyssä ko just söin....Ei jaksa enempää
Tuota, en voi sanoa olevani mikään krapulan asiantuntija, mutta eikös krapulapäivänä yleensä syödä jotain tyyliin salamipizza? Tarkoitan, että noi eväät mitä luettelit ei sua kyllä mihinkään mittoihin lihotairmelianneli kirjoitti:..krapulanpoikasta
tää tyttö kuntoon -projekti taitaa lihottaa mut melkosiin mittoihin
Näkisit ne määrät...Aito_Johanna kirjoitti:Tuota, en voi sanoa olevani mikään krapulan asiantuntija, mutta eikös krapulapäivänä yleensä syödä jotain tyyliin salamipizza? Tarkoitan, että noi eväät mitä luettelit ei sua kyllä mihinkään mittoihin lihotairmelianneli kirjoitti:..krapulanpoikasta
tää tyttö kuntoon -projekti taitaa lihottaa mut melkosiin mittoihin
Kävinpäs kiinalaisessa maistelemassa riisiä, friteerattuja katkiksia ja banskua jädellä. Ja nyt taidan tehdä 3 munan munakkaan mozzarellaraasteella.Geetzu kirjoitti:Eilen hirmunen ahmintapäivä (mässyä, siideriä, jädee, lihaa, kermaperunoita, majoneesipohjasta salaattia vaikka kuinka, pastaa... ) ja tänään ei maistu. Väkisin aamupuuro kahvin seuraks, sit joku porkkana päivällä ja that's it. Ei hyvä.
Olit kaverisi kanssa pizzalla (jotta sen voi jakaa). Päätit skipata jälkkärin, mutta kun kaverisi tilasi kaakkua, niin päätit lokittaa häneltä 3 haarukallista (luen 3/4 kakkua).Lutka kirjoitti:sokeriton redbull
puolikas veerushkan kinkkupizza
kolme haarukallista veerushkan mansikkajuustokakkua
iso tuoppi cocis light
2 persikkaa
heheheheheRunkkis kirjoitti:Olit kaverisi kanssa pizzalla (jotta sen voi jakaa). Päätit skipata jälkkärin, mutta kun kaverisi tilasi kaakkua, niin päätit lokittaa häneltä 3 haarukallista (luen 3/4 kakkua).Lutka kirjoitti:sokeriton redbull
puolikas veerushkan kinkkupizza
kolme haarukallista veerushkan mansikkajuustokakkua
iso tuoppi cocis light
2 persikkaa
Reilua!!!