Öh...Mutku mä oon ihan ähkyssä ko just söin....Ei jaksa enempääEdith kirjoitti: Kokemuksen syvä rintaääni varoittaa: Jos et ennen oluitasi syö reippaasti lisää, et tule voimaan hyvin.
Ruokapäiväkirjat
Re: Ruokapäiväkirjat
Joo, sähän oot tietty mua pienempi. Mulla vaan huonoja kokemuksia siitä, kun olen ajatellut korvaavani ruuan energiasisältöjä oluella. Muutamassakin miitissä. Näh, melkein joka miitissä.ninnithequeen kirjoitti:Öh...Mutku mä oon ihan ähkyssä ko just söin....Ei jaksa enempää
-
- Kitisijä
Sama virsi darling.Edith kirjoitti:Joo, sähän oot tietty mua pienempi. Mulla vaan huonoja kokemuksia siitä, kun olen ajatellut korvaavani ruuan energiasisältöjä oluella. Muutamassakin miitissä. Näh, melkein joka miitissä.ninnithequeen kirjoitti:Öh...Mutku mä oon ihan ähkyssä ko just söin....Ei jaksa enempää
The great club outshines the individual, always and forever.
Aamiainen: hot dog ja 0,591 litran Dr. Pepper
Paivallinen: kanan rintaa, perunoita, papuja, yksi siivu leipaa paallaan siivu kinkkua, 4 lasillista passion-guavamehua ja kuppi teeta, 2 minttupastillia.
Iltapala: vetta (katso ylla).
Toinen iltapala: 0,5 litraa eviania.
Paivallinen: kanan rintaa, perunoita, papuja, yksi siivu leipaa paallaan siivu kinkkua, 4 lasillista passion-guavamehua ja kuppi teeta, 2 minttupastillia.
Iltapala: vetta (katso ylla).
Toinen iltapala: 0,5 litraa eviania.
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 27.08.2005 12:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eilen hirmunen ahmintapäivä (mässyä, siideriä, jädee, lihaa, kermaperunoita, majoneesipohjasta salaattia vaikka kuinka, pastaa... ) ja tänään ei maistu. Väkisin aamupuuro kahvin seuraks, sit joku porkkana päivällä ja that's it. Ei hyvä.
Tänään tähän mennessä:
aamu: puoli purkillista bulgarianjogurttia + runsaasti tuoreita puolukoita + vähän muromysliä, 2 paahdettua sekaleipäviipaletta + kinkkuleikettä + kurkkua, 2 kuppia kahvia + rasvatonta maitoa
lounas: 2 yrttitäytteistä ahvenfilerullaa (itse kokkailtua), 3 pienehköä keitettyä perunaa, runsaasti vihersalaattia, sekaleipäviipale, rasvatonta maitoa
jälkiruoka uunissa: sellaista juttua, jossa on omenalohkoja ja niiden päällä voista, sokerista ja kaurahiutaleista sekoitettua murua. Sen kanssa aion syödä vaniljajäätelöä ja juoda kahvia.
Ruokalistan tarkkaavainen lukija ehkä huomaa, että nyt on viikonloppu ja voi ja sokeri ovat ilmestyneet AJ:n menyyseen. Maanantaina siirryn taas jyrkkäterveelliselle linjalle
aamu: puoli purkillista bulgarianjogurttia + runsaasti tuoreita puolukoita + vähän muromysliä, 2 paahdettua sekaleipäviipaletta + kinkkuleikettä + kurkkua, 2 kuppia kahvia + rasvatonta maitoa
lounas: 2 yrttitäytteistä ahvenfilerullaa (itse kokkailtua), 3 pienehköä keitettyä perunaa, runsaasti vihersalaattia, sekaleipäviipale, rasvatonta maitoa
jälkiruoka uunissa: sellaista juttua, jossa on omenalohkoja ja niiden päällä voista, sokerista ja kaurahiutaleista sekoitettua murua. Sen kanssa aion syödä vaniljajäätelöä ja juoda kahvia.
Ruokalistan tarkkaavainen lukija ehkä huomaa, että nyt on viikonloppu ja voi ja sokeri ovat ilmestyneet AJ:n menyyseen. Maanantaina siirryn taas jyrkkäterveelliselle linjalle
aamulla
ei mitään
lounas
125 g maitorahkaa
125 g vaniljavanukas 0,1%
ei mitään
lounas
125 g maitorahkaa
125 g vaniljavanukas 0,1%
-
- Kitisijä
viili (1%), vähän mysliä, persikka-Pilttiä
nektariini
kuivattuja luumuja muutama
loppupäivä; keitettyä kukkakaalia, kaalia, linssejä, kasvissosekeittoa, raejuustoa, pinaattilättyjä, broilerileikkelettä, maitorahkaa, jugurttia, hedelmiä
vaniljajäätelöä (4,5%)
paljon
..krapulanpoikasta
tää tyttö kuntoon -projekti taitaa lihottaa mut melkosiin mittoihin
nektariini
kuivattuja luumuja muutama
loppupäivä; keitettyä kukkakaalia, kaalia, linssejä, kasvissosekeittoa, raejuustoa, pinaattilättyjä, broilerileikkelettä, maitorahkaa, jugurttia, hedelmiä
vaniljajäätelöä (4,5%)
paljon
..krapulanpoikasta
Tuota, en voi sanoa olevani mikään krapulan asiantuntija, mutta eikös krapulapäivänä yleensä syödä jotain tyyliin salamipizza? Tarkoitan, että noi eväät mitä luettelit ei sua kyllä mihinkään mittoihin lihotairmelianneli kirjoitti:..krapulanpoikasta
-
- Kitisijä
Näkisit ne määrät...Aito_Johanna kirjoitti:Tuota, en voi sanoa olevani mikään krapulan asiantuntija, mutta eikös krapulapäivänä yleensä syödä jotain tyyliin salamipizza? Tarkoitan, että noi eväät mitä luettelit ei sua kyllä mihinkään mittoihin lihotairmelianneli kirjoitti:..krapulanpoikasta
- aamulla(päivällä): pari kinkkujuustoleipää, rahkaa ja muroja sekä kahvi
- lenkin jälkeen palautusjuoma
- kanasalaattia ja pirtelö
- kohta hernekeittoa ja leipiä
- illalla banaania, rahkaa, leipää ja Kinder suklaata(menee 1 päivässä)
- lenkin jälkeen palautusjuoma
- kanasalaattia ja pirtelö
- kohta hernekeittoa ja leipiä
- illalla banaania, rahkaa, leipää ja Kinder suklaata(menee 1 päivässä)
-
- Kitisijä
-aamupala: 2 täysjyväpaahtista margariinilla ja juustolla, tomaatti, banaani, teetä, c-vitamiiniporetta
-lounas: kuppi kahvia ja iso lohisämpylä, kanapee-keksi
-kotona: maitorahkaa, vattuja, nektariini, salaattia, appelsiinikokista (lightia, toivottavasti tota saa jo Suomestakin) ja teetä
-illalla ravintolassa pitaleipää, lihaa, rehuja ja lasi Kriekiä
-lounas: kuppi kahvia ja iso lohisämpylä, kanapee-keksi
-kotona: maitorahkaa, vattuja, nektariini, salaattia, appelsiinikokista (lightia, toivottavasti tota saa jo Suomestakin) ja teetä
-illalla ravintolassa pitaleipää, lihaa, rehuja ja lasi Kriekiä
Loppupäivä: 4 paahdettua täysjyväleipäviipaletta + kinkkua + kurkkua, loput omenajälkkäristä, tuoreita luumuja (montamonta), noin 50 grammaa Fazerin tummaa suklaata, 2 lasia kuivaa valkoviiniä.
Kävinpäs kiinalaisessa maistelemassa riisiä, friteerattuja katkiksia ja banskua jädellä. Ja nyt taidan tehdä 3 munan munakkaan mozzarellaraasteella.Geetzu kirjoitti:Eilen hirmunen ahmintapäivä (mässyä, siideriä, jädee, lihaa, kermaperunoita, majoneesipohjasta salaattia vaikka kuinka, pastaa... ) ja tänään ei maistu. Väkisin aamupuuro kahvin seuraks, sit joku porkkana päivällä ja that's it. Ei hyvä.
Aamiainen: kulho kasviskeittoa, yksi viipale leipaa paallaan kaksi siivua tunnistamatonta makkaraa, latty siirapilla ja puolikkaalla (!) mansikalla, punaisia, vihreita ja keltaisia meloninpaloja, kolme lasia appelsiinimehua ja kaksi lasia teeta, minttukarkki.
Paivallinen: kaksi kulhollista lihakeittoa, yksi viipale leipaa paallaan kaksi siivua paikallista vastinetta lauantaimakkaralle, kaksi lasillista vadelmajaateeta, punaisia, vihreita ja oranssinkeltaisia meloninpaloja, kaksi kuppia teeta ja minttukarkki
Paivallinen: kaksi kulhollista lihakeittoa, yksi viipale leipaa paallaan kaksi siivua paikallista vastinetta lauantaimakkaralle, kaksi lasillista vadelmajaateeta, punaisia, vihreita ja oranssinkeltaisia meloninpaloja, kaksi kuppia teeta ja minttukarkki
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 28.08.2005 7:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aamiainen: kahvia, kauraleipä juustolla ja kurkulla, tomaatti, lasi maitoa.
Välipala: kauraleipä mini-lätalla ja meetvurstilla, pari hörppäystä spriteä.
Lounas: valkosipúliperunoita ja lihapullia (itse tehtyjä tietysti),lasi maitoa, pari siivua juustoa, tomaattia
Iltapala: varmaankin pala leipää sekä saunaolut.
Välipala: kauraleipä mini-lätalla ja meetvurstilla, pari hörppäystä spriteä.
Lounas: valkosipúliperunoita ja lihapullia (itse tehtyjä tietysti),lasi maitoa, pari siivua juustoa, tomaattia
Iltapala: varmaankin pala leipää sekä saunaolut.
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 28.08.2005 18:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eilen:
Aamiainen: Puuroa, mustikkasoppaa, vitamiinipore ja yksi keksi.
Lounas: Fitness-muroja ja rasvatonta maitoa. Nektari.
Päivällinen: 3/4 opera special, 2 olutta, vähän irtokarkkeja
Ja päivän mittaan vettä.
Tänään:
Aamiainen: Puuroa, mustikkasoppaa, vitamiinipore ja nektari.
Välipala: Voileipägrillissä leipää: 2 siivua ruispaahtoleipää, vähän aurinkokuivattu tomaatti-tuorejuustoa, keittokinkkua, 17%-juustoa, punaista paprikaa ja oreganoa. Lasillinen (2dl) tervanmakuista limsaa.
Lounas/Päivällinen: Lihamureketta ja perunamuusia. Marjarahkaa jälkkäriksi.
Ennuste illalle:
Iltapala: 1 siivu ruisleipää, päällä kinkkua tai metukkaa ja juustoa ja kurkkua. 1 omena. Teetä.
Töiden jälkeen kotona nektari jos hiukoo.
Ja päivän mittaan juotu taas kahvia, teetä ja vettä x-kupillista.
Edit. Kotona vielä pikku nokare vaniljajäätelöä, ruokalusikallinen suklaakastiketta ja mariekeksi sekoitettuna keskenään.
Aamiainen: Puuroa, mustikkasoppaa, vitamiinipore ja yksi keksi.
Lounas: Fitness-muroja ja rasvatonta maitoa. Nektari.
Päivällinen: 3/4 opera special, 2 olutta, vähän irtokarkkeja
Ja päivän mittaan vettä.
Tänään:
Aamiainen: Puuroa, mustikkasoppaa, vitamiinipore ja nektari.
Välipala: Voileipägrillissä leipää: 2 siivua ruispaahtoleipää, vähän aurinkokuivattu tomaatti-tuorejuustoa, keittokinkkua, 17%-juustoa, punaista paprikaa ja oreganoa. Lasillinen (2dl) tervanmakuista limsaa.
Lounas/Päivällinen: Lihamureketta ja perunamuusia. Marjarahkaa jälkkäriksi.
Ennuste illalle:
Iltapala: 1 siivu ruisleipää, päällä kinkkua tai metukkaa ja juustoa ja kurkkua. 1 omena. Teetä.
Töiden jälkeen kotona nektari jos hiukoo.
Ja päivän mittaan juotu taas kahvia, teetä ja vettä x-kupillista.
Edit. Kotona vielä pikku nokare vaniljajäätelöä, ruokalusikallinen suklaakastiketta ja mariekeksi sekoitettuna keskenään.
Viimeksi muokannut Exsat, 28.08.2005 23:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sokeriton redbull
puolikas veerushkan kinkkupizza
kolme haarukallista veerushkan mansikkajuustokakkua
iso tuoppi cocis light
2 persikkaa
iso tuoppi cocis light
2 persikkaa
Olit kaverisi kanssa pizzalla (jotta sen voi jakaa). Päätit skipata jälkkärin, mutta kun kaverisi tilasi kaakkua, niin päätit lokittaa häneltä 3 haarukallista (luen 3/4 kakkua).Lutka kirjoitti:sokeriton redbull
iso tuoppi cocis light
2 persikkaa
Reilua!!!
heheheheheRunkkis kirjoitti:Olit kaverisi kanssa pizzalla (jotta sen voi jakaa). Päätit skipata jälkkärin, mutta kun kaverisi tilasi kaakkua, niin päätit lokittaa häneltä 3 haarukallista (luen 3/4 kakkua).Lutka kirjoitti:sokeriton redbull
iso tuoppi cocis light
2 persikkaa
Reilua!!!
ihan oma pizzan tilasin ja jätin kesken. sisko otti sen dogibägissä mukaansa syödäkseen illalla. juustokakun tilasin myös itselleni, koska teki mieli maistaa. söin n. puolet ja loput jakoi siskoni ja toinen siskoni.
-
- Kitisijä
Aamulla kaksi kuppia mustaa kahvia ja kaksi palaa ruisleipää margariinin kera.
Lounaaksi Chicken Korma Tikkurilan Pikku Indiassa sekä pienen pieni Pepsi Max -mukillinen.
Ehkä vielä pari ruisleipää syön ja hieman teetä juon. Tää oli sit viikon mässäilypäivä
Lounaaksi Chicken Korma Tikkurilan Pikku Indiassa sekä pienen pieni Pepsi Max -mukillinen.
Ehkä vielä pari ruisleipää syön ja hieman teetä juon. Tää oli sit viikon mässäilypäivä
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Järkytän teidät kaikki kertomalla kuinka paljon 45-kiloinen ihminen voi syödä:
-n. puoli pellillistä itsetehtyä kasvispitsaa
-2 korvapuustia
-paketti kananuudeleita
-n. puolet nacho cheese balls-pussista
-irtokarkkeja
-3 perunaa, kasvispullia, vihersalaattia
-muutama porkkana
ja illalla luultavasti lisää pitsaa. Kunhan vatsa vähän laskee.
Huomautettakoon ettei tämä kuitenkaan ole ihan normipäivä minulle syömisen suhteen.
-n. puoli pellillistä itsetehtyä kasvispitsaa
-2 korvapuustia
-paketti kananuudeleita
-n. puolet nacho cheese balls-pussista
-irtokarkkeja
-3 perunaa, kasvispullia, vihersalaattia
-muutama porkkana
ja illalla luultavasti lisää pitsaa. Kunhan vatsa vähän laskee.
Huomautettakoon ettei tämä kuitenkaan ole ihan normipäivä minulle syömisen suhteen.
Kun Naaaakin kehtaa niin minäkin, 10kg isompana.
Aamiainen: Ruispuuroo puolukoilla, pari sämpylää voilla ja kinkulla, iiiiso kaakao, 5dl maustamatonta jogurttia.
Välipala: Fazeriina-levy bussissa...
Lounas: Rosson pannupizza, alkupaloiks tietenkin mozzarellatikut JA supremeleivät, kannu limua, vaniljasuklaajäätelöä ja kahvia.
Välipala: 2 omppuu ja kahvii, kinkkua suoraan paketista...
Päivällinen: Pinaattikeitto (semmonen pakastekoko) ja 2 munaa, jälkkäriks 5dl maustamatonta jogurttia pakastepuolukoilla.
Pitkin iltaa nassuttanu viinirypäleitä ja salmiakkia, kovasti tekis mieli tehä pyttipannuakin vielä. Salettiin teenkin parin tunnin sisällä. Ja tää syöminen on taas ihan hormoneista johtuvaa, jep.
edit: Jos nyt siiderin avais.
Aamiainen: Ruispuuroo puolukoilla, pari sämpylää voilla ja kinkulla, iiiiso kaakao, 5dl maustamatonta jogurttia.
Välipala: Fazeriina-levy bussissa...
Lounas: Rosson pannupizza, alkupaloiks tietenkin mozzarellatikut JA supremeleivät, kannu limua, vaniljasuklaajäätelöä ja kahvia.
Välipala: 2 omppuu ja kahvii, kinkkua suoraan paketista...
Päivällinen: Pinaattikeitto (semmonen pakastekoko) ja 2 munaa, jälkkäriks 5dl maustamatonta jogurttia pakastepuolukoilla.
Pitkin iltaa nassuttanu viinirypäleitä ja salmiakkia, kovasti tekis mieli tehä pyttipannuakin vielä. Salettiin teenkin parin tunnin sisällä. Ja tää syöminen on taas ihan hormoneista johtuvaa, jep.
edit: Jos nyt siiderin avais.
Viimeksi muokannut Geetzu, 28.08.2005 22:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.