Sä oot hei raskaana. Meillä muilla ei ole mitään tekosyytä syödä 24/7. Ainin, pitääkin käydä päivittämässä kilot.Geetzu kirjoitti:Mun on pakko syödä just noin usein tai muuten lähen pizzalle. En tajua miten selviätte muutamalla aterialla!!11
Ruokapäiväkirjat
Ei ku mulla on sama muutenkin... Joko syön kokoajan tai sitten en ollenkaan. Pyrin syömään.BettyB. kirjoitti:Sä oot hei raskaana. Meillä muilla ei ole mitään tekosyytä syödä 24/7. Ainin, pitääkin käydä päivittämässä kilot.Geetzu kirjoitti:Mun on pakko syödä just noin usein tai muuten lähen pizzalle. En tajua miten selviätte muutamalla aterialla!!11

Mä tunnen sun tuskan, rakas. Lompakossa käy melkoinen suhina kun joutuu mättämään tavaraa turpaan koko ajan. Ja kun on pakko yrittää pitää jotain laatutasoa, niin kaalliiksi käy. Syöminen Suomessa on kallista, aivan liian kallista. Muutan kohta jonnekin veroparatiisiin. Ja mä en ole raskaana!Geetzu kirjoitti:Mun on pakko syödä just noin usein tai muuten lähen pizzalle. En tajua miten selviätte muutamalla aterialla!!11
Nii-i! Ja mieti ku meilläkin koht syö neljä tyyppiä kalliisti, ihan niin ku teilläkin! Kasvava muksuhan syö jo varmaan 4-vuotiaana kaloripitosemmin ku minä 25-vee! Perkele. Mulla menee joku 200 viikossa kauppaan tällä hetkellä, siinä on kyllä miehen tupakkeja mukana ja muksunkin vaippoja, mut tuntuu silti aika isolta. Täytyy laittaa ihan ylös nyt kuukauden ajan josko jostain vois vähän säästää tinkimättä laadusta...William Somerset kirjoitti:Mä tunnen sun tuskan, rakas. Lompakossa käy melkoinen suhina kun joutuu mättämään tavaraa turpaan koko ajan. Ja kun on pakko yrittää pitää jotain laatutasoa, niin kaalliiksi käy. Syöminen Suomessa on kallista, aivan liian kallista. Muutan kohta jonnekin veroparatiisiin. Ja mä en ole raskaana!Geetzu kirjoitti:Mun on pakko syödä just noin usein tai muuten lähen pizzalle. En tajua miten selviätte muutamalla aterialla!!11
Perjantai jääköön tilittämättä, alkoi kyllä kiltisti lohisalaatilla, jatkuikin salaateilla ja paahtopaistilla, mutta päättyi lukemattomiin siidereihin, kuoharilasillisiin ja puoleen pulloon Amarettoa. *köh*
Eilen:
Yökylän tarjoamat pari paahtoleipäsiivua emmentalilla (miehillä ei oo terveellistä ruokaa koskaan!!)
Kanawokkia nuudelilla
Pikku lautasellinen tonnikalasalaattia kevytsååsilla
2 pusua
Eilen:
Yökylän tarjoamat pari paahtoleipäsiivua emmentalilla (miehillä ei oo terveellistä ruokaa koskaan!!)
Kanawokkia nuudelilla
Pikku lautasellinen tonnikalasalaattia kevytsååsilla
2 pusua
Tuli niin terveellinen maanantai, että pitää ihan raportoida.
15.10.2007 Ma
Aamulla: Muutama viipale hunajapaahdettua broilerifileleikkelettä
Lounaalla: 2 kuppia kahvia syvänsinisen maidon kera
Päivällinen iltasella: 550 g kukkakaalia ja 300 g nakkeja keitettynä, jonku verran voita kukkakaalin kanssa, 6 ruispalaa tomaatin, salaatin, voin ja metukan kera
Yöpala: 2 kuppia kahvia maidon kera
Hizzi! Unohtu puolikas pussillinen n. 75 g rusina-maapähkinäsekoitusta kauppamatkalta palatessa ennen päivällistä.
15.10.2007 Ma
Aamulla: Muutama viipale hunajapaahdettua broilerifileleikkelettä
Lounaalla: 2 kuppia kahvia syvänsinisen maidon kera
Päivällinen iltasella: 550 g kukkakaalia ja 300 g nakkeja keitettynä, jonku verran voita kukkakaalin kanssa, 6 ruispalaa tomaatin, salaatin, voin ja metukan kera
Yöpala: 2 kuppia kahvia maidon kera
Hizzi! Unohtu puolikas pussillinen n. 75 g rusina-maapähkinäsekoitusta kauppamatkalta palatessa ennen päivällistä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Punainen frakki, silinterihattu ja piiska puuttuu.prosessi kirjoitti:Ehkä. Luulen kuitenkin että tämä sirkustirehtöörilook on asiaankuuluvampi.Clay kirjoitti:Ehkä sun pitäis muuttaa viiksityyliä.prosessi kirjoitti:Estin tänään Elukkaa syömästä kahta juustohampurilaista. Kuulemma olen terveysnatsi.

Kolme fazerin maitosuklaa/sinisuklaa- namia
2 kuppia kahvia
Omena
Vadelma-mansikka Viilis
Chilikanaa kiinalaisessa (tosin kanaa oli niin vähän että meinas tulla itkupotkuraivari!)
2 lämmintä voikkaria: tomaattia, tonnikalaa ja Polar- juustoa
Mehua / Vettä / kokakolaa
2 kuppia kahvia
Omena
Vadelma-mansikka Viilis
Chilikanaa kiinalaisessa (tosin kanaa oli niin vähän että meinas tulla itkupotkuraivari!)
2 lämmintä voikkaria: tomaattia, tonnikalaa ja Polar- juustoa
Mehua / Vettä / kokakolaa
The great club outshines the individual, always and forever.
Tuolla pääsee juuri ja juuri ylös sängystä aamulla. Herääkin kysymys, että millä sä elät nainen? Taisin tuossa juuri vetää kokolailla saman verran tavaraa sisuksiin vain iltapalaksi ja vielä tuntuu siltä ettei edes riittänyt. 4 munaa, raejuustopurkki ja 400g rahkaa. Taidankin kaivaa hiilarivarastot esiin, eli ruikkuleipää naamariin niin että raikaa.Suvinen kirjoitti:Tänään:
Aamulla: 2 munan tonnikala-paprikamunakas, ½ ruissämpylä kevytlevillä, lasi appelsiinimehua
Töissä: pätkä moniviljapatonkia cheddarjuustolla ja kurkulla, muki teetä hunajalla, lasi ananasmehua
Päivällinen: lautasellinen kalakeittoa
Iltaruoka: banaani, 1½ dl keitettyä makaronia aurajuustolla maustettuna, 100g raejuustoa, 1 dl tonnikalaa, 1 elovena- välipalakeksi, 1 mandariini, rusinoita.