Mä tunnen sun tuskan, rakas. Lompakossa käy melkoinen suhina kun joutuu mättämään tavaraa turpaan koko ajan. Ja kun on pakko yrittää pitää jotain laatutasoa, niin kaalliiksi käy. Syöminen Suomessa on kallista, aivan liian kallista. Muutan kohta jonnekin veroparatiisiin. Ja mä en ole raskaana!Geetzu kirjoitti:Mun on pakko syödä just noin usein tai muuten lähen pizzalle. En tajua miten selviätte muutamalla aterialla!!11
Ruokapäiväkirjat
Re: Ruokapäiväkirjat
Nii-i! Ja mieti ku meilläkin koht syö neljä tyyppiä kalliisti, ihan niin ku teilläkin! Kasvava muksuhan syö jo varmaan 4-vuotiaana kaloripitosemmin ku minä 25-vee! Perkele. Mulla menee joku 200 viikossa kauppaan tällä hetkellä, siinä on kyllä miehen tupakkeja mukana ja muksunkin vaippoja, mut tuntuu silti aika isolta. Täytyy laittaa ihan ylös nyt kuukauden ajan josko jostain vois vähän säästää tinkimättä laadusta...William Somerset kirjoitti:Mä tunnen sun tuskan, rakas. Lompakossa käy melkoinen suhina kun joutuu mättämään tavaraa turpaan koko ajan. Ja kun on pakko yrittää pitää jotain laatutasoa, niin kaalliiksi käy. Syöminen Suomessa on kallista, aivan liian kallista. Muutan kohta jonnekin veroparatiisiin. Ja mä en ole raskaana!Geetzu kirjoitti:Mun on pakko syödä just noin usein tai muuten lähen pizzalle. En tajua miten selviätte muutamalla aterialla!!11
-
- Kitisijä
-viljajugutti, maitokahvia
-pari haarukallista moussakaa (pahaa), salaattia, tomskua, kanariisimömmöä, lasi maitoa, puolukkakääretorttua ja vaniljakastiketta
-4-viljan pussipuuro
-kolmen munan munakas juustoraasteella, 1 Crowmoor, puolikas lonkero, 5 hapankorppua
-pari haarukallista moussakaa (pahaa), salaattia, tomskua, kanariisimömmöä, lasi maitoa, puolukkakääretorttua ja vaniljakastiketta
-4-viljan pussipuuro
-kolmen munan munakas juustoraasteella, 1 Crowmoor, puolikas lonkero, 5 hapankorppua
Perjantai jääköön tilittämättä, alkoi kyllä kiltisti lohisalaatilla, jatkuikin salaateilla ja paahtopaistilla, mutta päättyi lukemattomiin siidereihin, kuoharilasillisiin ja puoleen pulloon Amarettoa. *köh*
Eilen:
Yökylän tarjoamat pari paahtoleipäsiivua emmentalilla (miehillä ei oo terveellistä ruokaa koskaan!!)
Kanawokkia nuudelilla
Pikku lautasellinen tonnikalasalaattia kevytsååsilla
2 pusua
Eilen:
Yökylän tarjoamat pari paahtoleipäsiivua emmentalilla (miehillä ei oo terveellistä ruokaa koskaan!!)
Kanawokkia nuudelilla
Pikku lautasellinen tonnikalasalaattia kevytsååsilla
2 pusua
-
- Kitisijä
-Itsepuristettua verigreippimehua lasillinen, teetä, kaksi paahtoleipää edamilla
-pieni juustohamppari, mäkkärin jogurtti hedelmillä, pieni kokis
-iso kahvi ja pari irtokarkkia
-kinkkupanini
-tomaatti ja mandariini, turkinpippurijätski
-pieni juustohamppari, mäkkärin jogurtti hedelmillä, pieni kokis
-iso kahvi ja pari irtokarkkia
-kinkkupanini
-tomaatti ja mandariini, turkinpippurijätski
Vatsa ei toimi. Painan 4 kiloa enemmän ku perjantai-aamuna, joten enpä taida miettiä ruokaa ees tän ketjun muodossa hetkeen. Kivakiittimoi.
"Rakas päiväkirja, nautin tänään aamiaiseksi tuopillisen Levolacia..."Geetzu kirjoitti:Vatsa ei toimi.
^ Uskalsin nauttia pari lusikallista, jonka lisäks rouhin leseitä pirtelön sekaan niin perkeleesti... Ja lupaan jättää vihdoin juustot pois. Viikonloppu oli aika triplajuustoisa.
Eilen (äidin hoteissa):
Ruispala kalkkunaleikkeellä
Hernekeittoa
Makaronilaatikkoa ketsupilla
Kaksi mandariinia (tjtn.)
Kourallinen sipsejä
Viipale Dallaspitkoa (oli muuten ihan shittiä)
3 ohutta joulupiparia
Teetä, vettä, Pepsi Maxia
Ruispala kalkkunaleikkeellä
Hernekeittoa
Makaronilaatikkoa ketsupilla
Kaksi mandariinia (tjtn.)
Kourallinen sipsejä
Viipale Dallaspitkoa (oli muuten ihan shittiä)
3 ohutta joulupiparia
Teetä, vettä, Pepsi Maxia
-
- Kitisijä
Pe noin klo 1900 -> Su noin klo 2200
10 litraa kaalikeittoa
- 1 iso kaali
- n. 1.7kg possun ulkofilettä kuutioituna
- 500g sekavihanneksia
- 2 miedohkoa chiliä
10 litraa kaalikeittoa
- 1 iso kaali
- n. 1.7kg possun ulkofilettä kuutioituna
- 500g sekavihanneksia
- 2 miedohkoa chiliä
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
-kaurapuuroa, teetä
-kalkkunapastaa, salaattia, raejuustoa, lasi maitoa, näkkäri, pieni suklaakiisseli
-kevytviili, pala näkkäriä, 1 siivu metvurstia, kahvia
-appelsiinimehua, 2 palaa ruisleipää, kreikkalaista jugurttia ja hunajaa
-kalkkunapastaa, salaattia, raejuustoa, lasi maitoa, näkkäri, pieni suklaakiisseli
-kevytviili, pala näkkäriä, 1 siivu metvurstia, kahvia
-appelsiinimehua, 2 palaa ruisleipää, kreikkalaista jugurttia ja hunajaa
Kanatortilla
3 mozzarellatikkua
Caesar-salaattia, 100g vuohenjuustoa, oliiveja, aurinkokuivattuja tomaatteja ja pepperoneja
Kaali-porkkana-ananas-raastetta
Teetä, light colaa, vettä
3 mozzarellatikkua
Caesar-salaattia, 100g vuohenjuustoa, oliiveja, aurinkokuivattuja tomaatteja ja pepperoneja
Kaali-porkkana-ananas-raastetta
Teetä, light colaa, vettä
-
- Kitisijä
Tuli niin terveellinen maanantai, että pitää ihan raportoida.
15.10.2007 Ma
Aamulla: Muutama viipale hunajapaahdettua broilerifileleikkelettä
Lounaalla: 2 kuppia kahvia syvänsinisen maidon kera
Päivällinen iltasella: 550 g kukkakaalia ja 300 g nakkeja keitettynä, jonku verran voita kukkakaalin kanssa, 6 ruispalaa tomaatin, salaatin, voin ja metukan kera
Yöpala: 2 kuppia kahvia maidon kera
Hizzi! Unohtu puolikas pussillinen n. 75 g rusina-maapähkinäsekoitusta kauppamatkalta palatessa ennen päivällistä.
15.10.2007 Ma
Aamulla: Muutama viipale hunajapaahdettua broilerifileleikkelettä
Lounaalla: 2 kuppia kahvia syvänsinisen maidon kera
Päivällinen iltasella: 550 g kukkakaalia ja 300 g nakkeja keitettynä, jonku verran voita kukkakaalin kanssa, 6 ruispalaa tomaatin, salaatin, voin ja metukan kera
Yöpala: 2 kuppia kahvia maidon kera
Hizzi! Unohtu puolikas pussillinen n. 75 g rusina-maapähkinäsekoitusta kauppamatkalta palatessa ennen päivällistä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Tää päivä on sensuroitu, en halua kirjata sikailun määrää, sillä ruudulla siitä karmaisevasta asiasta tulee entistä todempi. Onneksi kalorit ovat kuitenkin pysyneet alle kulutuksen. *ruoskii itseään ja järsii porkkanaa*
Estin tänään Elukkaa syömästä kahta juustohampurilaista. Kuulemma olen terveysnatsi.
-
- Kitisijä
Ehkä sun pitäis muuttaa viiksityyliä.prosessi kirjoitti:Estin tänään Elukkaa syömästä kahta juustohampurilaista. Kuulemma olen terveysnatsi.
Ehkä. Luulen kuitenkin että tämä sirkustirehtöörilook on asiaankuuluvampi.Clay kirjoitti:Ehkä sun pitäis muuttaa viiksityyliä.prosessi kirjoitti:Estin tänään Elukkaa syömästä kahta juustohampurilaista. Kuulemma olen terveysnatsi.
Punainen frakki, silinterihattu ja piiska puuttuu.prosessi kirjoitti:Ehkä. Luulen kuitenkin että tämä sirkustirehtöörilook on asiaankuuluvampi.Clay kirjoitti:Ehkä sun pitäis muuttaa viiksityyliä.prosessi kirjoitti:Estin tänään Elukkaa syömästä kahta juustohampurilaista. Kuulemma olen terveysnatsi.

-
- Kitisijä
Kolme fazerin maitosuklaa/sinisuklaa- namia
2 kuppia kahvia
Omena
Vadelma-mansikka Viilis
Chilikanaa kiinalaisessa (tosin kanaa oli niin vähän että meinas tulla itkupotkuraivari!)
2 lämmintä voikkaria: tomaattia, tonnikalaa ja Polar- juustoa
Mehua / Vettä / kokakolaa
2 kuppia kahvia
Omena
Vadelma-mansikka Viilis
Chilikanaa kiinalaisessa (tosin kanaa oli niin vähän että meinas tulla itkupotkuraivari!)
2 lämmintä voikkaria: tomaattia, tonnikalaa ja Polar- juustoa
Mehua / Vettä / kokakolaa
The great club outshines the individual, always and forever.
Voin lainata omiani.Elukka kirjoitti:Punainen frakki, silinterihattu ja piiska puuttuu.
-
- Kitisijä
Mussukka!! Muuten aivan mainiota, MUTTA ensi kerralla syö vain puolikas (½) Marianne-karkki!Suvinen kirjoitti:..1 marianne- karkki..
PP
Puoli-ihmisten Puhemies
Tuolla pääsee juuri ja juuri ylös sängystä aamulla. Herääkin kysymys, että millä sä elät nainen? Taisin tuossa juuri vetää kokolailla saman verran tavaraa sisuksiin vain iltapalaksi ja vielä tuntuu siltä ettei edes riittänyt. 4 munaa, raejuustopurkki ja 400g rahkaa. Taidankin kaivaa hiilarivarastot esiin, eli ruikkuleipää naamariin niin että raikaa.Suvinen kirjoitti:Tänään:
Aamulla: 2 munan tonnikala-paprikamunakas, ½ ruissämpylä kevytlevillä, lasi appelsiinimehua
Töissä: pätkä moniviljapatonkia cheddarjuustolla ja kurkulla, muki teetä hunajalla, lasi ananasmehua
Päivällinen: lautasellinen kalakeittoa
Iltaruoka: banaani, 1½ dl keitettyä makaronia aurajuustolla maustettuna, 100g raejuustoa, 1 dl tonnikalaa, 1 elovena- välipalakeksi, 1 mandariini, rusinoita.
Oon skarpannu ja alkanu popsii aamiasen, ja ennen treeniä vielä välipalan, hyvä minä!! Ja huomaa lasillinen maitoa!
Banaani
Muutama viinirypäle
Kesäkurpitsapihvi, tilli-perunakiusausta, pari haarukallista lohta (oli pahaa:/)
Salaattia, tomaattia, kurkkua, balsamicoa, öljyä
Luumu
Päärynä
Caesarsalaattia, pinjansiemeniä, muutama oliivi
Ilmakuivattua kinkkua
Vettä, maitoa, DrPepper Zeroa
Näyttääpä karseelle listalle taas, onneks osaan laskea!
Banaani
Muutama viinirypäle
Kesäkurpitsapihvi, tilli-perunakiusausta, pari haarukallista lohta (oli pahaa:/)
Salaattia, tomaattia, kurkkua, balsamicoa, öljyä
Luumu
Päärynä
Caesarsalaattia, pinjansiemeniä, muutama oliivi
Ilmakuivattua kinkkua
Vettä, maitoa, DrPepper Zeroa
Näyttääpä karseelle listalle taas, onneks osaan laskea!
Meinas eilinen unohtua:
Kiivi
2 digestive-keksiä
Kanaa chili-banaanisååsissa, riisiä
Salaattia, tomaattia, kurkkua, paprikaa, balsamicoa, öljyä
½ päärynä
5 irtokarkkia
Suolakurkku, muutama aurinkokuivattu tomaatti, 5 pepperoni-paprikaa
Kanavokkia
Vettä, maitoa, teetä
Kiivi