Välipala: kuppi kahvia
Päivällinen: n.1,5dl kinkkukiusausta + 2 lasia appelsiinimehua
Heti sen jälkeen: sämpylä juustolla, margariinilla, jahtimakkaralla ja suolakurkulla + lasi aplaria
Iltapala: 2 x hapankorppu juustolla

Olisko jtn 1,5-2g/painokilo aika hyvä..?Suvinen kirjoitti:Pitäs alkaa laskemaan tarkemmin noita proteiineja. Mitä mä tarviin päivässä? 60 grammaa, enemmän?
Yleensä puhutaan tarpeesta rasvatonta painokiloa kohden. Suviselle riittänee mainiosti tuo 1,5g.irmelianneli kirjoitti:Olisko jtn 1,5-2g/painokilo aika hyvä..?Suvinen kirjoitti:Pitäs alkaa laskemaan tarkemmin noita proteiineja. Mitä mä tarviin päivässä? 60 grammaa, enemmän?
Mä suosin rahkaa. Marjoja ja hedelmiä sekä maustamatonta rahkaa ja kevytkermaa. Saat suussasulavaa ja maukasta rahkaherkkua.Suvinen kirjoitti:Perhana kun on tuo proteiinin saanti hankalahkoa. Tänäänkin varmaan alle puolet tavoitteesta, kun en joka päivä jaksa kananmunaa tai tonnikalaa kiskoa.
Lidlistä saa ihanaa rasvatonta Milbonan (?) rahkaa, sekaan marjoja ja makeutusjauhetta ni avooooot...Suvinen kirjoitti:Miten olinkin ihan unohtanut ton rahkan.. Sitä sitten seuraavaksi ostoslistalle, kiits!
Maustamaton rahkahan on tosi tönkköä sellaisenaan. Kevytkermalla siihen saa suussasulavuuden, ei sitä tarvitse paljoa, ja sitten pakkasesta marjoja mauksi. Muijaa sitä mulle tekee melkein päivittäinninnithequeen kirjoitti:Lidlistä saa ihanaa rasvatonta Milbonan (?) rahkaa, sekaan marjoja ja makeutusjauhetta ni avooooot...Suvinen kirjoitti:Miten olinkin ihan unohtanut ton rahkan.. Sitä sitten seuraavaksi ostoslistalle, kiits!
Joo. Ja ihan rasvaton maitokin käy mainiosti!BettyB. kirjoitti:Mäkin notkistan rahkani, tosin maustamattomalla jogurtilla enkä kermalla. Toimii.
Syö enemmän.Xiberia kirjoitti:Syömisten suhteen oli aika normipäivä.
.
.
.
.... paino ei putoa, ei sitten millään.
Sitä mun siskokin sanoi, että pitäisi syödä ihan sikana, että kroppa lähtisi kunnolla käyntiin! Tuntuu vaan nyt jo, että syön kuin hevonen, ts. ei oikein pystyisi enempään.Bliss kirjoitti:Syö enemmän.Xiberia kirjoitti:Syömisten suhteen oli aika normipäivä.
.
.
.
.... paino ei putoa, ei sitten millään.
Ei me laihduteta, me vaan trimmataan itseämme rantakuntoonZeb kirjoitti:Onko täällä joku kun ei laihduta?