Kaikella on tarkoituksensa.Vadim kirjoitti:Tämä on kyllä ketjuista hulluin.
Ruokapäiväkirjat
Re: Ruokapäiväkirjat
No noista ei kyllä saa aikaiseksi edes röyhyä, pierusta puhumattakaan.BettyB. kirjoitti: *röyh*
Ehkä se oli vaan mun huono omatunto mikä röyhtäili.masa kirjoitti:No noista ei kyllä saa aikaiseksi edes röyhyä, pierusta puhumattakaan.
-
- Kitisijä
Oletko varma?prosessi kirjoitti:Kaikella on tarkoituksensa.Vadim kirjoitti:Tämä on kyllä ketjuista hulluin.
Olen. Jälkeenpäin sen aina huomaa.Vadim kirjoitti:Oletko varma?prosessi kirjoitti:Kaikella on tarkoituksensa.Vadim kirjoitti:Tämä on kyllä ketjuista hulluin.
Eilen
Aamupala: Kaurapuuro + karviais-boysenmarjakeitto, kahvia mustana ja battery stripped
Lounas: vihanneksia ja kanaa sekä
Välipala: purkki ananasmurskaa ja 125g maitorahkaa + mehukeittoa muutamia sisupastilleja
Iltaruoka: kidneypapuja ja keitettyjä porkkanoita
Välipala2: ProFx-patukkaa
Iltapala: Minttusuklaajäätelöä ja omena
n.1250 kcal
Aamupala: Kaurapuuro + karviais-boysenmarjakeitto, kahvia mustana ja battery stripped
Lounas: vihanneksia ja kanaa sekä
Välipala: purkki ananasmurskaa ja 125g maitorahkaa + mehukeittoa muutamia sisupastilleja
Iltaruoka: kidneypapuja ja keitettyjä porkkanoita
Välipala2: ProFx-patukkaa
Iltapala: Minttusuklaajäätelöä ja omena
n.1250 kcal
-
- Kitisijä
Eilen:
Aamupala: lasi appelsiinimehua + multitabs, myöhemmin omena
Lounas: buffa kiinalaisessa; lautasellinen riisiä, eri kanaruokia ja nuudeleita, lasi Pepsiä, jälkiruuaksi n. 1/3 päärynäpallosta (kokoajan suli siskontytön sormille, meikä jeesas
)
Välipala: muutama Dumble mini bite- karkki
Illallinen: Naudan sisäpaistikastiketta, porkkanoita ja sipulia, 3 keitettyä perunaa ja muutama viipale punajuurta, lasi maitoa. Jälkkäriksi mansikkaeskimo.
Iltapala: omena
Aamupala: lasi appelsiinimehua + multitabs, myöhemmin omena
Lounas: buffa kiinalaisessa; lautasellinen riisiä, eri kanaruokia ja nuudeleita, lasi Pepsiä, jälkiruuaksi n. 1/3 päärynäpallosta (kokoajan suli siskontytön sormille, meikä jeesas

Välipala: muutama Dumble mini bite- karkki
Illallinen: Naudan sisäpaistikastiketta, porkkanoita ja sipulia, 3 keitettyä perunaa ja muutama viipale punajuurta, lasi maitoa. Jälkkäriksi mansikkaeskimo.
Iltapala: omena
The great club outshines the individual, always and forever.
Eilen
Aamu: 4:n viljan puuro, 2 palaa moniviljaleipää päälle metwurstia, lasillinen maitoa ja lasillinen tuoreista hedelmistä ja mehusta tehty sekoitus, töissä kuppi kahvia seiskalta ja kasilta.
Lounas: Yrttiperunat, pihvi, kastike, lämpimiä vihanneksia, 2 näkkileipää, lautasellinen salaattia, 2 lasia maitoa, 1 lasi vettä, joku hedelmäinen jälkiruoka
Välipala1: kupillinen kahvia ja suklaakonvehteja 2 kpl
Välipala2: Mehua, vettä, 2 palaa leipää päälle metwurstia ja juustoa.
Iltapala: Kasvispizza, lasi maitoa, snapsi ukrainalaista hunajapippuriviinaa.
Aamu: 4:n viljan puuro, 2 palaa moniviljaleipää päälle metwurstia, lasillinen maitoa ja lasillinen tuoreista hedelmistä ja mehusta tehty sekoitus, töissä kuppi kahvia seiskalta ja kasilta.
Lounas: Yrttiperunat, pihvi, kastike, lämpimiä vihanneksia, 2 näkkileipää, lautasellinen salaattia, 2 lasia maitoa, 1 lasi vettä, joku hedelmäinen jälkiruoka
Välipala1: kupillinen kahvia ja suklaakonvehteja 2 kpl
Välipala2: Mehua, vettä, 2 palaa leipää päälle metwurstia ja juustoa.
Iltapala: Kasvispizza, lasi maitoa, snapsi ukrainalaista hunajapippuriviinaa.
Aamiaisen tilalla lenkki
Lounas: Tomaatti-paprikakeittoa, raejuustoa, jogurttirahkaa
Välipala: Fitness-patukka, 30g rusinoita
Päivällinen: Spaghettia tomaatti-kasviskastikkeessa, fetaa ja oliiveja, salsaa
Iltapala (syömättä vielä): Loput jogurttirahkasta
1171kcal
Lounas: Tomaatti-paprikakeittoa, raejuustoa, jogurttirahkaa
Välipala: Fitness-patukka, 30g rusinoita
Päivällinen: Spaghettia tomaatti-kasviskastikkeessa, fetaa ja oliiveja, salsaa
Iltapala (syömättä vielä): Loput jogurttirahkasta
1171kcal
Eilen
Aamupala: Kaurapuuro + karviais-boysenmarjakeitto, miljoona kupillista kahvia mustana ja battery stripped
Lounas: kanawokkia (tästä tuli vahingossa ihan hapanimeläkastikkeen makuista)
Välipala: banaani ja profeeljugurtti
Välipala2: pieni pala ProFx-patukkaa
Iltaruoka: "tortilla" eli kaikki muut kuin itse lettu.. meksikolainen salaatti tms =)
Turhuudet illan mittaan: Kevytsiideri (5 dl)ja olvi (3,33 dl) sekä 50g karkkia, oli herkutteluilta
n.1760 kcal
Aamupala: Kaurapuuro + karviais-boysenmarjakeitto, miljoona kupillista kahvia mustana ja battery stripped
Lounas: kanawokkia (tästä tuli vahingossa ihan hapanimeläkastikkeen makuista)
Välipala: banaani ja profeeljugurtti
Välipala2: pieni pala ProFx-patukkaa
Iltaruoka: "tortilla" eli kaikki muut kuin itse lettu.. meksikolainen salaatti tms =)
Turhuudet illan mittaan: Kevytsiideri (5 dl)ja olvi (3,33 dl) sekä 50g karkkia, oli herkutteluilta
n.1760 kcal
-
- Kitisijä
Eilen:
Aamupala: Corn Flakes ja maito, kuppi kahvia, vitamiinit
Välipala: omena
Klo 17: Kinkkikanaa parsakaalilla ja chilitöhnällä, riisiä, lähes litra coca colaa, mansikkaeskimo
Välipala: Popcornia 1/2 pussia, lisää coca colaa
Illallinen: Loput, eli n. 1dl riisiä, muutama kananpala ja kastiketta, appelsiinimehua
Iltapala: purkki ananaspaloja
Aamupala: Corn Flakes ja maito, kuppi kahvia, vitamiinit
Välipala: omena
Klo 17: Kinkkikanaa parsakaalilla ja chilitöhnällä, riisiä, lähes litra coca colaa, mansikkaeskimo
Välipala: Popcornia 1/2 pussia, lisää coca colaa
Illallinen: Loput, eli n. 1dl riisiä, muutama kananpala ja kastiketta, appelsiinimehua
Iltapala: purkki ananaspaloja
-
- Kitisijä
Parsakaali, porkkanat ja sipulit, omena ei riitä? Pitääkö mun väkisin puputtaa jotain kasviksia? Foolihapot saan tabuista. Pitäishän mun syödä hirmuisesti D-vitamiinia kun on pimeää, kalsiumia ym. Mun veriarvot on ollut todella hyvät, joten mä meen niiden mukaanninnithequeen kirjoitti:Elppa...reilusti enemmän kasviksia pitäs syödä.

Sulta puuttuu tomaatti, kurkku ja salaatti jne. lautasen reunalta kokonaan, sitä ihmettelin.Elppis kirjoitti:Parsakaali, porkkanat ja sipulit, omena ei riitä? Pitääkö mun väkisin puputtaa jotain kasviksia? Foolihapot saan tabuista. Pitäishän mun syödä hirmuisesti D-vitamiinia kun on pimeää, kalsiumia ym. Mun veriarvot on ollut todella hyvät, joten mä meen niiden mukaanninnithequeen kirjoitti:Elppa...reilusti enemmän kasviksia pitäs syödä.
-
- Kitisijä
Ihmettele rauhassaninnithequeen kirjoitti:
Sulta puuttuu tomaatti, kurkku ja salaatti jne. lautasen reunalta kokonaan, sitä ihmettelin.

(ps. siis saan tarvittavat vitamiinit kyllä - ja minähän syön just sitä mitä mieli tekee tällä hetkellä. Pakkoruokinta vituttaa)
-
- Kitisijä
Ot: Onko Elppis ollu viime aikoina vähä pahantuulinen ja tuiskahteleva..?
Pientä piilokettuilun tynkää havaittavissa jatkuvasti. Joo, mut asiaan, mäkin olen katellut että aika 'kuivan' oloista matskua, tuoreet puuttuu lähes kokonaan. Tai no ehkä mä vaan vertaan liikaa esim. itteeni jolla tulee yli kilo päivässä kasvikunnan kamaa + hedelmät ja marjat siihen vielä.

-
- Kitisijä
Asiaa ajatellen pakko myöntää että vois parantaa tota vihreiden määrää... Mä oon aina ollut hirveän huono syömään pieniä annoksia kerralla ja usein. Aina kun käyn jääkaapilla "etsimässä purtavaa", leikkaan yleensä just palan kurkkua tmv. mutta sitä on turha tänne kirjoitella.irmelianneli kirjoitti:Ot: Onko Elppis ollu viime aikoina vähä pahantuulinen ja tuiskahteleva..?Pientä piilokettuilun tynkää havaittavissa jatkuvasti. Joo, mut asiaan, mäkin olen katellut että aika 'kuivan' oloista matskua, tuoreet puuttuu lähes kokonaan. Tai no ehkä mä vaan vertaan liikaa esim. itteeni jolla tulee yli kilo päivässä kasvikunnan kamaa + hedelmät ja marjat siihen vielä.
Tosta ärtyisyydestä; duh! Tää viikko on ollut ns. "kato vittu eka ittees"- asenne vastassa. Katotaan mitä kivaa mun pääkoppa keksii ensi viikolle

Ot: Onhan elpalla kaikki ihan varmasti kunnossa, saat tarpeeksi ruokaa ja liikuntaa? Nekin kun ovat tosi tarkeitä kun on raskaana.
-
- Kitisijä
Oon ite just samanlainen kyl.Elppis kirjoitti:Huvittavaa tässä on se, etten edes ole tällainen, kaiken kukkuraksi inhoan sitä että mulle kerrotaan mitä pitää tehdä, teiniangstia!
Suorastaan hävettää tilittää nää tänne, mutta ei auta mikään. Alkukodissa käynti on aina yhtä... noh, epäterveellistä.
Aamiainen: ehei
Lounas: Uunikyljys, keskikokoinen peruna, paahdettua porkkanaa ja lanttua
Välipalat (useita): 4 Budapestia, 2 Fazerin tummaa suklaakonvehtia, 2 pientä Pågenin korvapuustia, suklaatuutti, kuppi teetä.
Päivällinen/iltapala: Pirkka Caesarsalaatti, 100g kirsikkatomaatteja, 20g pinjansiemeniä
Loppuillan juon vettä, prkl!
1404Kcal
Aamiainen: ehei
Lounas: Uunikyljys, keskikokoinen peruna, paahdettua porkkanaa ja lanttua
Välipalat (useita): 4 Budapestia, 2 Fazerin tummaa suklaakonvehtia, 2 pientä Pågenin korvapuustia, suklaatuutti, kuppi teetä.
Päivällinen/iltapala: Pirkka Caesarsalaatti, 100g kirsikkatomaatteja, 20g pinjansiemeniä
Loppuillan juon vettä, prkl!
1404Kcal
-
- Kitisijä
Krapulapäivä
-2 ruispalaa Goudalla ja margariinilla, mandariinifantaa
-nuudelit kasviksilla, kurkkua, mustikoita, lusikallinen suklaajädeä
-voileipäkeksejä ja juustoja, suklaajugurttia
-lohkoperunat dipillä ja lonkero
-mustikoita ja 2 suklaabanaanikarkkia
-2 ruispalaa Goudalla ja margariinilla, mandariinifantaa
-nuudelit kasviksilla, kurkkua, mustikoita, lusikallinen suklaajädeä
-voileipäkeksejä ja juustoja, suklaajugurttia
-lohkoperunat dipillä ja lonkero
-mustikoita ja 2 suklaabanaanikarkkia
Eilen
Tuli syötyä hurjan vähän, mutta suurin osa päivästä meni nukkuessa
Aamupala: Kaurapuuro + karviais-boysenmarjakeitto
Lounas: Uunissa haudutettua broileria ja babyporkkanoita, proteiinipastaa, raejuusto kirsikkatomaateilla ja coctailkurkkuja
Välipala: Muutamia truly-karkkeja
Iltaruoka: Smoothie
n.1070 kcal
Tuli syötyä hurjan vähän, mutta suurin osa päivästä meni nukkuessa
Aamupala: Kaurapuuro + karviais-boysenmarjakeitto
Lounas: Uunissa haudutettua broileria ja babyporkkanoita, proteiinipastaa, raejuusto kirsikkatomaateilla ja coctailkurkkuja
Välipala: Muutamia truly-karkkeja
Iltaruoka: Smoothie
n.1070 kcal
Bliss kirjoitti:Laihduttaako kaikki täällä?![]()
Ja jos, niin miksi?
Nii!BettyB. kirjoitti:Ei me laihduteta, me vaan trimmataan itseämme rantakuntoonZeb kirjoitti:Onko täällä joku kun ei laihduta?Kohta on jo kesä!
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
-
- Kitisijä
Liian nuuka ostamaan uusia housuja.Bliss kirjoitti:Laihduttaako kaikki täällä?![]()
Ja jos, niin miksi?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.