Ruokapäiväkirjat
-
- Kitisijä
Re: Ruokapäiväkirjat
-porkkanasämpylä margariinilla, salaatilla ja makkaralla, mansikkajugurtti, maitokahvi
-katkarapukeittoa, salaattia, tomaattia, kurkkua, porkkanaraastetta, kaalia, muutama juustokuutio, pala sekaleipää, hedelmärahka
-1 siivu ruisleipää, domino-keksi, teetä
-puoli purkkia raejuustoa ja karjalanpiirakka
-1 ryvita näkkäri ja porkkanasämpylä salaatilla, juustolla ja makkaralla, teetä, omena, ananas-appelsiinimehua
-katkarapukeittoa, salaattia, tomaattia, kurkkua, porkkanaraastetta, kaalia, muutama juustokuutio, pala sekaleipää, hedelmärahka
-1 siivu ruisleipää, domino-keksi, teetä
-puoli purkkia raejuustoa ja karjalanpiirakka
-1 ryvita näkkäri ja porkkanasämpylä salaatilla, juustolla ja makkaralla, teetä, omena, ananas-appelsiinimehua
Suvinen kirjoitti:Mitä sä oikein vihjailet!prosessi kirjoitti:Mietipä vaikka mitä Suvinen on kirjoittanut muualla Kitinässä, ja sen jälkeen noita banaaneja, viinirypäleitä, suklaasydänkonvehteja ja muita. Sattumaako?

Joo, mäki oon näköjään Suvis-mainonnan uhri, söin tänään mm. banaanin ja viinirypäleitä. Banaanin kastr...eiku paloittelin lautaselle, nakkelin sekaan viinirypäleitä ja mustikkajugurttia päälle.Suvinen kirjoitti:Kyllä naiset on tyhmiä! Mainonnan uhreja ja vaikka mitä.
-
- Kitisijä
Tämä ketju on olemassa, jotta minä voin tuntea olevani lihava porsas.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Jota sinä nyt kaikkein viimeseks oletLolita kirjoitti:Tämä ketju on olemassa, jotta minä voin tuntea olevani lihava porsas.

Tämä ketju on olemassa siksi, että olisi edes yksi ketju, johon en uskalla edes harkita vastaavani aiheen mukaan. Mä EN tahdo että kaikki saavat tietää millaset määrät ruokaa lapioin kupuuni päivittäin

Pah, kehtaanhan mäkin kertoa kaikki sikailuni! Ja meillä on kuitenkin se ero että sä näytät ihmiselle joka syö linnunannoksia, mä näytän just sille ruokaa lapioivalle porsaalle.Bliss kirjoitti: Mä EN tahdo että kaikki saavat tietää millaset määrät ruokaa lapioin kupuuni päivittäin
-
- Kitisijä
Tänään:
Aamupala: Corn flakes, maito
Välipala: kuppi kahvia
Lounas: Kanacaesar- salaatti, kola, jälkiruuaksi puolikas arnoldsin minidonitsi suklaakuorrutuksella (toisen puolikkaan tungin Lolitan suuhun
)
Päivällinen: Kana-maissi-paprika- pastaa, LAUTASEN REUNALLA miniluumutomaatteja, kurkkua ja raejuustoa, lasi maitoa, jälkkäriksi mansikkaeskimo
Iltapala luultavimmin purkki ananaspaloja.
Aamupala: Corn flakes, maito
Välipala: kuppi kahvia
Lounas: Kanacaesar- salaatti, kola, jälkiruuaksi puolikas arnoldsin minidonitsi suklaakuorrutuksella (toisen puolikkaan tungin Lolitan suuhun

Päivällinen: Kana-maissi-paprika- pastaa, LAUTASEN REUNALLA miniluumutomaatteja, kurkkua ja raejuustoa, lasi maitoa, jälkkäriksi mansikkaeskimo
Iltapala luultavimmin purkki ananaspaloja.
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Omena-kanelimuromysliä ja maitoa
Caesar-salaatti lohella, light-cola
Puolikas Arnoldsin minidonitsi
Kuppi kahvia, Arnoldsin sydändonitsi
Caesar-salaatti lohella, light-cola
Puolikas Arnoldsin minidonitsi
Kuppi kahvia, Arnoldsin sydändonitsi
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Eilen
Aamupala: Kaurapuuro + karviais-boysenmarjakeitto ja kahvia
Lounas: Pinaattikeitto ja onnenleipä
Välipala: Vähän maitorahkamehukeittosekoitusta ja mandariini
Iltaruoka: Kanapizzaa
Iltapala Kiwibanaanipäärynäsmoothie ja salmiakkeja
n.1310 kcal
Lounas: Pinaattikeitto ja onnenleipä
Välipala: Vähän maitorahkamehukeittosekoitusta ja mandariini
Iltaruoka: Kanapizzaa
Iltapala Kiwibanaanipäärynäsmoothie ja salmiakkeja
n.1310 kcal
Eilen
Snacksi: ProFx-patukka (oli ihan karmea nälkä)
Lounas: Itsetehty jauhelihapihvi ja fetasalaattia
Välipala: Melonia ja profeeljogurtti
Iltaruoka: Itsetehty jauhelihapihvi ja fetasalaattia
Iltapala Luonnonjugurttia+banskua+leseitä
n.1350 kcal
Snacksi: ProFx-patukka (oli ihan karmea nälkä)
Lounas: Itsetehty jauhelihapihvi ja fetasalaattia
Välipala: Melonia ja profeeljogurtti
Iltaruoka: Itsetehty jauhelihapihvi ja fetasalaattia
Iltapala Luonnonjugurttia+banskua+leseitä
n.1350 kcal
-
- Kitisijä
Eilen: mä söin vähän kaikkea..
Aamupala: kaurapala x 2, oltermannia, meetvurstia, floraa ja kurkkua, kuppi kahvia, hedelmäpommi- jogurtti
Lounas: Ananashärkää, riisiä, ja hapankaali+porkkana- raastetta, vesi
Välipala1: Mansikkaeskimo
Välipala2: Appelsiini ja omena- hedelmäsalaatti (ei purkista)
Iltapala: 2 x kaurapala, oltermannia, meetvurstia, floraa, kurkkua ja paprikaa, 3 porkkanaa ja myöhemmin vielä omena.
Aamupala: kaurapala x 2, oltermannia, meetvurstia, floraa ja kurkkua, kuppi kahvia, hedelmäpommi- jogurtti
Lounas: Ananashärkää, riisiä, ja hapankaali+porkkana- raastetta, vesi
Välipala1: Mansikkaeskimo
Välipala2: Appelsiini ja omena- hedelmäsalaatti (ei purkista)
Iltapala: 2 x kaurapala, oltermannia, meetvurstia, floraa, kurkkua ja paprikaa, 3 porkkanaa ja myöhemmin vielä omena.
Kaikille Ehrmannin pupeltajille: Tulee ihan törkyhyvää sotkua, kun rahkan sekaan kippaa pikkupurkillisen ProFeel jugurttia, ihan sama mikä niistä (tai ehkä se ananas on paras) ![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
-
- Kitisijä
Mä miksasin eilen vadelmia ja tota Ehrmannin rahkaa, laitoin vielä vadelma Fun Lightia vähän sekaan - mä en saa siitä jostain syystä mun makuun sopivaa. Toi rahka ei näköjään ole niin hyvää kun kaikki antaa ymmärtää. Mä kun luulin että saisin tosta oivan iltapalan..Bliss kirjoitti:Kaikille Ehrmannin pupeltajille: Tulee ihan törkyhyvää sotkua, kun rahkan sekaan kippaa pikkupurkillisen ProFeel jugurttia, ihan sama mikä niistä (tai ehkä se ananas on paras)

^Kokeile sillä jugurtilla!! Purkki Ehrmannia ja purkki (175g) ProFeelia.
Perjantai
Lounas: Kanapizzaa ja pala onnenleipää
Välipala: Purkkiananasta ja puoli purkkia maitorahkaa, pähkinöitä
Iltaruoka: Yrttitomaattiriisiä, broileripestotäytetty kanan rintafile, kuohuviiniä, kermavaahtoa, suklaakastiketta ja mansikkarahka
n.1700 kcal
Lauantai
Aamupala: Profeel-jogurtti + vehnäleseitä + pellavansiemeniä
Lounas: Kanapizzaa
Välipala: Profeel-jogurtti
Iltaruoka: Muutamia karkkeja ja tortillalastuja, varmaan kilo porkkanoita + kermaviiliä, neljä drinksua ja baarissa kolme breezeriä
n.1700 kcal
Lounas: Kanapizzaa ja pala onnenleipää
Välipala: Purkkiananasta ja puoli purkkia maitorahkaa, pähkinöitä
Iltaruoka: Yrttitomaattiriisiä, broileripestotäytetty kanan rintafile, kuohuviiniä, kermavaahtoa, suklaakastiketta ja mansikkarahka
n.1700 kcal
Lauantai
Aamupala: Profeel-jogurtti + vehnäleseitä + pellavansiemeniä
Lounas: Kanapizzaa
Välipala: Profeel-jogurtti
Iltaruoka: Muutamia karkkeja ja tortillalastuja, varmaan kilo porkkanoita + kermaviiliä, neljä drinksua ja baarissa kolme breezeriä
n.1700 kcal
-
- Kitisijä
Jees, vakio täälläkin.Suvinen kirjoitti:hedelmärahkaa, jossa Ehrmann'sia, valion vaahtoutuvaa vaniljakastiketta, ananasta, banaania, viinirypäleitä ja mandariininlohkoja. Aivan helvetin hyvää :D
Äsken just väsäilin ja aattelin lopuks laittaa viä inasen lisää sokeria. Meni väärästä purkista eli suolaa ja mun välipala on nyt piloilla. =/ Prkleenprkl. Ei muuta kun uusiks, vaniljavaahtoo ei enää oo, mut mennään pelkällä rahkalla ja hedelmillä sit. Hyvää sekin on mutta ketuttaa silti. Tunari! Tunari!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
-
- Kitisijä
Onhan se pelkältään joo, mut kun laittaa rahkan sekaan, niin tarvii kyllä ihan sikana sokeria.Suvinen kirjoitti:^Musta toi vaniljakastike on siitä hyvää että on just sopivan makeeta, ettei tarvi lisätä sokeria. Jotkut excuisat esimerkiks on mun makuun liian makeita.
Lidlissä oli muuten aika hyvät rahkat (sekä maustamaton, hedelmä- että -vaahto).
Kokeilin Valion maitorahkaa ja profeeliä.. älynamia..Bliss kirjoitti:^Kokeile sillä jugurtilla!! Purkki Ehrmannia ja purkki (175g) ProFeelia.
Tai jäädä pari päivää välistä, mutta kalorit pyöri jossain 1300:ssa sunnuntaina ja 1100:ssa maanantaina.
Eilen:
Aamiainen: Maitorahkaprofeel-sekoitus, seassa vehnäleseitä, auringonkukansiemeniä ja pellavansiemeniä
Lounas: Salaatti (rucolaa, tomaattia, kurkkua, avocadoa, fetaa ja jauhelihapihvi) ja muutamia hotrodeja ja ässämixlakuja
Välipala: mustikkasmoothie
Päivällinen: salaatti (kidneypapuja, tomaattia, kurkkua, rucolaa, fetaa ja aurinkokuivattuatomaattia
Iltapala: ks.aamiainen + muutamia trulykarkkeja
n.1350 kcal
Eilen:
Aamiainen: Maitorahkaprofeel-sekoitus, seassa vehnäleseitä, auringonkukansiemeniä ja pellavansiemeniä
Lounas: Salaatti (rucolaa, tomaattia, kurkkua, avocadoa, fetaa ja jauhelihapihvi) ja muutamia hotrodeja ja ässämixlakuja
Välipala: mustikkasmoothie
Päivällinen: salaatti (kidneypapuja, tomaattia, kurkkua, rucolaa, fetaa ja aurinkokuivattuatomaattia
Iltapala: ks.aamiainen + muutamia trulykarkkeja
n.1350 kcal
-
- Kitisijä
Testasin tänään kirsikkaversion. Aevan uskomattoman hyvää! <3 Iski himo siihen! Ei ollenkaan niin ällömakeeta kuin Excuisat (paitsi vanilja, joka puolestaan ei maistu yhtään miltään).Lapitii kirjoitti:Lidlissä oli muuten aika hyvät rahkatSuvinen kirjoitti:Jotkut excuisat esimerkiks on mun makuun liian makeita.
-
- Kitisijä
Eilen:
Aamupala: kuppi kahvia ja kaurapuuroa
Välipala: kahvia, muutama suklaakonvehti
Klo 16: Spagettia ja jauhelihakastiketta, jääsalattia+keltaista paprikaa+kurkkua, lasi rasvatonta maitoa
Illalla kotona: lasi fantaa, omena, pieni pala HK- sinistä
Taistelin jo klo 19.30 lähtien (kotiin tultiin maalausurakasta klo 19) nukkumaanmenon kanssa. Miehen kanssa käytiin suihkussa, söin "jotain" ja sängyssä olin jo klo 21. Köyhä päivä
Aamupala: kuppi kahvia ja kaurapuuroa
Välipala: kahvia, muutama suklaakonvehti
Klo 16: Spagettia ja jauhelihakastiketta, jääsalattia+keltaista paprikaa+kurkkua, lasi rasvatonta maitoa
Illalla kotona: lasi fantaa, omena, pieni pala HK- sinistä
Taistelin jo klo 19.30 lähtien (kotiin tultiin maalausurakasta klo 19) nukkumaanmenon kanssa. Miehen kanssa käytiin suihkussa, söin "jotain" ja sängyssä olin jo klo 21. Köyhä päivä

Mun miltään maistumaton lempparini.Lapitii kirjoitti:Ei ollenkaan niin ällömakeeta kuin Excuisat (paitsi vanilja, joka puolestaan ei maistu yhtään miltään).
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Tähän vois lisätä ne epätavalliset syömiset, kuten vaikkapa tän aamun alotus... 400g paistijauhista, iso pussi kananuudeleita, vähän juustoruokakermaa ja ketsaa. Se tosiaan meni mahaan kaikki, mut ei sinne muuta oo vielä sit mahtunukaan. Vaik leivottiin likan kans pullia ja lihapasteijoita.
Noin muutenkin näyttää hyvältä, oon pian tavoiteläski.

(Ehrmannin pupeltajat, ootteko huomannu hinnan nousseen ihan törkysti? Mies huomautti just kun kauppareissulta tuli, tais olla 30 sentin nousu räpsähtäny kertalaakista iik jotain rajaa!)
-
- Kitisijä
Meidän maito (valion laktoositon) on kallistunut marraskuusta 20 snt. / litraGeep kirjoitti: (Ehrmannin pupeltajat, ootteko huomannu hinnan nousseen ihan törkysti? Mies huomautti just kun kauppareissulta tuli, tais olla 30 sentin nousu räpsähtäny kertalaakista iik jotain rajaa!)

Tolleen ne vaan perkele kaikki nousee. Maidosta en itse tiedä yhtään, sitä menee tosi vähän nyt kun kahvia ei juuri juoda. Täytyiskin muuten tarkistaa kuinka paljon tollanen 3-vuotias maitoa "tarttee"... Neiti juo sellaset 6-8 desiä päivässä. Tuntuu paljolta.Elppis kirjoitti:Meidän maito (valion laktoositon) on kallistunut marraskuusta 20 snt. / litra