Ruokapäiväkirjat
Aamulla kotona kahvetta pari kuppia, multivitamiiniporetabu
Aamulla töessä ruisleipää jolla metukkaa, juustoo ja salaattii
Lounas: tummaa makaroonia ja broilerisuikaletta, samanlainen leipä, vettä
Välipalana rahkajogurttipurkki
Palautusjuoma
Illallisena lämpimät ruisleivät, tonnikalaa, tomaattia, juustoo ja mausteita sekä munakas (3 munaa+maitoa) maitolasin kera
Aamulla töessä ruisleipää jolla metukkaa, juustoo ja salaattii
Lounas: tummaa makaroonia ja broilerisuikaletta, samanlainen leipä, vettä
Välipalana rahkajogurttipurkki
Palautusjuoma
Illallisena lämpimät ruisleivät, tonnikalaa, tomaattia, juustoo ja mausteita sekä munakas (3 munaa+maitoa) maitolasin kera
Good point, back on topic.
Aamu: Mysliä lisärusinoilla
Lounas: Dr. Oetker pakastepizza jossa "50% vähemmän rasvaa", 4 tomaattia
Iltapäivän välipala: herapirtelö
Ilta: ne toisessa ketjussa mainitsemani 2 siideriä ja 2 salmaripaukkua
Tänään ei nälättänyt kauheesti, mutta enhän mä kyllä liikkunutkaan pal yhtään.
Aamu: Mysliä lisärusinoilla
Lounas: Dr. Oetker pakastepizza jossa "50% vähemmän rasvaa", 4 tomaattia
Iltapäivän välipala: herapirtelö
Ilta: ne toisessa ketjussa mainitsemani 2 siideriä ja 2 salmaripaukkua
Tänään ei nälättänyt kauheesti, mutta enhän mä kyllä liikkunutkaan pal yhtään.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Ruokapäiväkirjat
Aamiainen: 2dl mustikoita, 0.7dl jugurttia, 0.8 dl rasvatonta maitojuomaa, 1dl mysliä, 22g FitLine PowerCoctail sekoitettuna 3dl vettä
Välillä 5dl vettä
Lounas: 2 dl rasvatonta maitojuomaa, vajaa puoli lautasellista jotain pastajuttua, yli puolilautasellista salaateja yms, 2 dl rahkaa ja marjakiisseliä
Välillä 5dl vettä
Päivällinen: kuituleipäpala, 220g lohifile grilistä, kesäkurpitsaa grillistä ja 3 isohkoa tomaattia, 1.5dl karpalomehua ja 2 dl vettä
Iltapalaksi: 1dl mustikoita, 0.5 dl rasvatonta maitojuomaa, 2dl vettä ja 1 dl karpalomehua. Paussi metsämarjakeksi
Välillä 5dl vettä
Lounas: 2 dl rasvatonta maitojuomaa, vajaa puoli lautasellista jotain pastajuttua, yli puolilautasellista salaateja yms, 2 dl rahkaa ja marjakiisseliä
Välillä 5dl vettä
Päivällinen: kuituleipäpala, 220g lohifile grilistä, kesäkurpitsaa grillistä ja 3 isohkoa tomaattia, 1.5dl karpalomehua ja 2 dl vettä
Iltapalaksi: 1dl mustikoita, 0.5 dl rasvatonta maitojuomaa, 2dl vettä ja 1 dl karpalomehua. Paussi metsämarjakeksi
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Mulla taas valitettavasti ei.
Aamulla maitokahvia
Lounaalla pitaleipä, jonka sisällä suspektin näköistä lihaa, jääsalaattia, tomaattia, etikkakurkkua, jalapenoja, sipulia, rkl majoneesia ja ehkä kahvikupillinen salsaa; lisäksi porkkanaraastetta ja 2 lasia rasvatonta maitoa.
Iltapäivällä maitokahvia ja viipale suklaakuivakakkua.
Illalla puolikas kurkku, porkkana ja 6 hedelmäkarkkia.
Edit: Ja lisätään vielä tomaatti ja lisää hedelmäkarkkeja.
Aamulla maitokahvia
Lounaalla pitaleipä, jonka sisällä suspektin näköistä lihaa, jääsalaattia, tomaattia, etikkakurkkua, jalapenoja, sipulia, rkl majoneesia ja ehkä kahvikupillinen salsaa; lisäksi porkkanaraastetta ja 2 lasia rasvatonta maitoa.
Iltapäivällä maitokahvia ja viipale suklaakuivakakkua.
Illalla puolikas kurkku, porkkana ja 6 hedelmäkarkkia.
Edit: Ja lisätään vielä tomaatti ja lisää hedelmäkarkkeja.
Viimeksi muokannut Quinevere, 28.08.2008 16:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aamulla: Maitokahvia.
Lounaalla: Kalapataa sitruunakastikkeessa, 4 uutta perunaa (pieniä), lantturaastetta, kiinankaalia, kurkkupaloja, mandariininpaloja, ruisleipäviipale margariinilla, 2 lasia rasvatonta maitoa.
Iltapäivällä: Aschanin omenaleivos. Maitokahvia.
Illalla: puolikas kurkku ja tomaatti. Lisätään vielä puolikas paprika.
Lounaalla: Kalapataa sitruunakastikkeessa, 4 uutta perunaa (pieniä), lantturaastetta, kiinankaalia, kurkkupaloja, mandariininpaloja, ruisleipäviipale margariinilla, 2 lasia rasvatonta maitoa.
Iltapäivällä: Aschanin omenaleivos. Maitokahvia.
Illalla: puolikas kurkku ja tomaatti. Lisätään vielä puolikas paprika.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Ruokapäiväkirjat
Aamulla: 2 dl mustikoita, 1 dl maitoa, 1 broilerin grillattu rintafile
Lounas: uunilohta 150g, iso peruna, paljon salaatteja, 2 dl maitoa, 1,5 dl marjarahkaa
Iltapäivällä: kuppi maitokahvia ja pala kermakakkua, 2dl vettä
Päivällinen: 2 broilerin grillattua rintafilettä, ruispalan molemmat puolet, 3 isoa tomaattia, 1 dl karpalomehua, 6 dl vettä
Matkalla maalle: 5 dl karpalomehua, 1/2-osa pussia hedelmäaakkosia.
Lounas: uunilohta 150g, iso peruna, paljon salaatteja, 2 dl maitoa, 1,5 dl marjarahkaa
Iltapäivällä: kuppi maitokahvia ja pala kermakakkua, 2dl vettä
Päivällinen: 2 broilerin grillattua rintafilettä, ruispalan molemmat puolet, 3 isoa tomaattia, 1 dl karpalomehua, 6 dl vettä
Matkalla maalle: 5 dl karpalomehua, 1/2-osa pussia hedelmäaakkosia.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Aamiainen jäi väliin.
Brunssiksi söin mäkkäristä mukaanotetun "Shanghai Beef" -hampurilaisen. Uskomattoman pahanmakuinen sellainen. Raakaa paprikaa, tuorekurkkua ja sipulia välissä uitettuna ällömakeaan sweet & sour -kastikkeeseen. Tämä olisi saattanut toimia jotenkin kanapihvin kanssa, mutta naudanlihahampurilaisena tämä oli aivan totaalisen ala-arvoinen esitys. Haluaisinpa nähdä senkin tyypin joka on keksinyt tuollaisen kuningasidean yhteyttää imelletyt wokkivihannekset pullamössöburgeriin. Pthyi!
Päivälliseksi tuli syötyä 270 grammaa vihannes-paistijauhelihamössöä.
Illalliseksi lohi-kananmunasalaatti ja yksi olutsalami.
Varmaan jotain 1500kcal abouts.
Brunssiksi söin mäkkäristä mukaanotetun "Shanghai Beef" -hampurilaisen. Uskomattoman pahanmakuinen sellainen. Raakaa paprikaa, tuorekurkkua ja sipulia välissä uitettuna ällömakeaan sweet & sour -kastikkeeseen. Tämä olisi saattanut toimia jotenkin kanapihvin kanssa, mutta naudanlihahampurilaisena tämä oli aivan totaalisen ala-arvoinen esitys. Haluaisinpa nähdä senkin tyypin joka on keksinyt tuollaisen kuningasidean yhteyttää imelletyt wokkivihannekset pullamössöburgeriin. Pthyi!
Päivälliseksi tuli syötyä 270 grammaa vihannes-paistijauhelihamössöä.
Illalliseksi lohi-kananmunasalaatti ja yksi olutsalami.
Varmaan jotain 1500kcal abouts.
Eilinen ravinto:
Aamulla maitokahvia.
Lounaalla ruis-vihannes-kinkkuvuokaa, lantturaastetta, kiinankaalia, tomaattilohkoja, 2 lasia rasvatonta maitoa, ruisleipäpala margariinilla.
Illalla kaksi karjalanpiirakkaa, margariinia, 2 viipaletta savujuustoa, pari viipaletta kinkkuleikkelettä, puolikas paprika, puolikas kurkku, tomaatti.
Sekä kaksi puolen litran siideriä ja kaksi olutta.
Ja tänään:
Aamulla maitokahvia melko paljon.
Myöhemmin 2 siideriä, neljä olutta, mustikkashot.
Sekä mega-ateria, just sain tungettua kitaan.
Terveys ennen kaikkea!
Aamulla maitokahvia.
Lounaalla ruis-vihannes-kinkkuvuokaa, lantturaastetta, kiinankaalia, tomaattilohkoja, 2 lasia rasvatonta maitoa, ruisleipäpala margariinilla.
Illalla kaksi karjalanpiirakkaa, margariinia, 2 viipaletta savujuustoa, pari viipaletta kinkkuleikkelettä, puolikas paprika, puolikas kurkku, tomaatti.
Sekä kaksi puolen litran siideriä ja kaksi olutta.
Ja tänään:
Aamulla maitokahvia melko paljon.
Myöhemmin 2 siideriä, neljä olutta, mustikkashot.
Sekä mega-ateria, just sain tungettua kitaan.
Terveys ennen kaikkea!
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Lauantain satoa:
Aamiainen (klo 08:01)
- D-vitamiinitabletti + Multitabs + 2x kalaöljykapseli (25 mikrogrammaa D3-vitamiinia)
- mysliä, kaurahiutaleita, rouhittuja seesamin- ja pellavansiemeniä, rasvallista maustamatonta Asidofilus-jogurttia, mustaherukoita, mustikoita, mansikoita, vadelmia, tilkka vettä sekä loraus kylmäpuristettua rypsiöljyä sekaan
- päärynä
- lasi vettä
Välipala heti uinnin jälkeen (klo 12:14)
- 2dl HYLA-kevytmaitoa
- iso banaani
- kourallinen manteleita, cashew-, pecan-, saksan- ja hasselpähkinöitä
Lounas (klo 14:50)
- 238g uunilohta (häntäpalan raakapaino nahkoineen)
- ½dl täysjyväriisiä (kuivatilavuus)
- puolikas punainen paprika, kaksi pientä porkkanaa, kourallinen persiljaa, mung-papujen, sinimailasen siementen sekä punaisten/vihreiden linssien ituja.
- loraus kylmäpuristettua rypsiöljyä
- lasi vettä
Päivällinen (klo 18:00)
- kaksi hiivatonta 100% ruisleivänpalaa, välissä HK maksamakkaraa, Voimariinia ja rasvaista Gouda-juustoa
- lasi vettä
Illallinen 1 (klo 20:58 )
- kahden munan munakas, mukana puolikas pilkottu makea sipuli sekä yksi pilkottu jumboherkkusieni
- lasi vettä
Illallinen 2 (la klo 22:18 - su 01:10)
- 1 litra III-olutta
Illallinen 3 (su klo 01:44)
- kaksi lasia vettä
- hiivaton 100% ruisleivänpala jossa HK maksamakkaraa, Voimariinia ja Gouda-juustoa
- iso banaani
Aamiainen (klo 08:01)
- D-vitamiinitabletti + Multitabs + 2x kalaöljykapseli (25 mikrogrammaa D3-vitamiinia)
- mysliä, kaurahiutaleita, rouhittuja seesamin- ja pellavansiemeniä, rasvallista maustamatonta Asidofilus-jogurttia, mustaherukoita, mustikoita, mansikoita, vadelmia, tilkka vettä sekä loraus kylmäpuristettua rypsiöljyä sekaan
- päärynä
- lasi vettä
Välipala heti uinnin jälkeen (klo 12:14)
- 2dl HYLA-kevytmaitoa
- iso banaani
- kourallinen manteleita, cashew-, pecan-, saksan- ja hasselpähkinöitä
Lounas (klo 14:50)
- 238g uunilohta (häntäpalan raakapaino nahkoineen)
- ½dl täysjyväriisiä (kuivatilavuus)
- puolikas punainen paprika, kaksi pientä porkkanaa, kourallinen persiljaa, mung-papujen, sinimailasen siementen sekä punaisten/vihreiden linssien ituja.
- loraus kylmäpuristettua rypsiöljyä
- lasi vettä
Päivällinen (klo 18:00)
- kaksi hiivatonta 100% ruisleivänpalaa, välissä HK maksamakkaraa, Voimariinia ja rasvaista Gouda-juustoa
- lasi vettä
Illallinen 1 (klo 20:58 )
- kahden munan munakas, mukana puolikas pilkottu makea sipuli sekä yksi pilkottu jumboherkkusieni
- lasi vettä
Illallinen 2 (la klo 22:18 - su 01:10)
- 1 litra III-olutta
Illallinen 3 (su klo 01:44)
- kaksi lasia vettä
- hiivaton 100% ruisleivänpala jossa HK maksamakkaraa, Voimariinia ja Gouda-juustoa
- iso banaani
Onko joku pissinyt mun muroihin?
- Pulkannaru
- Kitisijä
Ruokapäiväkirjat
Aamiainen: 2 ruisleivän siivua, 2 siivua kalkkunaleikettä, 1 tomaatti, 2dl maitoa, 2 dl vettä
Lounas+päivällinen: 3 lounaspihviä, 2 muikkurullaa, 6 friteerattua mustekelarengasta(?), 1 peruna, kastiketta, uunijuureksia, salaatteja, 2 siivua ruisleipää, 2 siivua täytekakkua. RÖYH !
Matkalla autossa: 5 dl karpalomehua, 1/2-osa pussi hedelmäaakkosia
Illalla: 1 dl tyrnimehua, 3 dl vettä.
Lounas+päivällinen: 3 lounaspihviä, 2 muikkurullaa, 6 friteerattua mustekelarengasta(?), 1 peruna, kastiketta, uunijuureksia, salaatteja, 2 siivua ruisleipää, 2 siivua täytekakkua. RÖYH !
Matkalla autossa: 5 dl karpalomehua, 1/2-osa pussi hedelmäaakkosia
Illalla: 1 dl tyrnimehua, 3 dl vettä.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Aamupala Puol lautasellista salaattia.
Lounas Iso pussi Nuudelia, Maissilastuja sekä Salsadippiä
Välipala 3 hapankorppua, meetwurstilla ja tomaatilla
Päivällinen Pieni annos riisiä ja hapanimeläkanaa
Iltapalaksi Ruisleipä meetwurstilla ja maustekurkuilla. Juomaksi kaakaota.
Muuten päivän mittaan 1,5l vissyä ja 0,5 vettä. Muuttunut vähän mulla nää krapulapäivän safkat
Lounas Iso pussi Nuudelia, Maissilastuja sekä Salsadippiä
Välipala 3 hapankorppua, meetwurstilla ja tomaatilla
Päivällinen Pieni annos riisiä ja hapanimeläkanaa
Iltapalaksi Ruisleipä meetwurstilla ja maustekurkuilla. Juomaksi kaakaota.
Muuten päivän mittaan 1,5l vissyä ja 0,5 vettä. Muuttunut vähän mulla nää krapulapäivän safkat