Ruokapäiväkirjat
Re: Ruokapäiväkirjat
perunamuussia ja lihamureketta, sämpylä, mangoappelsiinimehua, banaani, nallekarkkeja ja teetä. vettä kans.
kalaa ja paistettuja perunoita, salaattia, melonia, appelsiinimangomehua, maitoa, teetä, ja pieni pala suklaata. kohta punaista mehua ja lisää suklaata.
vettä juon joka päivä, vaikka en koskaan muistakaan kertoa.
vettä juon joka päivä, vaikka en koskaan muistakaan kertoa.
Eilen:
aamupala: rieska, juusto, maggara, tee
lounas: jauhelihapihvi, pippurikastiketta, perunaa, jääteetä
päivällinen: vähän papumuhennosta, 2 perunaa
iltapala: vähän colaa
aamupala: rieska, juusto, maggara, tee
lounas: jauhelihapihvi, pippurikastiketta, perunaa, jääteetä
päivällinen: vähän papumuhennosta, 2 perunaa
iltapala: vähän colaa
I dag:
aamupala: ks. ed.
lounas: pyttipannua pakasteesta, ½ mukia jääT:tä
päivällinen: mozzarellasalaatti, 1 siivu pizzaa (loput odottaa huomista jääkaapissa
)
[edit](Mainitsinko muuten olevani aito nörä?)
[/edit]
iltapala: pari kuppia teetä, freeway-colaa
aamupala: ks. ed.
lounas: pyttipannua pakasteesta, ½ mukia jääT:tä
päivällinen: mozzarellasalaatti, 1 siivu pizzaa (loput odottaa huomista jääkaapissa

[edit](Mainitsinko muuten olevani aito nörä?)

iltapala: pari kuppia teetä, freeway-colaa
Viimeksi muokannut Elukka, 25.02.2006 1:14. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Moon nyt ihan järkyttynyt
Menu i dag
Aamulla: Paistettu muna, seassa puolikas tomaatti, vähän ruokaöljyä oli paistinpannulla. Kahvia.
Lounas: 200 grammaa naudan sisäfilettä, vihreää salaattia, muutama siivu Polar 5%-juustoa, lasi punaviiniä.
Iltapala: Muutama lasi punaviiniä, muutama siivu rasvaista Edamia.
Eikä mulla ole ollut edes nälkä koko päivänä!!!!!
Päivän hiilarit reilusti alle 10 grammaa.
Eihän tää voi olla näin helppoa

Menu i dag
Aamulla: Paistettu muna, seassa puolikas tomaatti, vähän ruokaöljyä oli paistinpannulla. Kahvia.
Lounas: 200 grammaa naudan sisäfilettä, vihreää salaattia, muutama siivu Polar 5%-juustoa, lasi punaviiniä.

-
- Kitisijä
Wink.. Jos kalorit jatkuvasti jää näin alas, niin kroppa ei jaksa laihduttaa --> menee säästöliekille, eli pitää viimeiseen asti niistä omista rasvoistaan kiinni. Luulisin että sunkin peruskulutus (jos makaisit vaikka vaan sohvalla päivän) olis kuitenkin jotain yli 1500kcal/vrk. Että kannattaa yrittää syödä ne päivän setit vaan kaikki, vaikka ei niin nälkä oliskaan.ninnithequeen kirjoitti:Moon nyt ihan järkyttynyt![]()
Menu i dag
Peruskulutukseni on jotain 1300 luokkaa. Ja tulihan tuosta punaviinistä vähän lisää kaloreita...irmelianneli kirjoitti: Wink.. Jos kalorit jatkuvasti jää näin alas, niin kroppa ei jaksa laihduttaa --> menee säästöliekille, eli pitää viimeiseen asti niistä omista rasvoistaan kiinni. Luulisin että sunkin peruskulutus (jos makaisit vaikka vaan sohvalla päivän) olis kuitenkin jotain yli 1500kcal/vrk. Että kannattaa yrittää syödä ne päivän setit vaan kaikki, vaikka ei niin nälkä oliskaan.
Mutta pentele, kun ei ollut nälkä!!! Tänäänkään en ole vielä syönyt mitään, ja odottelen nälän tuloa kovasti. Monivitamiinit ja kalaöljykapselit olen ottanut, sillä tiedän niitten olevan varsin tarpeen.
Mistähän ihmeestä se johtuu, ettei ole nälkä? Mie en ymmärrä...
-
- Kitisijä
Kai se kroppakin tottuu siihen 'aliravitsemuksen' tilaan.. (=ei hyvä!) Mä muuten laskin kyllä sen punkunkin kalorit mukaan. Täytyis kai yrittää opetella ensalkuun syömään mieluummin kellon mukaan, kuin oman näläntunteen mukaan. Itselläkin tässä opettelemisen varaa.. Mä sain itsellenikin jotain melkein 1600 kcal:n peruskulutuksen vaikka kokeilin laittaa todellisuutta alhaisemman painolukeman, ja liikunnaksi nolla..ninnithequeen kirjoitti:Peruskulutukseni on jotain 1300 luokkaa. Ja tulihan tuosta punaviinistä vähän lisää kaloreita...irmelianneli kirjoitti: Wink.. Jos kalorit jatkuvasti jää näin alas, niin kroppa ei jaksa laihduttaa --> menee säästöliekille, eli pitää viimeiseen asti niistä omista rasvoistaan kiinni. Luulisin että sunkin peruskulutus (jos makaisit vaikka vaan sohvalla päivän) olis kuitenkin jotain yli 1500kcal/vrk. Että kannattaa yrittää syödä ne päivän setit vaan kaikki, vaikka ei niin nälkä oliskaan.
Mutta pentele, kun ei ollut nälkä!!! Tänäänkään en ole vielä syönyt mitään, ja odottelen nälän tuloa kovasti. Monivitamiinit ja kalaöljykapselit olen ottanut, sillä tiedän niitten olevan varsin tarpeen.
Mistähän ihmeestä se johtuu, ettei ole nälkä? Mie en ymmärrä...
Missä sä laskit tuon peruskulutuksen? Mä en nyt muista mitä sivustoa mä sillon ite käytin...irmelianneli kirjoitti: Kai se kroppakin tottuu siihen 'aliravitsemuksen' tilaan.. (=ei hyvä!) Mä muuten laskin kyllä sen punkunkin kalorit mukaan. Täytyis kai yrittää opetella ensalkuun syömään mieluummin kellon mukaan, kuin oman näläntunteen mukaan. Itselläkin tässä opettelemisen varaa.. Mä sain itsellenikin jotain melkein 1600 kcal:n peruskulutuksen vaikka kokeilin laittaa todellisuutta alhaisemman painolukeman, ja liikunnaksi nolla..
Ja missä lasket kalorit? Mä käytän yleensä tuota:
http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet/energyintake.pl
Jotenkin tuntuu, että aika alakanttiin siellä on kalorit...
-
- Kitisijä
Juu, tuntuis olevan alakanttiin. Ehkä semmonen kitukuuri toimiikin joillakin reilusti ylipainoisilla ihmisillä, jotka tarvii kunnon alkusysäyksen siihen hommaan. Me taidetaan kuitenkin vielä olla aika normaalipainoisten sarjassa painimassa kuitenkin..ninnithequeen kirjoitti:Missä sä laskit tuon peruskulutuksen? Mä en nyt muista mitä sivustoa mä sillon ite käytin...irmelianneli kirjoitti: Kai se kroppakin tottuu siihen 'aliravitsemuksen' tilaan.. (=ei hyvä!) Mä muuten laskin kyllä sen punkunkin kalorit mukaan. Täytyis kai yrittää opetella ensalkuun syömään mieluummin kellon mukaan, kuin oman näläntunteen mukaan. Itselläkin tässä opettelemisen varaa.. Mä sain itsellenikin jotain melkein 1600 kcal:n peruskulutuksen vaikka kokeilin laittaa todellisuutta alhaisemman painolukeman, ja liikunnaksi nolla..
Ja missä lasket kalorit? Mä käytän yleensä tuota:
http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet/energyintake.pl
Jotenkin tuntuu, että aika alakanttiin siellä on kalorit...

No juu, normaalipainon rajoissa minä meen, sussa nyt ei ole yhtään ylimääräistä...irmelianneli kirjoitti: Juu, tuntuis olevan alakanttiin. Ehkä semmonen kitukuuri toimiikin joillakin reilusti ylipainoisilla ihmisillä, jotka tarvii kunnon alkusysäyksen siihen hommaan. Me taidetaan kuitenkin vielä olla aika normaalipainoisten sarjassa painimassa kuitenkin..![]()
Ja tuota kalorilaskuria minäkin oon käyttänyt joskus.
-
- Kitisijä
Voi kuulehan nyt.. jos pääsisit tutkimaan mun persausta, niin söisit sanasininnithequeen kirjoitti:No juu, normaalipainon rajoissa minä meen, sussa nyt ei ole yhtään ylimääräistä...irmelianneli kirjoitti: Juu, tuntuis olevan alakanttiin. Ehkä semmonen kitukuuri toimiikin joillakin reilusti ylipainoisilla ihmisillä, jotka tarvii kunnon alkusysäyksen siihen hommaan. Me taidetaan kuitenkin vielä olla aika normaalipainoisten sarjassa painimassa kuitenkin..![]()

Aika moni täällä varmaan tutkisi sitä ihan mielelläänirmelianneli kirjoitti: Voi kuulehan nyt.. jos pääsisit tutkimaan mun persausta, niin söisit sanasi

Jaahas, ja karmiva ruokavalio jatkui:
Aamupala: Kahvia, monivitamiinit, kalaöljyt
Lounas: kahden munan munakas, jossa tomaattia ja sipulia
Välipala: 2 dl vähäkalorista vadelmakeittoa
Illallinen: kahden munan tonnikalamunakas (jota en jaksanut syödä loppuun) vihreää salaattia, 25 grammaa kermajuustoa
Iltapala: 5 siivua meetvurstia, varmaan 100 grammaa kermajuustoa, 2 lasia punaviiniä, saunaolut.
Yöpala: No vielä lasi punkkua
Ja nälkä ei vaan ole. Käsittämätöntä. Leipää tekee nyt jo vähän mieli, mutta yritän pysyä kovana. Ja tuota juuston määrää pitää vähentää kyllä...Hiilarit pysyi alle 15 grammassa, joten voin olla ihan tyytyväinen.
Onneksi tämän hullutuksen ei ole tarkoitus jatkua muutamia viikkoja pidempään, kunhan haluan testata, toimiiko se. Väittävät, ettei tarvitse kaloreita laskea, kunhan laskee hiilarit. Katsotaan.
Aamupala: Kahvia, monivitamiinit, kalaöljyt
Lounas: kahden munan munakas, jossa tomaattia ja sipulia
Välipala: 2 dl vähäkalorista vadelmakeittoa
Illallinen: kahden munan tonnikalamunakas (jota en jaksanut syödä loppuun) vihreää salaattia, 25 grammaa kermajuustoa
Iltapala: 5 siivua meetvurstia, varmaan 100 grammaa kermajuustoa, 2 lasia punaviiniä, saunaolut.
Yöpala: No vielä lasi punkkua

Ja nälkä ei vaan ole. Käsittämätöntä. Leipää tekee nyt jo vähän mieli, mutta yritän pysyä kovana. Ja tuota juuston määrää pitää vähentää kyllä...Hiilarit pysyi alle 15 grammassa, joten voin olla ihan tyytyväinen.
Onneksi tämän hullutuksen ei ole tarkoitus jatkua muutamia viikkoja pidempään, kunhan haluan testata, toimiiko se. Väittävät, ettei tarvitse kaloreita laskea, kunhan laskee hiilarit. Katsotaan.
Jälleen terveysruokapäivä:
-aamupalaksi 2 pizzaslicee ja colaa päälle
-yhdistetyksi lounaaksi ja päivälliseksi 3 pizzasiivua ja lisää colaa
-iltapalaksi kakunviipale ja teetä
-aamupalaksi 2 pizzaslicee ja colaa päälle
-yhdistetyksi lounaaksi ja päivälliseksi 3 pizzasiivua ja lisää colaa
-iltapalaksi kakunviipale ja teetä
-
- Kitisijä
Ninni. Ei ole myöskään terveellistä syödä 4 kananmunaa päivässä 

kaikkimulleheti
Tiiän. Ja multa tulee kananmunat jo korvista saakeli. Tänään herkkusieni-pekonisoppaa. Ja valitettavasti myös olutta, kun tulee tuo kaamea matsiTätsy kirjoitti:Ninni. Ei ole myöskään terveellistä syödä 4 kananmunaa päivässä

-
- Kitisijä
Kananmunien epäterveellisyydestä ja terveellisyydestä on kovin monia mielipiteitä.Tätsy kirjoitti:Ninni. Ei ole myöskään terveellistä syödä 4 kananmunaa päivässä
When the going gets weird, the weird turn pro.
Dr. Hunter S. Thompson
Dr. Hunter S. Thompson
Olen kattanut itselleni atrian tähän koneen ääreen jälleen kerran.
-leipää
-keksiä
-mehua
-jugurtti ja soijaproteiiniseos
-ja kesäkeitto
voisi syödä ne ny!
tänään en ole paljon muuta syönytkään... aamulla jotakin? mahd. keitosta tai jotakin... can´t remember... kerrankin pitää sanoa, että ei muista
-leipää
-keksiä
-mehua
-jugurtti ja soijaproteiiniseos
-ja kesäkeitto
voisi syödä ne ny!

tänään en ole paljon muuta syönytkään... aamulla jotakin? mahd. keitosta tai jotakin... can´t remember... kerrankin pitää sanoa, että ei muista

kylläninnithequeen kirjoitti:Aika moni täällä varmaan tutkisi sitä ihan mielelläänirmelianneli kirjoitti: Voi kuulehan nyt.. jos pääsisit tutkimaan mun persausta, niin söisit sanasi

-
- Kitisijä
Oot tainnu tutkiakinslam kirjoitti:kylläninnithequeen kirjoitti:Aika moni täällä varmaan tutkisi sitä ihan mielelläänirmelianneli kirjoitti: Voi kuulehan nyt.. jos pääsisit tutkimaan mun persausta, niin söisit sanasi

Hau, noh tarkemminkin olisi tietysti voinut... tutkiairmelianneli kirjoitti:
Oot tainnu tutkiakin

-aamulla jugurtti ja kaurasoosi.
-päivällä pitza kotipizassa
-nyt syön taas soijaa
eilen:
aamupala: ruisleipä, juustoo ja maggaraa
lounas: 3/4 ananaskalkkuna-ateriaa, karpalo-rypälemehua flavonoidien kera
Päivällinen ja iltapala jäi syömättä.
aamupala: ruisleipä, juustoo ja maggaraa
lounas: 3/4 ananaskalkkuna-ateriaa, karpalo-rypälemehua flavonoidien kera
Päivällinen ja iltapala jäi syömättä.
kahvia(!), melonia, muroja, maitoa, kaksi voisarvea, donitsi, nallekarkkeja, vettä, kahvia (!), makaronia, tomaattia, juurikaljaa, maissia, herneitä, porkkanaa, omena