Ruokapäiväkirjat
Menu i dag:
Aamulla: kahvia, ruispala mini-Lätalla ja Edamilla, lasi rasvatonta maitoa
Välipala: samanlainen leipä kuin yllä, lasi rasvatonta maitoa
Lounas: puoli lautasta mausteisia lohkoperunoita, 2 lihapullaa, vihreää salaattia, rasvatonta maitoa
Iltapalaksi: kylmiä lihapullia, 2 saunaolutta, ehkä myöhemmin yksi ruisleipä vielä.
Jääkaappi on ihan tyhjä, kun sinne reissuun lähdetään, siitä moinen yksipuolisuus taas.
Aamulla: kahvia, ruispala mini-Lätalla ja Edamilla, lasi rasvatonta maitoa
Välipala: samanlainen leipä kuin yllä, lasi rasvatonta maitoa
Lounas: puoli lautasta mausteisia lohkoperunoita, 2 lihapullaa, vihreää salaattia, rasvatonta maitoa
Iltapalaksi: kylmiä lihapullia, 2 saunaolutta, ehkä myöhemmin yksi ruisleipä vielä.
Jääkaappi on ihan tyhjä, kun sinne reissuun lähdetään, siitä moinen yksipuolisuus taas.
Aamulla: Raejuustoa ja muutama CLA-kapseli
Päivällä: Brassihärän sisäfilettä sähkögrillattuna, muutama pieni jämäpala siis. Visibliniä kuiduntarpeeseen.
Illalla: Kaksi Ruispalaa kinkulla ja juustolla; purkki sardiineja tomaattikastikkeessa.
Viimeksi mainitusta ateriasta tulin jostain syystä aivan ähkytäyteen. Ögh.
Kyllä, tänään on syöty varsin epämääräisesti. Johtuu päivän sekavista tapahtumista (järkätään, perutaan, järkätään uudestaan).
Päivällä: Brassihärän sisäfilettä sähkögrillattuna, muutama pieni jämäpala siis. Visibliniä kuiduntarpeeseen.
Illalla: Kaksi Ruispalaa kinkulla ja juustolla; purkki sardiineja tomaattikastikkeessa.
Viimeksi mainitusta ateriasta tulin jostain syystä aivan ähkytäyteen. Ögh.
Kyllä, tänään on syöty varsin epämääräisesti. Johtuu päivän sekavista tapahtumista (järkätään, perutaan, järkätään uudestaan).
-
- Kitisijä
Mähän en ole vielä avautunut tähän.ElanorRaven kirjoitti:Olen täysin samaa mieltä kanssanne. En ole ikinä viitsinyt tänne kirjoittaa, kun näihin verrattuna syön kuin norsu!-Superior- kirjoitti:Miten käsittämättömän pieniä teidän täytyy olla, että tulette toimeen tuollaisilla ruokamäärillä? Suoraan sanoen tuli nälkä lukiessa.
Tulisi varmaan aika kiukkuinen päivä jos em. sapuskoilla yrittäisin vetää päivän putkeen. Mutta eihän kaikilla ole samanlainen kulutus ja tottumukset. Mulle kelpaa kaikki paitsi piimä ja viili.
Mun aamu alkaa neljän viljan puurolla hillon kanssa, kaksi palaa ruisleipää päälle jotain levitettä, juustoa, rasvatonta palvikinkkua, sitten salaattia ja tomaattia niin paljon kuin leivän päälle mahtuu. Joku hedelmäkin saattaa upota, palan painikkeeksi maitoa ja itse tehtyä marjamehua. Töissä aamun aikana 0 - 3 kupillista kahvia
Lounaalla sitten mitä on tarjolla useita eri vaihtoehtoja riisi/perunat jonkun lihakastikkeen kanssa tai pihvi tai pitsa tai wokki tai pasta.
Pari palaa leipää pari lasillista maitoa lasillinen vettä ja sitä salaattia ja jälkiruokaa unohtamatta.
Päivällinen sitten kotona mitä milloinkin kulutuksen mukaan. Useimmin lämmintä itse tehtyä ruokaa. Iltapalanakin saattaa mennä jotain kevyttä.
Eikä jenkkakahvat ole päässeet rehottamaan vielä.
aamupala: 2 palaa paahtoleipää, margariinia ja suklaatahnaa, appelsiinimehua
välipala: 1/2l jääteetä ja voisilmäpulla
lounas: kanacurrya, herneitä, mansikoita, mehua, 2 palaa ruisleipää margariinilla
välipala: lasi kokista
iltapala: 2 palaa ruisleipää Lahden leipälevitteellä, kahvijugurtti, mansikoita
välipala: 1/2l jääteetä ja voisilmäpulla
lounas: kanacurrya, herneitä, mansikoita, mehua, 2 palaa ruisleipää margariinilla
välipala: lasi kokista
iltapala: 2 palaa ruisleipää Lahden leipälevitteellä, kahvijugurtti, mansikoita
Johtuuu varman siitä, että tänne kirjataan vaan ne asiat jota kutsutaan ruoaksi. Ne välipalat , hiukopalat, maistiaiset ja makeiset kirjataan sitten mualle.ElanorRaven kirjoitti:Olen täysin samaa mieltä kanssanne. En ole ikinä viitsinyt tänne kirjoittaa, kun näihin verrattuna syön kuin norsu!-Superior- kirjoitti:Miten käsittämättömän pieniä teidän täytyy olla, että tulette toimeen tuollaisilla ruokamäärillä? Suoraan sanoen tuli nälkä lukiessa.
Eilinen menu:
Aamulla: kahvia, ruisleipäpala becelillä ja Edamilla
Päivällä: puoli kulhollista vastapoimittuja mansikoita
Illalla: taivaallista savulohi-salaattia, jossa savulohen lisäksi lehtisalaattia, kirsikkatomaatteja, kurkkua, krutonkeja ja sipulia.
Lisäksi 4 sauna/futismatsi-olutta iltasella.
Aamulla: kahvia, ruisleipäpala becelillä ja Edamilla
Päivällä: puoli kulhollista vastapoimittuja mansikoita
Illalla: taivaallista savulohi-salaattia, jossa savulohen lisäksi lehtisalaattia, kirsikkatomaatteja, kurkkua, krutonkeja ja sipulia.
Lisäksi 4 sauna/futismatsi-olutta iltasella.
Menu i dag
Aamulla: kahvia, ruisleipäpala becelillä ja Edamilla, mansikoita
Päivällinen: iso annos perunamuussia ja lihakastiketta, vihreää salaattia, keitettyä porkkanaa ja maissia, ruisleipäpala voilla
Lounas: Tulisia uuniperunalohkoja, puolikas uunilenkki feta-täytteellä, vihreää salaattia, kirsikkatomaatteja, lasi maitoa.
Iltapala: paketti Mama-nuudeleita, vihreää salaattia, tomaattia, kurkkua, sipulia ja fetaa puoli lautasellista.
Lisäksi miljuuna litraa vettä ja vichyä sekä yhteensä 3 ykkösolutta.
Aamulla: kahvia, ruisleipäpala becelillä ja Edamilla, mansikoita
Päivällinen: iso annos perunamuussia ja lihakastiketta, vihreää salaattia, keitettyä porkkanaa ja maissia, ruisleipäpala voilla
Lounas: Tulisia uuniperunalohkoja, puolikas uunilenkki feta-täytteellä, vihreää salaattia, kirsikkatomaatteja, lasi maitoa.
Iltapala: paketti Mama-nuudeleita, vihreää salaattia, tomaattia, kurkkua, sipulia ja fetaa puoli lautasellista.
Lisäksi miljuuna litraa vettä ja vichyä sekä yhteensä 3 ykkösolutta.
Aamupala: puuroa ja kahvia.
Lounas: kahvia ja pullaa.
Päivällinen: grillattua omenaa ja pekoniin käärittyjä herkkusieniä, loimutettua lohta, porsaan sisäfilettä, perunasalaattia ja vihannessalaattia, grillissä kuumennettua patonkia ja pari olutta. Jälkiruoaksi mansikoilla päällystettyä porkkanakakkua kahvin kera.
Lounas: kahvia ja pullaa.
Päivällinen: grillattua omenaa ja pekoniin käärittyjä herkkusieniä, loimutettua lohta, porsaan sisäfilettä, perunasalaattia ja vihannessalaattia, grillissä kuumennettua patonkia ja pari olutta. Jälkiruoaksi mansikoilla päällystettyä porkkanakakkua kahvin kera.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Äh. Pilasit mun letkautukseniSaz kirjoitti:Sinkkumatti kirjoitti:Mites se suihinotto?aasi kirjoitti:Päivällinen
Vähänkö olen hauska!!

Mä vaan ajattelin, et noin hyvään pöperöön on pakko kuulua suikari vielä jälkiruoaksi. Muuten sen täydellisyys rakoilee.
Anyway, hammaspointtisi noteerattu. Olet selkesti.. hmm.. Hyvin oppinut neito

Kun paikalla oli niin äiti, isoäiti, pari tätiä ja isotäti, ei kyllä käynyt edes mielessä. Vaikka kuinka puhutaan tekohampaiden parhaudesta tässä tarkoituksessa, niin asian ajattelu vastaa lähinnä Margaret Thatcherin kuvittelemista alasti pakkasella.Sinkkumatti kirjoitti:Mites se suihinotto?
Olen toki tajunnut että Kitinä on houkutellut varsin erilaista ja erikoista väkeä, mutta nyt vasta ymmärsin että mitä se oikeasti tarkoittaa.Sinkkumatti kirjoitti:A major boner, right?aasi kirjoitti: asian ajattelu vastaa lähinnä Margaret Thatcherin kuvittelemista alasti pakkasella.