No jo on kerrassaan upea typoninnithequeen kirjoitti:Koskista?Ebola kirjoitti: Pitkin päivää: koskismukillisia*heikko*
Siis koskenkorvaa pitkin päivää? Huih. Mahdat olla kännissä.

Kokista vain mukissa, ilmeisesti kossu mielessä!
No jo on kerrassaan upea typoninnithequeen kirjoitti:Koskista?Ebola kirjoitti: Pitkin päivää: koskismukillisia*heikko*
Siis koskenkorvaa pitkin päivää? Huih. Mahdat olla kännissä.
Olen täysin samaa mieltä kanssanne. En ole ikinä viitsinyt tänne kirjoittaa, kun näihin verrattuna syön kuin norsu!-Superior- kirjoitti:Miten käsittämättömän pieniä teidän täytyy olla, että tulette toimeen tuollaisilla ruokamäärillä? Suoraan sanoen tuli nälkä lukiessa.
Mähän en ole vielä avautunut tähän.ElanorRaven kirjoitti:Olen täysin samaa mieltä kanssanne. En ole ikinä viitsinyt tänne kirjoittaa, kun näihin verrattuna syön kuin norsu!-Superior- kirjoitti:Miten käsittämättömän pieniä teidän täytyy olla, että tulette toimeen tuollaisilla ruokamäärillä? Suoraan sanoen tuli nälkä lukiessa.
Johtuuu varman siitä, että tänne kirjataan vaan ne asiat jota kutsutaan ruoaksi. Ne välipalat , hiukopalat, maistiaiset ja makeiset kirjataan sitten mualle.ElanorRaven kirjoitti:Olen täysin samaa mieltä kanssanne. En ole ikinä viitsinyt tänne kirjoittaa, kun näihin verrattuna syön kuin norsu!-Superior- kirjoitti:Miten käsittämättömän pieniä teidän täytyy olla, että tulette toimeen tuollaisilla ruokamäärillä? Suoraan sanoen tuli nälkä lukiessa.
Mites se suihinotto?aasi kirjoitti:Päivällinen: grillattua omenaa ja pekoniin käärittyjä herkkusieniä, loimutettua lohta, porsaan sisäfilettä, perunasalaattia ja vihannessalaattia, grillissä kuumennettua patonkia ja pari olutta. Jälkiruoaksi mansikoilla päällystettyä porkkanakakkua kahvin kera.
No ei kai aasi nyt niin julma ole, että nolaisi sut julkisesti kertomalla ettet ollut hyvä! Ei hampaita, kyllä se siitä alkaa sujua.Sinkkumatti kirjoitti:Mites se suihinotto?aasi kirjoitti:Päivällinen
Äh. Pilasit mun letkautukseniSaz kirjoitti:Sinkkumatti kirjoitti:Mites se suihinotto?aasi kirjoitti:Päivällinen
Vähänkö olen hauska!!
Kun paikalla oli niin äiti, isoäiti, pari tätiä ja isotäti, ei kyllä käynyt edes mielessä. Vaikka kuinka puhutaan tekohampaiden parhaudesta tässä tarkoituksessa, niin asian ajattelu vastaa lähinnä Margaret Thatcherin kuvittelemista alasti pakkasella.Sinkkumatti kirjoitti:Mites se suihinotto?
A major boner, right?aasi kirjoitti: asian ajattelu vastaa lähinnä Margaret Thatcherin kuvittelemista alasti pakkasella.
Olen toki tajunnut että Kitinä on houkutellut varsin erilaista ja erikoista väkeä, mutta nyt vasta ymmärsin että mitä se oikeasti tarkoittaa.Sinkkumatti kirjoitti:A major boner, right?aasi kirjoitti: asian ajattelu vastaa lähinnä Margaret Thatcherin kuvittelemista alasti pakkasella.