Kitkerät neitsyet, sunnuntai
Kitkerät neitsyet, sunnuntai
"Jos nainen ei saa kunnon panoa, hän voi alkaa kiinnostua yhteiskunnasta!"
Kityn säännöissä kielletään mainostaminen, mutta kokeillaan nyt vähän sääntöjen rajoja. Eli sunnuntaina olis taas Kitkerät neitsyet Umo Jazz Klubilla. Tämä menee sinne. Muu kitkerämielinen seura on tervetullutta.
Kityn säännöissä kielletään mainostaminen, mutta kokeillaan nyt vähän sääntöjen rajoja. Eli sunnuntaina olis taas Kitkerät neitsyet Umo Jazz Klubilla. Tämä menee sinne. Muu kitkerämielinen seura on tervetullutta.
Viimeksi muokannut Edith, 24.08.2005 15:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Kitkerä sunnuntai
Hitto mä jo kelasin että oot menny ihan sekasin viikonpäivissä ja muissaEdith kirjoitti:"Jos nainen ei saa kunnon panoa, hän voi alkaa kiinnostua yhteiskunnasta!"

Re: Kitkerät neitsyet, sunnuntai
Mä olen menossa ehdottomasti, ellei nyt tämä aluillaan oleva flunssa mene pahaksi. Enhän mä sua tunne, mutta tule moikkaamaan jos haluat. Tunnistaa kyllä kuvastaEdith kirjoitti:" Tämä menee sinne. Muu kitkerämielinen seura on tervetullutta.

Re: Kitkerät neitsyet, sunnuntai
Kiva kuuulla. Tulen kyllä tervehtimään, jos en ole liian päissäni. Tai siis flunssaisuus ei ole kivaa kuulla, muu on. Parantelemisia.Na kirjoitti: Mä olen menossa ehdottomasti, ellei nyt tämä aluillaan oleva flunssa mene pahaksi. Enhän mä sua tunne, mutta tule moikkaamaan jos haluat. Tunnistaa kyllä kuvasta
En tiedä päteekö tämä välttämättä sinuun, mutta jos on huono(ja) kokemus/ksia - mikä on tietenkin tapauskohtaista - niin saattaa pitkäksikin aikaa jäädä luulemaan ettei sitä tahdo.Edith kirjoitti:enkä suurimpana osana ajasta sitä tahtonut minäkään.
Jos niitä huonoja kokemuksia tulee vähänkin enemmän, niin hyvä kokemus alkaa tuntua yhtä todennäköiseltä kuin lottovoitto. Jolloin alkaa käyttäytyä sen mukaisesti. Jolloin ennustus toteuttaa itsensä.

Oliko tuo ylempi omaa tekstiäsi vai bändin?Edith kirjoitti:Olis jo sunnuntai. Olis. Paitsi että yritän silloinkin olla vetämättä perskännejä ja itkemättä ääntäni pellolle. Vituttaa ja ajatukset kiertää yhtä ja samaa rataa.

Ei kai kityn juttujen lukija mitään kitkeriä neitsyitä enää livenä tarvitse..

Tuo oli omaa, Pieni liioittelu piristää -sarjastani. Kitkeriltä olevat tekstit ovat lainausmerkeissä ja sitten allekirjoituksessani.PerttiMakimaa kirjoitti:Oliko tuo ylempi omaa tekstiäsi vai bändin?Edith kirjoitti:Olis jo sunnuntai. Olis. Paitsi että yritän silloinkin olla vetämättä perskännejä ja itkemättä ääntäni pellolle. Vituttaa ja ajatukset kiertää yhtä ja samaa rataa.![]()