PerttiMakimaa kirjoitti:Millainen ote on paras?
Joo, alkoholia on lienee syytä juottaa ennen vieritysyritystä.
Minulla ei jää miksikään yritykseksi! Joko täysyllätyksellinen potku tai hitaampi hivutus. Riippuu olosuhteista ja putoamiskorkeudesta ynnä alustan kaltevuusasteesta. Invarampin lakisääteiset 5% eivät ihan riitä.
85 kiloista miestä on paljon hankalampaa vierittää kuin 50 kg naista.
MOT
Rötäle osaa olla varsin valloittava sängyssä, jos se sinne kännipäissään löytää. Siitä syystä jos se sohvalle nukahtaa, niin olkoon siinä.
Kyllä mies siitä sängystä lattialle kiepsahtaa näppärästi, kun napakasti tönäisee. Muuten ei ole ollut tarvetta vieritellä, mitä nyt joskus on painia harrastettu, mutta siinä on kiva hävitä ja joutua selätetyksi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kyllä toi yks mua monesti unissaan vierittelee... Joskus melkein sängyn laidalta alas.
Tekniikoita on kaksi:
1. työnnetään kyynärpää toisen naamaan tai
2. kiemurrellaan pontevasti.
Elukka kirjoitti:Kyllä toi yks mua monesti unissaan vierittelee... Joskus melkein sängyn laidalta alas.
Tekniikoita on kaksi:
Elukka kirjoitti:Kyllä toi yks mua monesti unissaan vierittelee... Joskus melkein sängyn laidalta alas.
Tekniikoita on kaksi:
Hei, nukutko sä mun vieressä?
En tietääkseni. Jollet sä sitten kömyä mun viereen nojoojust:in tilalle kun olen nukahtanut.
Lattialta sängylle nostaminen on vaikeinta.. pari kertaa joutunut senkin tekemään. Mä olen liian kiltti jättämään toista nukkumaan lattialle, olin kuinka vihainen tahansa. Jostain syystä joku on poistanut multa sen "vittu- jää-siihen-saatana-känniläinen-"- geenin.
Saakelin empatia. Haluisko joku vaihtaa bitchmäisyyteen?
The great club outshines the individual, always and forever.
nojoojust kirjoitti:Joku on prkl himoinnut mun vuodepaikkaa...
Perkeleet!
Tämän oli tarkoitus olla täysin asiallinen ketju, jossa pohdittaisiin ennakkoluulottomasti miehen vierittämisen vaikeutta/helppoutta. Ja toki tekniikoita...
Tämän oli tarkoitus olla täysin asiallinen ketju, jossa pohdittaisiin ennakkoluulottomasti miehen vierittämisen vaikeutta/helppoutta. Ja toki tekniikoita...
Elukka kirjoitti:Tämän oli tarkoitus olla täysin asiallinen ketju, jossa pohdittaisiin ennakkoluulottomasti miehen vierittämisen vaikeutta/helppoutta. Ja toki tekniikoita...
Elukka kirjoitti:Tämän oli tarkoitus olla täysin asiallinen ketju, jossa pohdittaisiin ennakkoluulottomasti miehen vierittämisen vaikeutta/helppoutta. Ja toki tekniikoita...
PerttiMakimaa kirjoitti:Tämän oli tarkoitus olla täysin asiallinen ketju, jossa pohdittaisiin ennakkoluulottomasti miehen vierittämisen vaikeutta/helppoutta. Ja toki tekniikoita...
Elukka kirjoitti:*pssst...* Tää on hei Kity.
Sarkasmimittari kalibroimatta?
Mä vierittelin sen viime yönä sängystä, eikä se oo vielä oikeen herännyt.