1. Ostatko alusvaatteesi merkkiliikkeestä vai marketista? Suositko jotain tiettyä merkkiä? Kaikkialta muualta paitsi merkkiliikkeistä, eli Lindex, marketit jne... Jos olisi rahaa, ostaisin vain ja ainoastaan merkkiliikkeistä
2. Ostatko alusvaatteet setteinä (esim. rintaliivit ja pikkuhousut ) vai irrallisina?Settinä, tai oikeammin rintsikat, ja samaan sarjaan kahdet tai kolmet alushousut. Mielellään eri mallisia, esom. kadet stringit ja yhdet Boxerit/hipstersit. Mielestäni alusvaatteiden tulee olla samaa sarjaa, ja minua ahdistaa jos on vaikkapa punaiset rintsikat ja siniset alushousut, tai vaikka samaa väriä olisivatkin, niin materiaalit sotisivat keskenään (puuvilla-alkkarit ja satiiniliivit) Poikkeuksena erilaiset värikkäät erikseen ostetut alushousut (muuten vaan IHQt Gotta have-alkkarit tai "hupialushousut"), niiden kanssa käytän mustia pitsittömiä rintsikoita.
3. Paljonko maksat keskimäärin
a) rintaliiveistä/topeista 10-30€
b)alushousuista 5-10€
c) sukista Jaa-a, muutamia euroja varmaan, sukkikset ja stay-upit kalliimpia, niissä hintakattona joku 15€
d) korseteista yms En ole aikoihin ostanut korsetteja... Varmaan alle viidenkympin hintaluokassa saisivat olla.
4. Minkä mallisia alusvaatteita suosit? Esim. toppaamattomia vai topattuja liivejä, kaarituilla vai ilman, stringejä vai hipstersejä jne. Kaarituelliset, mielellään kokotuetut. En omista varmaan kuin yhdet topatut, en kaipaa lisätäytettä. Stringejä ja matalamallisia boxereita/hipstereitä. Alushousuissa voi olla pitsihärpäköitä, rintsikoissa en niistä niin välitä. Samaa sarjaa mieluiten. Liivien pitää olla tukevat mutta kauniit. Tyyli ei kuitenkaan tule ennen tarkoitusta, näillä tisseillä pitää olla sopivat ja riittävän tukevat liivit.
5. Mitä asioita huomioita alusvaatteita valittaessa?Sopivuus!!! Jos löydän sopivat ja hyvinistuvat, jotka vielä parin pesun ja testikäytön jälkeen miellyttävät, niin kipitän takaisin kauppaan ostamaan samanlaisia lisää, mahdollisesti eri väreissä. Hintakin merkitsee paljon, koska alusvaatteet kuluvat nopeasti loppuun, en myöskään halua maksaa niistä liikaa. Ja tietenkin ulkonäkö; olen alusvaateihminen, ja alusvaatteiden pitää miellyttää minun silmää, vaikka niitä ei kukaan koskaan näkisikään. Ehkäpä ajatuksena on se, että ei koskaan tiedä milloin joku ne näkisi.
6. Pesetkö alusvaatteet käsin (kuten useissa pesuohjeissa neuvotaan) vai koneessa?Joskus käsin, mutta yleensä aina koneessa, rintsikat pesupussissa. Vältän huuhteluaineen käyttöä alusvaatteita pestessäni, se pilaa elastaanin.
7. Kuvaile lempialusvaatteitasi. (Kuva tietty kelpaa myös
)Tällä hetkellä petrolinsiniset balconette-malliset rintsikat, joissa on hieman pitsiä reunoissa, ja saman sarjan pitsireunaiset stringit. Suosikkialushousuni ovat taas mustaa kevyesti läpinäkyvää verkkomaista kangasta, ja niissä on vasemman lahkeen suussa strassisydän. Ne ovat malliltaan sellaiset matalahkot tiukat boxerit.
8. Millaiset alusvaatteet ovat mielestäsi seksikkäät (miehellä tai naisella)? Entä millaiset ovat pahimmat erotiikantappajat?Seksikkäimmät... Hankala sanoa! Siistit, sopivat, kantajansa näköiset. Tai siis tyylinmukaiset, en osaa selittää. Kunhan nyt on puhtaat! Erotiikantappajiin en usko muuten kuin jarrutusjälkien muodossa. Ei "rumatkaan" alusvaatteet minulle mitään turn off-efektiä aiheuta, mikäli ne ovat puhtaat. Jos ne eivät olekaan mitenkään überkiihottavat, ne voi aina riisua. Tarkemmin ajatellen; Ei alusvaatteet tee seksikkääksi, kyllä se lähtee muualta. Kuten myös se epäkiihottavuus.
Mutta yhteenvetona; minä tykkään alusvaatteista, ja voisin aina ostaa niitä lisää. En minä haali laukkuja ja kenkiä, minä tahdon tuhat settiä ihania unelma-alusvaatteita!!!