njaa. Tukkaa en kerkee kasvattaan.... jos siellä on sama vaatimustaso, kun bakersissanexie kirjoitti:No hevikarate tiättyninnithequeen kirjoitti:Noh?
Onko muita ehdotuksia kuin se yyberkallis Bakers?

En uskalla luvata varmasti mitään..koska ne frendin synttärit on tärkeä juttu. Mutta jossain vaiheessa voisin erotakin syntsyseurueesta, koska teitäkin ois superjees nähä.ninnithequeen kirjoitti: Jaahas, sä taas lupaat vaan vai![]()
Sulle tossa jo meinasinkin soittaa, mutta ehdit postailla tänne ensin.
Sitten muistat mennä laulamaan "aja hiljaa, isi". Oliskohan se sama tyyppi vielä vittuilemassa siinä lavan edessä? =Dninnithequeen kirjoitti:Mä en tiiä miksi, mutta Oiva Kalliossa on aina ollu jees eikä o pahat hinnatkaan. Miksei sinne? Klo 20?
ninnithequeen kirjoitti:Mä en tiiä miksi, mutta Oiva Kalliossa on aina ollu jees eikä o pahat hinnatkaan. Miksei sinne? Klo 20?
Voi muru, kiitos vaan kun muistutit...Mylwin kirjoitti:Sitten muistat mennä laulamaan "aja hiljaa, isi". Oliskohan se sama tyyppi vielä vittuilemassa siinä lavan edessä? =Dninnithequeen kirjoitti:Mä en tiiä miksi, mutta Oiva Kalliossa on aina ollu jees eikä o pahat hinnatkaan. Miksei sinne? Klo 20?
Nostalgian siipien havinaa .. harmi etten pääse.
Katuosoitetta en muista, mutta kaisaniemen metroasemalta toista linjaa pitkin ylämäkeen n. 200m tai jotain? Korjatkaa jos olen väärässä.AarneAnkka kirjoitti:Okei, misääääää toi Oiva on? Katuosoite pliis.
Suosittelen ehkä enemmänkin Hakaniemen metroasemaa. Se Oiva taitaa olla siinä Porthaninkadulla ja kuljen sen ohi kyllä joka aamu, mutta nimi ei ollut niin jäänyt muistiin. Näin sen kohdalla tänä aamuna Alberonin..Mylwin kirjoitti:Katuosoitetta en muista, mutta kaisaniemen metroasemalta toista linjaa pitkin ylämäkeen n. 200m tai jotain? Korjatkaa jos olen väärässä.AarneAnkka kirjoitti:Okei, misääääää toi Oiva on? Katuosoite pliis.
Oiva eli Bistro. HAKANIEMEN metroasemalta ystäväiseni...Mylwin kirjoitti:Katuosoitetta en muista, mutta kaisaniemen metroasemalta toista linjaa pitkin ylämäkeen n. 200m tai jotain? Korjatkaa jos olen väärässä.AarneAnkka kirjoitti:Okei, misääääää toi Oiva on? Katuosoite pliis.
Ei kai se siellä ole... Musta se on Porthaninkadulla suht pian kun lähdetään nousemaan Ympyrätalolta.ninnithequeen kirjoitti:Oiva eli Bistro. HAKANIEMEN metroasemalta ystäväiseni...Mylwin kirjoitti:Katuosoitetta en muista, mutta kaisaniemen metroasemalta toista linjaa pitkin ylämäkeen n. 200m tai jotain? Korjatkaa jos olen väärässä.AarneAnkka kirjoitti:Okei, misääääää toi Oiva on? Katuosoite pliis.
Kolmannen Linjan ja Flemarin kulmassa.
Hakaniemeä mie tarkoitin! Eli siitä lähdetään siis ylämäkeen ratikkalinjaa pitkin ja sehän tulee vastaan sit siinä oikealla.ninnithequeen kirjoitti:Oiva eli Bistro. HAKANIEMEN metroasemalta ystäväiseni...Mylwin kirjoitti:Katuosoitetta en muista, mutta kaisaniemen metroasemalta toista linjaa pitkin ylämäkeen n. 200m tai jotain? Korjatkaa jos olen väärässä.AarneAnkka kirjoitti:Okei, misääääää toi Oiva on? Katuosoite pliis.
Taidat olla oikeessa, ei tuo ukkoni mistään mitään tiedä....siltä nääs kysyinKeikaus kirjoitti:Ei kai se siellä ole... Musta se on Porthaninkadulla suht pian kun lähdetään nousemaan Ympyrätalolta.ninnithequeen kirjoitti:Oiva eli Bistro. HAKANIEMEN metroasemalta ystäväiseni...Mylwin kirjoitti: Katuosoitetta en muista, mutta kaisaniemen metroasemalta toista linjaa pitkin ylämäkeen n. 200m tai jotain? Korjatkaa jos olen väärässä.