Kuinka viaton olet?
Kuinka viaton olet?
Kaikkihan nyt muistaa sen bileet.orgin lyhyen testin, mut riittääkö/onko riittänyt halua tehdä tätä? Muistelisin Cityssä jonkun jaksaneen, itse vasta nyt. Kädestä pitelystä kakan syöntiin ja lemmikkieläinten pyllyyn tunkemiseen, nyt testataan ihan kaikki. Olkaa niin hyvät (olen kovin kiinnostunut teistä).
Own results (sinnittelin loppuun asti, ~400 kohtaa):
"Testi on nyt ohi. Onnittelut testin tekemisestä kokonaan, sillä harva jaksaa tehdä tämän loppuun asti.
Viattomuudestasi on jäljellä 43.5 %
(Prosentti on suhteutettu tekemiesi kysymysten lukumäärään. Jos keskeytät heti alussa, niin voi olla että saat varsin hassuja prosentteja, mutta tekemällä testin kokonaan saat paremman kokonaiskuvan.)"
Own results (sinnittelin loppuun asti, ~400 kohtaa):
"Testi on nyt ohi. Onnittelut testin tekemisestä kokonaan, sillä harva jaksaa tehdä tämän loppuun asti.
Viattomuudestasi on jäljellä 43.5 %
(Prosentti on suhteutettu tekemiesi kysymysten lukumäärään. Jos keskeytät heti alussa, niin voi olla että saat varsin hassuja prosentteja, mutta tekemällä testin kokonaan saat paremman kokonaiskuvan.)"
Re: Kuinka viaton olet?
Viattomuudestasi on jäljellä 82 %
Jotain tuollaista oletinkin. Olihan kysymyksiä!
p.
Jotain tuollaista oletinkin. Olihan kysymyksiä!
p.
Oletko ikinä tehnyt seuraavaa:
1. Suudellut ystävää tai tuntematonta henkilöä ystävällisenä eleenä?
Ystävällisenä eleenä????? kiihkoissani ehkä

2. käsikädessä... (voi vittu... aika viaton kysymyksen asettelu... aivankun kättelyllä olisi jotakin seksuaalista painoarvoa...
3. kolmatta en muista
.......... painun petiin... testaan myöhemmin... raukaisee mukavasti ja viaton olen
1. Suudellut ystävää tai tuntematonta henkilöä ystävällisenä eleenä?
Ystävällisenä eleenä????? kiihkoissani ehkä

2. käsikädessä... (voi vittu... aika viaton kysymyksen asettelu... aivankun kättelyllä olisi jotakin seksuaalista painoarvoa...
3. kolmatta en muista
.......... painun petiin... testaan myöhemmin... raukaisee mukavasti ja viaton olen

-
- Kitisijä
Warning: mysql_query(): Access denied for user: 'httpd@localhost' (Using password: NO) in /home/bileet/public_html/jatkot/sextest.php on line 16
Warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in /home/bileet/public_html/jatkot/sextest.php on line 16
Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/bileet/public_html/jatkot/sextest.php on line 17
Mitähän tuohonkin vastaisi sitten. Kyllä/Ei?
Warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in /home/bileet/public_html/jatkot/sextest.php on line 16
Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/bileet/public_html/jatkot/sextest.php on line 17
Mitähän tuohonkin vastaisi sitten. Kyllä/Ei?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
Mylwin kirjoitti:Warning: mysql_query(): -- Mitähän tuohonkin vastaisi sitten. Kyllä/Ei?
Juu se herjaa aina inhottavasti, mut itelläni ainakin näkyy kysymykset kyllä siellä alimpana sinertävällä pohjalla.
-
- Kitisijä
Geetzu kirjoitti:Mylwin kirjoitti:Warning: mysql_query(): -- Mitähän tuohonkin vastaisi sitten. Kyllä/Ei?
Juu se herjaa aina inhottavasti, mut itelläni ainakin näkyy kysymykset kyllä siellä alimpana sinertävällä pohjalla.
Miulla ei näy siinä siniselläkään mitään =(
No, jos jotain pitää veikata niin miun viattomuudesta on jäljellä 130%.
30% bonuksen saan siitä kun käyn uimahousut jalassa suihkussa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
Yäk! Ei ole viatonta olla likainen!Mylwin kirjoitti:30% bonuksen saan siitä kun käyn uimahousut jalassa suihkussa.
Et missaa mitään kun et siihen testiin pääse, teepä se toinen tylsyyksissäs.
-
- Kitisijä
Mie olen niin puhdas mieleltäni että pipukkakin on steriili kuin paavin lakanat. Eli ei sitä tarvitsekaan pestä!Geetzu kirjoitti:Yäk! Ei ole viatonta olla likainen!Mylwin kirjoitti:30% bonuksen saan siitä kun käyn uimahousut jalassa suihkussa.
Et missaa mitään kun et siihen testiin pääse, teepä se toinen tylsyyksissäs.
Ei tuo koko sivusto oikein pelitä. =P Reunat toimivat - keskusta ei. Kakkeli, nyt olisi ollut juuri sopivaa aikaa nikkaroida typeriä testejä.
- Ann 2005
- Ann 2005
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
Viattomuudestasi on jäljellä 71.8 %
Eihän toi nyt NIIN pitkä ollut, 40 kyssäriä? G mä luulin jo et 400...
Not only is life a bitch, it has puppies
Hmmh, taisit tehdä sen ensimmäisen?Canine kirjoitti:Viattomuudestasi on jäljellä 71.8 %
"Haluan vielä painottaa että testi on ERITTÄIN pitkä ja hermoja raastava (yli 400 kysymystä)." TESTI.
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
Eipäköku klikkasin sitä jälkimmäistä linkkiä. Nyt painoin tuota minkä laitoit niin antaa vaan sen mun tuloksen.
Weird. En tajua miks sulla lyhyempi, ehkä johonkin kysymykseen vastattuasi se poisti läjän "turhia"? Tyyliin oletko runkannut - en - eipäs sitten kysellä seuraavassa sadassa, että millä olet runkannut. Äh, emmä tiedä.Canine kirjoitti:Eipäköku klikkasin sitä jälkimmäistä linkkiä. Nyt painoin tuota minkä laitoit niin antaa vaan sen mun tuloksen.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
-
- Kitisijä
Viattomuudestasi on jäljellä 60.5 %
Tjaah, aika keskivertotaavi. Tuo testi on muuten ikivanha, samat kysymykset oli joskus aikoinaan dossilla olevassa sextestissä.
Tjaah, aika keskivertotaavi. Tuo testi on muuten ikivanha, samat kysymykset oli joskus aikoinaan dossilla olevassa sextestissä.
- Ann 2005
- Ann 2005
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
Mä koitan myöhemmin tehdä sen uudestaan.
-
- Kitisijä
Viattomuudestasi on jäljellä 55.4 %
Ollako yllättynyt vai helpottunut. Kapea-alaisuus lisää prosenttia.
Ollako yllättynyt vai helpottunut. Kapea-alaisuus lisää prosenttia.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Oletko käyttänyt penistäsi nuijana?
WTF? Siis rakentanut taloa käyttäen sitä työkaluna? Paukuttanut sillä laiturin paikalleen? Vai mitä hä? Kertokaa...

WTF? Siis rakentanut taloa käyttäen sitä työkaluna? Paukuttanut sillä laiturin paikalleen? Vai mitä hä? Kertokaa...
Ovela kuin orgasmi
Heh,heh... olen mie ainakin paiskonut naista mahaan. vaikka viaton olenkin... xDThink kirjoitti:Oletko käyttänyt penistäsi nuijana?
![]()
![]()
![]()
![]()

-
- Kitisijä
Hahaa, voin sittenkin julkistaa tulokseni, aattelin etten varmaan kerro jos on vähemmän q Geetsulla. Ekalla kerralla testi loppu johkin 40 kysymykseen ja tulos oli 22, mut nyt q sain tehtyy loppuun asti nii huikeet 45,7 %. \o/ \o/Geetzu kirjoitti: Viattomuudestasi on jäljellä 43.5 %
Oot sä Geetsu kyl kauhee lutka...
Voisin pysytellä näissä lukemissa, esim. laboratorionäytteiden syöminen tai sekaantuminen minkään kokoisiin elukoihin ei taitais olla mun juttu. Mut nusaisuun sopivaa kattoa rupesin heti miettimään.
Sinänsä ihan kiva testi, mut vähän liikaa rupes panettaan, q joutu miettiin kaikkii vanhoja juttuja, ja paikka- ja lesbo-osiot oli aika vaikeet... Tuli kuiteskin ältsin kivoja flashbackejä mieleen, olin jo melkein unohtanu. :P
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Se mainittiinkin siellä ensimmäisessä virkkeessä. ;DMylwin kirjoitti:Tuo testi on muuten ikivanha, samat kysymykset oli joskus aikoinaan dossilla olevassa sextestissä.
Jep jep.Lapitii kirjoitti:Oot sä Geetsu kyl kauhee lutka...
*muokkailua* ...
Viimeksi muokannut Geetzu, 31.08.2005 9:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tulokset
Testi on nyt ohi. Onnittelut testin tekemisestä kokonaan, sillä harva jaksaa tehdä tämän loppuun asti.
Viattomuudestasi on jäljellä 66,6 %
EDIT: Nyt vasta katsoin prosentit kunnolla !!! Täytyy olla sattumaa. Tein koko testin.
Testi on nyt ohi. Onnittelut testin tekemisestä kokonaan, sillä harva jaksaa tehdä tämän loppuun asti.
Viattomuudestasi on jäljellä 66,6 %
EDIT: Nyt vasta katsoin prosentit kunnolla !!! Täytyy olla sattumaa. Tein koko testin.