Siksi mä kirjoitinkin että omituista, ei tietenkään se ollut sen toisen naisen vika. Se ei kyllä millään tavalla laimentanut vihaani häntä kohtaan. Ja kyllä, teki mieli tappaa mieheni ja löin häntä. Ja kyllä yhä edelleen, lyön itseäni henkisesti siitä kuinka tein virhearvioinnin mieheen liittyen.Keikaus kirjoitti:No voi herranen aika. Miten se esim. tässäkään tapauksessa olisi minun vika, että ukko on ollut pettämässä? Ei kai ole kenenkään velvollisuus vaatia virkatodistusta tms. nähtäville. Lisäksi olen sitä mieltä, että sillä, joka on varattu, on suurempi vastuu pettämisestä. Miten on, tekikö mieli tappaa miehesi tai lyödä häntä... Tai itseäsi, kun olet onnistunut valitsemaan miehen, jonka kanssa teillä ei ilmeisestikään ollut samansuuntaiset käsitykset suhteen laadusta ja uskollisuudesta? Mun mielestä se toinen nainen tässä on aivan mitätön tekijä.Georgina kirjoitti:Niin on. Omituista. Mutta oisin voinu melkein vaikka tappaa sen toisen naisen jos oisin saanut tietooni kuka hän todella on. Vieläkin löisin turpaan jos näkisin.suvinen kirjoitti: Yleensä meillä pettäjien vaimokkeilla tuntuu olevan kummallinen halu syyttää sitä kolmatta osapuolta.
Omituista, eikö?!
että herranen aika vaan itselles.
No tämä nyt oli jo sen sortin paskaa että huh huh. luitkohan sä yhtään mun aiempia kirjoituksia sieltä ketjusta?Keikaus kirjoitti:Pettäminen on mun mielestä jotain niin ihmisluontoon kuuluvaa, että ei siitä kannata niin hirveitä pultteja ottaa, etenkin, jos kyse on yhdestä kerrasta ja suhteessa on muuten hyviä puolia.