Huoh.Eih.
Re: Huoh.Eih.
Mitä demarit edessä, sitä pienet perässä.Canine kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/2005/08/29/2005 ... 5_uu.shtml
Vrt. Remu, Bryggaret jne.
-
- Kitisijä
Laittamalla lävärin pellenenäänsä?Geetzu kirjoitti:
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
Parempi kuin Halme, huonompi kuin Alatalo. Hän(G) on tosin vasta ehdokkaana, mut miten olis: "Tenixit - huutoonne on vastattu!" tai "Suomi-rapalla portaat ylös!"
-
- Kitisijä
Nyt sopisi Pikku-G:lle photoshopattu Hankkija-lippis.
-
- Kitisijä
Alan varmuuden vuoksi orgainsoimaan maastamuuttoa,jos se sinne pääsee.
Mutta niin,halme pääsi niin miksei tuokin.Kuiteskin taas tulee äänivyöry kun "hyvänä vitsinä" joka viides ihminen sen vaalipiirissä laittaan sen numeron paperiin:P
Mutta niin,halme pääsi niin miksei tuokin.Kuiteskin taas tulee äänivyöry kun "hyvänä vitsinä" joka viides ihminen sen vaalipiirissä laittaan sen numeron paperiin:P
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Näin pätkän haastattelua töllöstä eilen. "joo ei mua (taas) kiinosta mitä muuta on mieltä, koska tää on (taas) mun juttu". Samat läpät joka levyjulkistamistilaisuudessa.Canine kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/2005/08/29/2005 ... 5_uu.shtml
Nooh. Äänioikeudellisilta odottaisin kuitenkin jonkinlaista itsekunnioitusta mutta nythän se sitten nähdää, että kuinka tyhmää sakki oikein on.
Muutan vittu ruotsiin justiinsa.
Vittu tuo ei mene edes vitsistä. Mieluummin tunkisin sen äänestyslapun perseeseeni kuin äänestäisin Keskusta G:tä.Haemaeraemies kirjoitti:Alan varmuuden vuoksi orgainsoimaan maastamuuttoa,jos se sinne pääsee.
Mun mielestä on hellyyttävää, miten se tossa kuvassa ottaa Vanhasesta mallia ja yrittää istua niinkuin sekin. Voi tjitä!
Mua hellyytti NYT-liitteen kuva samaisesta parista. Luojan kiitos on kyseessä Keskusta. Edes hellyyskohtaus ei saa mua äänestämään Keskustaa. Joku raja heltymiselläkin.
No voi vittu niin. Ei oo eastside eikä westside.
Tilasin liput ruotsiin. Takasin en tuu.
Lukee "keskusta" get it?
Joo. Mä nauran tuota vieläkin.QuarterDot kirjoitti:Lukee "keskusta" get it?
Miten tuo pikkuriikkinen G onkin noin ihana.
Edes pieni G ei saa äänestämään keskustaa, mutta onhan toi ihan mieletön. xD
-
- Kitisijä
Kaipaan edelleen sitä oranssia Hankkija-lippistä tohon
Mutta on toi ihan hieno silti. :thumbs up:
Mutta on toi ihan hieno silti. :thumbs up:
-
- Kitisijä
Kjäh,kjäh..(kann)aktivisti ois onnellinen jos asian noin ois:pQuarterDot kirjoitti:kjäh kjäh... liikaa vapaa aikaa..
Mutt,kaikki aikanaan,mutta ei BUkkaG:n avustuksella.Tai mistä sen tietää,on maailmalla ja suomessa tapahtunut kummallisempiakin asioita:P
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
"The bling bling party"?!? Hirttäis ittensä.QuarterDot kirjoitti:Katu-uskottavuus vaan kasvaa...
-
- Kitisijä
Hoh hoijaa.... Oikeastaan ei voisi vähempää kiinnostaa. Mutta valitettavasti läpi päästään jos on jonkunasteinen julkkis
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...