Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Gina

Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Gina » 14.08.2005 23:58

Mä aloitan tän tännekin. Kävin tänään pelaan isän ja sen avokin kanssa hikipäässä sulkista. Kivaa :D
Mä olin yllättävän hyvä kun vähän yritin.

Ratsastusta ei kohta viikkoon, iskee vieroitusoireet :shock:

Gina

Viesti Kirjoittaja Gina » 15.08.2005 0:07

Ai niin, mä myös soudin ihan hirmu vimmalla yhden saaren ympäri. Huomenna voi tuntua yläkropassa, kylkyl.

Avatar
I.M.Weasel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 129
Liittynyt: 14.08.2005 19:28
Paikkakunta: Hiki

Viesti Kirjoittaja I.M.Weasel » 15.08.2005 13:04

kaverin polttareissa lauantaina hypättiin narua. Vähänkö oltiin vieläkin ihan ässiä siinä! :mrgreen: Hiki ja hengästys siinä hommassa tuli.
Mikä on tämän päivän miehen naisihanne? Ayshire lehmä: isot daisarit, mutta kylkiluut näkyy.

definitely
Kitinäaddikti
Viestit: 91
Liittynyt: 15.08.2005 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja definitely » 15.08.2005 16:11

I.M.Weasel kirjoitti:kaverin polttareissa lauantaina hypättiin narua. Vähänkö oltiin vieläkin ihan ässiä siinä! :mrgreen: Hiki ja hengästys siinä hommassa tuli.
Minä opin "puikahtamaan" vauhdissa hyppimään narua vasta kun kyseinen muoti oli melkein jo hiipunut. Kyynel.

Huomenna ajattelin mennä salille nauttimaan teinittömästä ilmapiiristä. Ns PenkkiTeinit ovat nimittäin palaamassa sinne penkille minne kuuluvat - koulunpenkille.

Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis » 15.08.2005 16:44

Lisääntymisen harjoitteleminen taitaa olla mulle ainut sopiva liikuntamuoto. Muissa tulee vaan kipua keuhkoihin eikä tulosta tunnu näkyvän.
The great club outshines the individual, always and forever.

Exsat

Viesti Kirjoittaja Exsat » 15.08.2005 22:41

Tänään kuntosalilla
-juoksumatolla 2*12min 9-15km/h ja 3min 6,5km/h palauttelu
-kuntosaliharjoittelua (rinta, olkapää, ojentaja, vatsa) 50 min

Pyöräilyä yhteensä 4*15min

Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8424
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita » 15.08.2005 22:45

Elppis kirjoitti:Lisääntymisen harjoitteleminen taitaa olla mulle ainut sopiva liikuntamuoto. Muissa tulee vaan kipua keuhkoihin eikä tulosta tunnu näkyvän.
Uimaan? Tai siis, sä uit ja mä istun pore-/lastenaltaassa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx

Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Viesti Kirjoittaja ak » 15.08.2005 23:57

Tänään rulliksilla puolisen tuntia sauvojen kanssa. Vaihteeksi ei satanut, vaikka jo päivällä suunnitteli, että illasta voisi käydä lenkillä. Pääsi vihdoin testaamaan lähimaaston uuden asfaltin ja kyllä se oli mukava verrattuna entiseen.

Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Viesti Kirjoittaja Camilla » 16.08.2005 0:57

Päivän urheilullinen teko: pyöräilin nacht winkeliin ostamaan suklaata ja jätskiä. Illalla venyttelin.

safi

Viesti Kirjoittaja safi » 16.08.2005 9:38

Hävettää tunnustaa, mutta en oo koko kesänä tehnyt mitään urheiluksi miellettävää ja sen kyllä huomaa. Paino on pudonnut useita kiloja ja vaivalla treenatut lihakset sen mukana.
No olenhan mä sentän lenkkeillyt koirien kanssa ja ratsastanut/ajanut useita kopukoita päivässä ja alkaahan sali-treeni taas jo vajaan kuukauden päästä. *seliseli*

Avatar
I.M.Weasel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 129
Liittynyt: 14.08.2005 19:28
Paikkakunta: Hiki

Viesti Kirjoittaja I.M.Weasel » 16.08.2005 11:19

safi kirjoitti:Hävettää tunnustaa, mutta en oo koko kesänä tehnyt mitään urheiluksi miellettävää ja sen kyllä huomaa. Paino on pudonnut useita kiloja ja vaivalla treenatut lihakset sen mukana.
No olenhan mä sentän lenkkeillyt koirien kanssa ja ratsastanut/ajanut useita kopukoita päivässä ja alkaahan sali-treeni taas jo vajaan kuukauden päästä. *seliseli*
Jos ratsastat useita hevosia päivässä, niin mitenköhän onnistut tekemään sen urheilematta? :shock:
Mikä on tämän päivän miehen naisihanne? Ayshire lehmä: isot daisarit, mutta kylkiluut näkyy.

Kreivitar

Viesti Kirjoittaja Kreivitar » 16.08.2005 12:52

Olen luontoihminen: lenkkeilyn pitää tapahtua miellyttävässä miljöössä. Nyt ei ole ainakaan viikkoon tullut käytyä kunnon lenkillä ja jalat suorastaan huutaa liikkumaan.

Viime viikonloppuna tuli sentään uitua - tosin hyvin vähän, koska ei enää tarkene polskuttaa järvessä. Sitten savusaunomista.

bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam » 16.08.2005 12:54

Olisi pitänyt eilen aloittaa taas kuntoilu. Oikeastaan jo viikko sitten lupasin. Pyöräilen sentään töihin, mutta se on liian vähän se. Kesä teki veltoksi.

safi

Viesti Kirjoittaja safi » 16.08.2005 12:57

I.M.Weasel kirjoitti: Jos ratsastat useita hevosia päivässä, niin mitenköhän onnistut tekemään sen urheilematta? :shock:
Ok myönnetään. Muotoilin asian hiukan huonosti. En miellä ratsastusta kuitenkaan kuntoa kasvattavaksi urheiluksi. Hikistä hommaa se on ajoittain myönnetään, mutta peruskuntoa se ei kasvata esim. juoksemisen tavoin.

Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 » 16.08.2005 13:14

Lauantaina ja sunnuntaina oli punttisalitreenit, maanantain treeneissä tatamilla, keskiviikkona tatamilla ja kehässä (4 erää)

millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli » 16.08.2005 14:12

Silloin kuin säät sallii tulee pyöräiltyä töihin. Matkaa yhteen suuntaan on noin 15km, eli sitten kun sillen päälle satun niin päivässä tulee poljettua 30km.
Salilla tulee myös käytyä pari kertaa viikossa.
Tennistä olen yrittänyt lanseerata avokille, mutta vielä vastaanotto ei ole ollut järin innostunut.

Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Viesti Kirjoittaja Think » 16.08.2005 14:20

Tässä Naisten Kymppiä vastaava...miesten malliin!

http://www.miestenkolmonen.net/ :cheer:
Ovela kuin orgasmi

SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika » 16.08.2005 15:48

Tänään pitäisi polkea 10km salille, vetää treeni, polkaista kullinluikaus sulkishallille jossa tunti sulkapalloa. Kotia kaiketi jo metrolla, liika on liikaa Sioillekin.
Muutenhan syssy jatkuukin normaalimerkeissä:
- 4 kertaa viikossa salille
- kerran viikossa salibandya + n. kerran kuussa pari peliä
- kerran viikossa olisi tarkoitus ehtiä sulkapalloilemaan
- fillarointia läpi talven
Kun vain olisi aikaa/rahaa/jalka kestäisi, niin jatkaisin ju-jutsuakin. Se on vaan liian kallista vittuilua varsinkin jos polvi ottaa ja pamahtaa kesken kaiken. Eikä moiseen jää aikaakaan nykyisellään, treenejä olisi 2-3 kertaa viikossa ja aika on kortilla jo näiden nykyistenkin aktiviteettien parissa. Ehkä vielä joskus...

killkill

Viesti Kirjoittaja killkill » 16.08.2005 15:50

bedlam kirjoitti:Kesä teki veltoksi.
Ettei vaan olisi parisuhde ja vakiintuminen? :)

No, edellisellä palstalla tuli marmatettua tästä ketjusta. Otetaan hiukan takaisin. En nyt sanoisi että toisten tekemisten lukeminen ainakaan itseä aktivoi, mutta omien "päätösten" kirjaaminen saattaa auttaa pitämään ne edes hieman pisempään ;)

Huomenna alkaa taas hallikausi. Koetan käydä ainakin pari kertaa viikossa räpyläuimassa varusteina maski, snorkkeli sekä räpsät. Tekee hyvää hapenottokyvylle sekä yläkropalle. Jos olisi ylimääräistä paalua, niin monoräpylä olisi kiva - lisää vauhtia huimasti mutta vastaavasti delfiinipotku on huomattavasti vaikeampi hallita kuin kroolipotku. Volttikäännös sentään sujuu jo siedettävästi.

Kolmen vartin uinnin jälkeen yleensä vapaasukellellaan tovi. Oma pituusennätys keväältä (65m - ilman pukua huom!) ei taida kesän sikarisessioiden jälkeen olla realistinen, mutta eiköhän se pienellä treenillä taas löydy.

Rullailu jatkuu niin kauan kuin kelit antavat myöten. Lumien tultua Kalevan metsät pölisee kun kk karjuu havuja ladulle :D
Viimeksi muokannut killkill, 16.08.2005 16:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam » 16.08.2005 15:53

killkill kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Kesä teki veltoksi.
Ettei vaan olisi parisuhde ja vakiintuminen? :)
Älä nyt hemmetti soikoon tuollaisia puhu! Nyt alkoi ahdistaa. Ei se siitä voi kiinni olla, en usko en usko.

nypari

Viesti Kirjoittaja nypari » 16.08.2005 16:12

Tänää olis selkäreenin vuoro. Otan varovasti, koska koko oikea, avohaavan valtaama pohkeeni valuu edelleen kudosnestettä. *polttelee* Vähän taljaa ja sen semmosta. Huomenna olis sitten firman saunailta omalla mögillä: luvassa veetuilua, avautumista, kuittailua ja karakulaatiot päälle.

Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis » 16.08.2005 17:08

Lolita kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Lisääntymisen harjoitteleminen taitaa olla mulle ainut sopiva liikuntamuoto. Muissa tulee vaan kipua keuhkoihin eikä tulosta tunnu näkyvän.
Uimaan? Tai siis, sä uit ja mä istun pore-/lastenaltaassa.
Joo. Mulla on vaan työvuorot niin pimeet, että uinti onnistuis vaan aamupäivisin, tai viikonloppuisin.
The great club outshines the individual, always and forever.

Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Viesti Kirjoittaja irmelianneli » 16.08.2005 17:56

Kävin kokeilemassa BodyPuNppia. En oikein tykännyt. Ehkä siksikin kun ohjaaja oli semmonen 'vihanen'. Ja ehkä musta vaan ei saa tämmösten väentungosjumppien ystävää sitten millään..

huima

Viesti Kirjoittaja huima » 16.08.2005 18:38

Pelattiin tanaan Chappiksen kanssa pingista kaksistaan kahta paikallista pelaajaa vastaan. Ownattiin ihan 6-0, tosin meidan pingis oli enemman kontaktilaji kuin tekniikkapelia.

Lutka

Viesti Kirjoittaja Lutka » 16.08.2005 18:53

maanantaina 20 min HIIT Vaasan Sport Gymillä. Vauhti nousi jo 9 km/h tai sitten länsirannikon juoksumatoissa on erilainen nopeudenmittauszydeemi. päälle ylävartalon puntti ja sitten vielä pikkuinen loppujuoksu matolla.

kiva sali, tilaa paljon mutta levypainot vitun ärsyttävästi pitkin lattioita ihan epäjärjestyksessä.

tänään tiistaina Vaasassa aamulla juoksulenkki kohti Vaskiluotoa. sitten autolla Ouluun ja täällä Toppilassa KunnonPaikka-salilla huippumahtis jalkatreeni. samat laitteet kuin kotisalilla tsadissa

ihkua....

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija