Mä olin yllättävän hyvä kun vähän yritin.
Ratsastusta ei kohta viikkoon, iskee vieroitusoireet

Minä opin "puikahtamaan" vauhdissa hyppimään narua vasta kun kyseinen muoti oli melkein jo hiipunut. Kyynel.I.M.Weasel kirjoitti:kaverin polttareissa lauantaina hypättiin narua. Vähänkö oltiin vieläkin ihan ässiä siinä!Hiki ja hengästys siinä hommassa tuli.
Uimaan? Tai siis, sä uit ja mä istun pore-/lastenaltaassa.Elppis kirjoitti:Lisääntymisen harjoitteleminen taitaa olla mulle ainut sopiva liikuntamuoto. Muissa tulee vaan kipua keuhkoihin eikä tulosta tunnu näkyvän.
Jos ratsastat useita hevosia päivässä, niin mitenköhän onnistut tekemään sen urheilematta?safi kirjoitti:Hävettää tunnustaa, mutta en oo koko kesänä tehnyt mitään urheiluksi miellettävää ja sen kyllä huomaa. Paino on pudonnut useita kiloja ja vaivalla treenatut lihakset sen mukana.
No olenhan mä sentän lenkkeillyt koirien kanssa ja ratsastanut/ajanut useita kopukoita päivässä ja alkaahan sali-treeni taas jo vajaan kuukauden päästä. *seliseli*
Ok myönnetään. Muotoilin asian hiukan huonosti. En miellä ratsastusta kuitenkaan kuntoa kasvattavaksi urheiluksi. Hikistä hommaa se on ajoittain myönnetään, mutta peruskuntoa se ei kasvata esim. juoksemisen tavoin.I.M.Weasel kirjoitti: Jos ratsastat useita hevosia päivässä, niin mitenköhän onnistut tekemään sen urheilematta?
Ettei vaan olisi parisuhde ja vakiintuminen?bedlam kirjoitti:Kesä teki veltoksi.
Älä nyt hemmetti soikoon tuollaisia puhu! Nyt alkoi ahdistaa. Ei se siitä voi kiinni olla, en usko en usko.killkill kirjoitti:Ettei vaan olisi parisuhde ja vakiintuminen?bedlam kirjoitti:Kesä teki veltoksi.
Joo. Mulla on vaan työvuorot niin pimeet, että uinti onnistuis vaan aamupäivisin, tai viikonloppuisin.Lolita kirjoitti:Uimaan? Tai siis, sä uit ja mä istun pore-/lastenaltaassa.Elppis kirjoitti:Lisääntymisen harjoitteleminen taitaa olla mulle ainut sopiva liikuntamuoto. Muissa tulee vaan kipua keuhkoihin eikä tulosta tunnu näkyvän.