Urheiluosasto
-
- Kitisijä
Re: Urheiluosasto
Taas uimassa. Mulla on jotain pikkuvikaa oikeassa polvessa, vihlaisi aina välillä rintauinnin potkussa. Jaiks.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Totta kai. Mun työpaikalla yksi nainen tekee niin että sillä on rullaluistimet jalassa ja lapsi/lapset vaunuissa. Sitten ei muuta kuin menoksi. Tulee vaan mieleen miten se saa pysähdyttyä vaunujen kanssaBliss kirjoitti:Kävelin ylös alas harjun rinteitä ja pitkin poikin kaupunkia vaunuja työnnellen noin kolme tuntia. Hyväksytäänkö tää urheilusuoritukseksi?

Tänään taas lyöntitekniikoita treenattiin voimalla ja nopeudella. Lopuksi erilaisia vatsalihasliikkeitä 180 kpl.
Sama. Opin myös sen, että älä ikinä enää suostu sen ranskalaisen kaverin treenipariksi. Sen kanssa tulee kuolema joko kunnon loppuessa tai etupotkun jysähtäessä vatsansuojan läpi selkärankaan. Uskomaton sälli.Mulli75 kirjoitti:Tänään taas lyöntitekniikoita treenattiin voimalla ja nopeudella.
Jos mä en ihan just pääse taas treenaamaan, tulen lopullisesti hulluksi. PIM.Mulli75 kirjoitti:lyöntitekniikoita treenattiin voimalla ja nopeudella
Toivottavasti maltat odottaa keskiviikkoon kirjoitan myös silloin mitä treenattiinBliss kirjoitti:Jos mä en ihan just pääse taas treenaamaan, tulen lopullisesti hulluksi. PIM.Mulli75 kirjoitti:lyöntitekniikoita treenattiin voimalla ja nopeudella

Listen up punks! Kävin ekan kerran tekemässä hikiliikuntaa viime syyskuun jälkeen, siis 9/5 jälkeen! Puntteja nostelin varsin varovaisesti lähisalilla, jonne päätin ostaa kortin että tulisi varmasti mahdollisimman usein käytyä. Polvi kesti kuntopyöräilyn, muttei reisipenkkiä
Nyt muutenkin tuntuu kuin olis juossut kolme maratoonia...
Siis tunnin punttis tänään, huomenna katellaan palauttavat sarjat jottei kädet jää jumiin.

Siis tunnin punttis tänään, huomenna katellaan palauttavat sarjat jottei kädet jää jumiin.
En tehnyt tänään mitään! Mutta noi huiman kulmakarvat haunttaa mua.
-
- Kitisijä
Puoltoista tuntia menny, etkä ole vielä tehnyt mitään - shame on youHerra Manala kirjoitti:En tehnyt tänään mitään! Mutta noi huiman kulmakarvat haunttaa mua.

Nyt penikseni on fantastinen!
-
- Kitisijä
Puoltoista tuntia menny, etkä ole vielä tehnyt mitään - shame on youHerra Manala kirjoitti:En tehnyt tänään mitään! Mutta noi huiman kulmakarvat haunttaa mua.

Nyt penikseni on fantastinen!
Tunnin verran soudettiin kirkkoveneellä 12 hengen voimin. Ei raskasta mutta paita märkänä treenien loputtua. Suuntana Sulkava heinäkuussa 60 km soutua.
Noh, kävinpä salilla eilenkin ja ostin 3kk:n kortinkin jottei tule kesällä laiskoteltua.Durasel kirjoitti:Siis tunnin punttis tänään, huomenna katellaan palauttavat sarjat jottei kädet jää jumiin.
Tänään kevyttä köpöttelyä 45min. Ei kovin kohota kuntoa, mutta vetristää selkää.
Sanoisin että äskeinen siivous/jynssäys spurtti oli hyötyliikunnan puolella, ottaen hikoilun määrän huomioon.
-
- Kitisijä
Sunnuntaina: hölkkälenkki n. 5 km
Maanantaina: pyöräilyä n. 16 km
Tiistaina: pyöräilyä n. 16 km
Tänään: pyöräilyä n. 10 km
Maanantaina: pyöräilyä n. 16 km
Tiistaina: pyöräilyä n. 16 km
Tänään: pyöräilyä n. 10 km
Lämmittelynä pystypainiotteita, venyttely, potkujen ja lyöntien torjuntatekniikoita, vatsalihasliikkeitä, etunojapunnerruksia ja kyykkyliikkeitä kaikkia 60 kpl.
Heitin pyörän kumeihin ilmat, kevyt lenkki pohjois-haagan ympäri, hiukka tuli hiki. Arse on nyt kovilla, ei olis enempää kandennutkaan ajella.
-
- Kitisijä
Rinta, hartia, ojentaja.
Joku täti sano äsken mulle ku jumppasin siinä jollain söpöillä pikku painoilla, että 'voi kaaauuheeta, saankohan mä ikinä n o i n isoja painoja ilmaan'
Joku täti sano äsken mulle ku jumppasin siinä jollain söpöillä pikku painoilla, että 'voi kaaauuheeta, saankohan mä ikinä n o i n isoja painoja ilmaan'

Eilen taas tunnin vajaan tunnin punttitreeni, tänään uusinta töiden jälkeen.
Lyöntitekniikoita ja siinä välillä sykettä etunojahypyillä otetttiin. Sparrausta 3*3 minuuttia. Seuraavaksi pari pitää potkutyynyä toinen tekee minuutin ajan etunojahyppyjä ja siitä sitten käskystä alakoukkulyöntiä voimalla minuutin ajan sitten taas hypyt ja toisella kädellä lyönnit. Tätä 2 kierrosta ja vuoron vaihto. Loppuun vatsalihasliikeitä, jokainen sanoo vuorollaan mitä liikettä tehdään kymmenen kappaletta. Liikkeitä tuli tehtyä yht. n. 250 kpl
Rullikset täyshuollettu ja eka lenkki takana. Hapotti heti alussa, mut tykitin loppuun asti kovaa. Ei tainnut ottaa juurikaan hengityselimille. Hitto, on vaikea tietää oma tasonsa, eka lenkki on aina hakuammuntaa laji kuin laji.
Rullaluistelulenkki n. 12 km. Ylämäkiä olisi saanut olla enemmän. Täytyy etsiä semmoinen paikka jossa voi hapottaa itseään riittävästi.
Tunti hoelkkaeae kuntolenkillä jonka varrella voi myös nostella telineillä olevia hirsiä ja vetää leukoja rekillä. Vedin ekalla yrityksellä huimat 5 leukaa, myöhemmillä kierroksilla määrä tippui kolmeen, kahteen... no, jos otan tällaiset lenkit säännölliseksi tavaksi niin eiköhän noi lukemat lähde nousemaan. Ja minähän tietenkin vedin ne leuat oikein, eli en potkinut jaloilla vauhtia yhtään. En.
Ja loppukiriksi portaat ylös seitsemänteen kerrokseen juoksuaskelin. Ja hien pyyhkäisy otsalta sukalla. Ei, en harrasta joogaa. Otin sukan ensin pois jalasta.
Piakkoin joudunkin kyllä ottamaan nämä lenkit tavaksi, uinnin tilalle, sillä uimahallit suljetaan yleensä kesäksi.

Ja loppukiriksi portaat ylös seitsemänteen kerrokseen juoksuaskelin. Ja hien pyyhkäisy otsalta sukalla. Ei, en harrasta joogaa. Otin sukan ensin pois jalasta.
Piakkoin joudunkin kyllä ottamaan nämä lenkit tavaksi, uinnin tilalle, sillä uimahallit suljetaan yleensä kesäksi.
-
- Kitinän uhri
MA: Golf. Ti, pe, la: Hölkkä. Tänään tuttavien muutto ja nyt ei taida jaksaa juosta vaikka oli tarkoitus.