Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Tunti bodypumpia, ensimmäistä kertaa kolmeen viikkoon! On se jännää, miten noin lyhyessä ajassa voikin kunto rapistua - oli aika tuskaisaa rääkkiä. Ohjaajana oli vielä sellainen sadistinen kiduttaja, niin en päässyt kovinkaan helpolla! Käsien osalta kaikki meni ihan kohtuullisen hyvin, mutta askelkyykyt ja ylipäätään kaikki jalkoihin kohdistuva rasitus oli äärimmäisen rankkaa, reisilihakset värisivät ihan pirusti! Nyt on kuitenkin sellainen olo, että todella tietää tehneensä jotain, ja se tuntuu loistavalta!

Latasin tänään kuukausikortin, mikä tarkoittaa, että taloudellisten etujen maksimoimiseksi minun on käytävä pumpissa mahdollisimman usein.
"Elämä on kuin pornoelokuva - silloin tällöin panemista ja niissä väleissä ihan täyttä paskaa."
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Viesti Kirjoittaja brona »

Eilen pääsin vihdoinkin pitämään keskiviikkovapaani ja ratsimaan.Tammuskaa olivat polttiaiset kiusanneet oikein urakalla, toinen poskikin oli lähes karvaton. Mammaa selkeästi kutitti ja oli hankala olo, koska se oli järkyttävän raskas ja vastentahtoinen ratsia. Yritä siinä nyt sitten suorittaa väistöjä, kun mikään apu ei tahdo mennä läpi ja tamma on vetelä kuin tapettu mato. Puuh. Tänään onkin yllättäin hartiat ja käsivarret ihan tukossa ja päätä särkee.
...
Tiikeriankka

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

AarneAnkka kirjoitti:Saliähinää, tempomista ja riuhtomista 45 minsaa. Huoh. Höh. Ilmeisesti ihan joka päivä ei kannata repiä, kun olen toimistolla välipäivinä tehnyt niitä penkkejä. Oli vähän ruikset niukoilla rantehista. Sattuu nivelsiteisiin, muttei polttele niiq kai pitäis.
Ei ole mitenkään epätavallista, ettei aina polttele. Lyhyillä sarjoilla ei polttele ikinä. Ideahan on se, että et jaksa tehdä samaa harjoituksen lopussa kuin alussa teit.

Joka päivähän ei kannata itseään rääkätä vaan välipäivät ovat suotavia kehityksen kannalta. Ja aiempaan viitaten, kyllä sillä on väliä miten niitä liikkeitä tehdään mutta ei sen enempää kuin, etteivät virheellisesti kuormita niveliä ja tukikudoksia. Seuraa muuten vammoja.

Itsekin salille tänään. Ehkä halu ampua itseään päähän vähenee.
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tunti sählyä. Hengästyin aika lailla, kuten lienen aiemminkin ihmetellyt. Pitäis varmaan käydä sunnuntaina kuntolenkillä. Voi toi hengästyily tosin johtua siitäkin että pelasin aiempaa aggressiivisemmin ja tein paljon pyrähdyksiä.

Kaiketi iltapäivällä taas vinopenkkeilen tuolla kellarissa.
Pikku-Akka

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Eilen parin kilsan lenkki, vuorotellen kävelyä ja juoksua. Lisäksi vatsalihastemppuilua jumppapallolla.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Viesti Kirjoittaja more »

Hah, kaikkee se toi sää yritti mun helpotukses järjestää, sadetta ja tuulta, mutta sitkeesti vaan lenkille. Tommonen kympin lenkki tuntiin lämmittelyineen, loppupyrähdykses nousi sykkeet kivasti 190 näköjään. Ei tuntunut oikein jaloissa taikka hengästyttänyt pahastikkaan, eli juoksu oli hyvää. Nam
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Repsahdus on tullut kun treenikerrat ovat vähentyneet yhteen/viikko.

Kuntonyrkkeilyssä huomasi ettei sparrauksen aikana kädet pysyneet ylhäällä suojauksessa ja toisen nopeat lyönnit tuli läpi suojauksen.
Erilaiset kyykkyhypyt, etunojapunnerrukset yms. jumppaaminen teki kuitenkin hyvää.
imbesiili

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

10 km lenkki tunti sitten.
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Kaikki jumppapalloilijat: Täältä löytyy loistavia harjoituksia jumppapallolla tehtäviksi!
"Elämä on kuin pornoelokuva - silloin tällöin panemista ja niissä väleissä ihan täyttä paskaa."
Pikku-Akka

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Xiberia kirjoitti:Kaikki jumppapalloilijat: Täältä löytyy loistavia harjoituksia jumppapallolla tehtäviksi!
Hyvä linkki, kiitos!
Aamulenkki 35 min, osittain kevyttä hölkkää ja osittain kävelyä. Hiki tuli..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Juoksua, keihästä, kuulaa, lihasliikkeitä.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Viesti Kirjoittaja more »

pari tuntia urheilua, ensin lämmittelylenkki, semmoset 3 kilsaa ja sitten herra Weiderin opein taas painojen kohottelua eri asennoissa.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Päivällä tunnin bodypump-treeni. Oli aika tuskaa kipeillä lihaksilla, mutta normaalipainoilla suoriuduin.
"Elämä on kuin pornoelokuva - silloin tällöin panemista ja niissä väleissä ihan täyttä paskaa."
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Muutaman kilometrin kävelylenkki. Reilut pari viikkoa kestänyt flunssa on jo onneksi taantunut lieväksi räkätaudiksi, mutta en viitsinyt vielä mihinkään rankempaan ryhtyä, vaikka mieli olisikin tehnyt. Eniten lenkillä nousi pulssi, kun vierelleni liikennevaloissa pysähtyi pyörällään eräs muutaman kuukauden takainen Hoito, jota en hirveästi haluaisi nähdä! Se onnistui teeskentelemään sokeaa yhtä hyvin kuin minä, ja kiusalliselta konfrontaatiolta selvittiin.

Huomenna kuitenkin jo salille, valukoon nenästä vaikka verta ja suolenpätkiä!
Pikku-Akka

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Seitsemän kilsan nopeatempoinen kävelylenkki.
safi

Viesti Kirjoittaja safi »

Kesän laiskottelut on nyt laiskoteltu ja taas treenataan täysiä uuden ohjelman hetkellisesti innostamana. Tällä erää viikko-ohjelmaani on sisällytetty ainoastaan kaksi rehellistä punttispäivää, lisäksi kerran-kaksi viikkoon spinniä ja 1h steppiä. Lisäksi olen taas kohtuullisen jumissa, joten ainostaan venyttelyyn keskittyvät tunnit eivät olisi ollenkaan huono juttu. Kotona ei vaan tule itsekseen venyteltyä riittävästi.
Muitakin mielenkiintoisia uutuuksia on salin listoille taas ilmestynyt, joita tätsy haluais päästä kokeilemaan. Katsotaan vaan miten vrk:ssa riittää taas tunnit, kaiken muun söhellyksen lisäksi.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Viime viikko:

ma ratsastusta
ti lepo
ke juoksua ja soutua
to vesijumppa
pe ratsastusta
la ratsastusta 3h
su juoksua

Ihanan monipuolista!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tänään klo 19.30 - 20.30 Syvävenytys (ensi viikosta sali + tämä)
Keskiviikkoisin Pilates
Torstaisin sali
Perjantaisin pilates/kiinteytys (riippuu kumpaan venueen jaksan lähteä)
Su rantalenkki.

Jes, mutkin saatiin ylös!! :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Viesti Kirjoittaja more »

Leukoja ja 2x10 pystypunnerrusta, huomenna takas varsinaisen raatamisen pariin.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Tunnin bodypump-treeni, jälleen kerran. Muuten alkaa kroppa olla tauon jälkeen jo ihan tottunut, mutta reisissä vaan tuntuu vielä niin helvetisti... Mutta periksi en antanut, askelkyykyt meni vanhoilla normipainoilla, vaikkakin aika hurja irvistys naamalla. Ainut osuus, jossa käytän yhtä suuria painoja ohjaajan kanssa :D Hauiksiin laitoin jopa puoli kiloa lisää per pääty, kun sisko yllytti vieressä. Ihmeen paljon sellainenkin muka-kärpäsenpaska siinä vaan tuntuu!

Ensi viikolla saadaan uusi ohjelma käyttöön, jihuu! Ja tästä viikosta eteenpäin olisi tarkoitus käydä pumpissa 4 kertaa viikossa, tälle viikolle jo keskiviikon, perjantain ja lauantain tunnit varattuna. Kausikortilla olisi oikeus käyttää kuntosaliakin mielensä mukaan, mutta en ole ikinä käynyt salilla, niin en uskalla edes mennä sinne toopena sompailemaan :D
"Elämä on kuin pornoelokuva - silloin tällöin panemista ja niissä väleissä ihan täyttä paskaa."
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Pankaas nyt kertoen mulle, että kun käyn salilla tänä syys- ja talvikautena luullakseni kahdesti viikossa, niin kannattaako minun tehdä jaettua vai yksiosaista ohjelmaa?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Edith kirjoitti:Pankaas nyt kertoen mulle, että kun käyn salilla tänä syys- ja talvikautena luullakseni kahdesti viikossa, niin kannattaako minun tehdä jaettua vai yksiosaista ohjelmaa?
Sanoisin, että jaettua. Ja pyydä jotain ammattilaista tekemään sulle ohjelma. Itse sain sellaisen eilen. On mukavaa, kun tuli vähän vaihtelua liikkeisiin. Ja se ohjaaja pani mulle ylävartaloliikkeisiin aika kovat painot, koska sanoi, että olen perusvahva ihminen. Tuntui hyvältä.
Kikkelis kokkelis.
swirl

Viesti Kirjoittaja swirl »

Eilen ekat savate-treenit. Kunto ei ole flunssan jäljiltä vielä sataprosenttinen, joten oli aika rankkaa, mutta olen iloinen, että menin.
imbesiili

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

10 km lenkki aamulla.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Keikaus kirjoitti:
Edith kirjoitti:Pankaas nyt kertoen mulle, että kun käyn salilla tänä syys- ja talvikautena luullakseni kahdesti viikossa, niin kannattaako minun tehdä jaettua vai yksiosaista ohjelmaa?
Sanoisin, että jaettua. Ja pyydä jotain ammattilaista tekemään sulle ohjelma.
Jep, mulla on ammattilaisten tekemät ohjelmat jo olemassakin. Viime keväänä tehty kaksijakoinen ja yksiosainen kevyt kesäohjelma, joka jäi kyllä sairasloman ja sitä seuranneen viitseliättömyyden takia vähälle käytölle. Taidan tehdä nyt pari ekaa kertaa vielä tuota kevyttä kesäohjelmaa ja vaihtaa sitten takaisin kevään ohjelmaan.
Vastaa Viestiin