Mä söin 600g, voitin ehkä naisten sarjan.Clay kirjoitti:Söin tänään kilon karkkia. Jos se ei ole urheilusuoritus, niin ei mikään!
Urheiluosasto
Ei kerralla uppoa, pitkin päivää. Muuta en sitten oikein ole syönytkään kun ei muka flunssassa tee mieli. Huomenna pakottaudun syömään järkevästi.Dr.Diarrhea kirjoitti: Mussutatteko te noi määrät kerralla? Mulla tulee seinä vastaan jossain 200:ssa.
Suklaata kyllä uppoaa helposti tuo 200g kerralla. Ja helposti se näkyy sit persiissäkin.
Jooei kerralla. Koko päivän aikana about 1500 alkaen. Eipä sitten tehnykkään tänään enää mieli pizzaa.Dr.Diarrhea kirjoitti:Mussutatteko te noi määrät kerralla? Mulla tulee seinä vastaan jossain 200:ssa.Chubs kirjoitti:Mä söin 600g, voitin ehkä naisten sarjan.Clay kirjoitti:Söin tänään kilon karkkia. Jos se ei ole urheilusuoritus, niin ei mikään!
Nyt penikseni on fantastinen!
Mä tarttisin kaverin harrastamaan mun kanssa sulkapalloa. Välineet löytyy, kaveri uupuu. Mies on liian kilpaileva eikä aikataulut sovi koskaan yhteen.
Sulkapalloa siis ihan hauskanpidon ja kuntoilun vuoksi, ei mitään "mä-hakkaan-sut"- turnauksia.
Sulkapalloa siis ihan hauskanpidon ja kuntoilun vuoksi, ei mitään "mä-hakkaan-sut"- turnauksia.
The great club outshines the individual, always and forever.
- Stadinarska
- Kitisijä
MINÄ olen nyt hyväntekijä!
Kirjoitan Xiberialle esipainetun tekstin. Senkun copy/pasteat.
Alku:
Pumpissa tänäänkin, oli ihanaa mutta samalla rasittavaa. Pääni pyöri vielä kotimatkalla, mutta nyt Xibe neiti naukkailee lämpimät sukat jalassa marjamehua ja menee kauneusunille. Otan kuvan vielä teille uudesta unilakistani!
Loppu
Voi Xibe, uusi tukijani,minä olen tietysti myös sinun tukija. Olisi aivan UPEAA, jos ostaisit UNILAKIN. Mielikuvituksessani se sopisi oikein hyvin sulle. Fotoa!!
Stadinarska
oli tarkoitettu hyväntahtoiseksi, Xibe!!
Kirjoitan Xiberialle esipainetun tekstin. Senkun copy/pasteat.
Alku:
Pumpissa tänäänkin, oli ihanaa mutta samalla rasittavaa. Pääni pyöri vielä kotimatkalla, mutta nyt Xibe neiti naukkailee lämpimät sukat jalassa marjamehua ja menee kauneusunille. Otan kuvan vielä teille uudesta unilakistani!
Loppu
Voi Xibe, uusi tukijani,minä olen tietysti myös sinun tukija. Olisi aivan UPEAA, jos ostaisit UNILAKIN. Mielikuvituksessani se sopisi oikein hyvin sulle. Fotoa!!
Stadinarska
oli tarkoitettu hyväntahtoiseksi, Xibe!!
- Stadinarska
- Kitisijä
- Stadinarska
- Kitisijä
Lenkkikausi avattu. Nyt on käyty vetämässä kevään ensimmäiset juoksut ja sen kautta tehty päätös investoida uusiin juoksukenkiin.
Viimeisellä, aina sillä viimeisellä, kilometrilla alkaa pistämään nilkkaan sen verran paljon, että täytyy kiinnittää liikaa huomiota askellukseen. Ei sillä, että pääsyy olisi kengissä mutta kyllä nyt on jo aika kun nämä kengät kuoletettiin jo reilu kymmenen vuotta sitten.
Viimeisellä, aina sillä viimeisellä, kilometrilla alkaa pistämään nilkkaan sen verran paljon, että täytyy kiinnittää liikaa huomiota askellukseen. Ei sillä, että pääsyy olisi kengissä mutta kyllä nyt on jo aika kun nämä kengät kuoletettiin jo reilu kymmenen vuotta sitten.
Kyllä siinä tilanteessa on ihan muut jutut mielessä. Asia erikseen jos olisi kesä ja vähemmän vaatetta päällä.Stadinarska kirjoitti:No tuliko TIINEKSI kun polkaisit?Mulli75 kirjoitti:Oli mukava käydä polkaisemassa n. 7 km pyörälenkki viileässä raittiissa ilmassa.
Tänään taas 4,1 km pyörällä töihin eikä kukaan tullut vastaan.
Täytyy jaksaa takaisinkin.
Tässä vähän motivaatiota punttiharrastukseen:
John Petrucci kaksi vuotta sitten ja tänä vuonna.
Siinä saa jo punnertaa keikkojen välissä tosissaan.
Parilla kuurilla tuon saa helposti.bedlam kirjoitti:Tässä vähän motivaatiota punttiharrastukseen:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Eiköhän tuo onnistu ilman kuurejakin, mutta pitää tohon töitä tehdä. Enkä usko kyseisenkään tiluttelijan kuureja vetäneen.RAM13 kirjoitti:Parilla kuurilla tuon saa helposti.bedlam kirjoitti:Tässä vähän motivaatiota punttiharrastukseen: