Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Duckzilla

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Olariumissa hilluin tänä aamuna. Osa laitteista oli käyttökelvottomia koska monet osat oli viety uudellleenverhoiltavaksi, joten kokeilin vähän muita liikkeitä. Sain kyllä vedettyäni itseni ihan kiitettävän piippuun joten ei se aika hukkaan mennyt.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Reipas kävelylenkki sellanen 1h 20min. Ei hotsita toi cycling niin kaualla kun korva on lukossa, jo pelkkä lounasruokalan hälinä saa kallon halkeamaan. En halua edes kuvitella mitä ohjaajan kova ääni ja täysillä pauhaava musa aiheuttaa tässä tuulitunnelissa.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Suvinen kirjoitti:Kyl se vituttaa aina, jos hyvin alkanut treeniputki katkeaa sairastelun tms. vuoksi.
Sepä se. Onneks voi soveltaa ja harrastaa väliaikaisesti vähemmän äänekkäitä lajeja kuten lenkkeilyä ja kävelyä.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Juoksentelua hapoille sateisessa syys(?)säässä 35min.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18513
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Eilen töitten jälkeen 65min, lämmittely soutulaite, voimaharjoittelua salilla, selkä vatsa jalka ojentajalihaksia, venyttely. meriuintia sen jälkeen vedenlämpö +7, sakea jäinen tihku häiritsi..kova tuuli suuret aallot.
Pyyhin Netikettiin..
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Suvinen kirjoitti:Juoksulenkki hyvällä sykkeellä, 30 minuuttia. Vähän oli liukasta mutta pysyttelin pientareella :)
Paljon sulla on keskisyke? Saatko pidettyä alle 150? Niin joo, onks ees mittarii, mulla ei muuten ole, mut oon oppinut jonnin verran tuntemaan syketasoni.
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Suvinen kirjoitti: Ostaisin sykemittarin jos olis rahaa, kyyl.
Komeeta kuulla et naiset juoksee. Juoksu kun on asenne- ja tahtolaji. Multa aina propsit kun kuulen naisen juoksevan yli puolikin tuntia.

Mä lähden nyt uimaan, kun mennyt juoksusta paikat tukkoon. ------>molskpärsk
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Wohoo! 10 kuumepäivän ja 11 päivän tauon jälkeen salilla taas! Torstaina varovainen aloitus Total + Core, eilen työviikon päätteeks Terve Selkä <3 ja tänään VIHDOIN BodyPump, tasan kaks viikkoo edellisestä, meinasin jo hyppiä seinille. Ihan entiseen malliin nousi taas, ihqlollero. Ja ai niin, yks omaennätys, kun käsipainoissa ei ollut enää jäljellä kun isompia. \o/

Huomisaamun normitunnit vaihdan tällä kertaa krapulaan, mässyyn ja kotijumppaan (TotalPump with FitStick + Balls), nyt on 501 000 syytä juhlia!

Suvinen: etkö lämpee ees pumpin rintalihasosuudelle? Poppis on ainakin mitä mahtavin. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

[quote="Suvinen"][/quote]

Oo, tää sai mut jopa ottamaan uuteem kuunteluum Black Paraden... Menihän se mutta tällä hetkellä taas Three Cheeeeeers!!!!!! En saanut vieläkään otetta siis. Plaa, harmi, ei se mitään. Oisin vaan halunnu!!

En kyllä tajua sua nainen. Mun korvat hajoo tällä hetkellä Helenaan <3<3<3 yms ja sit ja sit js ait.... meiän pitää kyl joskus lähtee oluselle, se on varmaan ihan selvä juttu sitten"
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Nii ja sitä mä en kans tajuu että on reenin jälkeen kipee?? Sitä minä haluu NOT. Ei ikinä oo. Mites ois... venyttely...? Ehkä meillä on sit eri tavotteet tai jotai.

No mut puspusblaa, mä en tajuu tätä loppuun asti, tuu mun kans dokaan sieltä nyt niin kaikki on hyvinb!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Suvinen kirjoitti: pikkukännit ja huudatetaan vähän punkrokkia,
Plaa- Sä et narttu tiedä mitän noista kummastakaan.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Suvinen kirjoitti:IhQ kännissä oot!!! l.
=) Nii: =) Nähään sit. Sit.... sit... sit... ku... no nähään me! <3
Känni on hyvä, suosittelen Tamperetta kaikille!!!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Suvinen kirjoitti:Hei toi dokaamisesta puhuminen ei oikein kuulu
Ei nii. Huomasin itekin! =/ Mut vaihteluu, beibe, tasapainoo, beibe...
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Lapitii kirjoitti:kotijumppa (TotalPump with FitStick + Balls)
Back on topic! Tää x 5.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Duckzilla

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Kontit pulisi Olariumissa tänään. Kumma kun mulle tulee usein vatsavaivoja tämmöisen jälkeen. Kui? :?
Hermann Hoth

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Suvinen kirjoitti:XyclingChallenge, 55 minuuttia tuskaaaaah. Uusi ohjelma oli rankin evö. EN tehnyt haukkareita enää tunnin jälkeen :D
Kuulutko sieki niihin, jotka tekee "penaa ja haukkaa" ... 8)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:
Aivan sama miksi niitä kutsutaan niin kauan kun tulokset näkyy.
NÄKYY?
Valmistaudutko siihen, että joku MIES näkisi Sinut Alastomana?
Tästä tulikin mieleeni, että peilistä katsoen olen surkeimmillani, täytyy aloittaa treenit. Näin rääpäleellä jo pienikin "lihasten" paisuminen näkyy. Onneksi mun hartiat on kynäniskaksi luustoltaan kohtuuleveät.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti: Täytyykö mun olla alasti, että lihakseni olisivat näkyvät? En mä toppahaalarissa siellä salillakaan hikoile.
Mutta onko motiivisi treenaukseen se, miltä näytät miesten silmissä? Tai naisten? Eikä vain hyvä kunto?

Tunnustan tässä, että pääsyy miksen ole yyveenyt että koskas ne lupaamasi :D teet tarjoat, on se miten laihalta näyttäisin just nyt.... alastomana.. laihdun jos en kuntoile, minulla niinpäin... niinkuin teelle muka joutuisin riisuuntumaan saati pesemään munani juuriharjalla :D
Hermann Hoth

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Suvinen kirjoitti:Aivan sama miksi niitä kutsutaan niin kauan kun tulokset näkyy.
no joo, en mä nyt siihen viitannut mitä sulla näkyy.
Duckzilla

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Duckzilla kirjoitti:Jos olisin oikein hyvä ja ahkera ihminen, kävisin tänä aamuna uimassa ennen töitä.
Olin hyvä ja ahkera ihminen, ja uin 1600 metriä, aikaa meni viitisenkymmentä minuuttia. :ohyeah: Luulin että olisin ihan piipussa tai uupuisin pahasti kun olin eilenkin liikkunut, mutta ei vaiskaan, ihan hyvä olohan siitä tuli. En repinyt täysii enkä vetänyt itseäni piippuun, vaan ihan rauhalliseen omaan tahtiin vetelin.

Päivän Daaah: Unohdin uimalasi- ja korvatulppapussukkani pukuhuoneen penkille. Luulin unohtaneeni ne kotiin, ja uin koko session ilman korvatulppia ja uimalaseja. :x Palatessani ne sitten odottivat siinä penkillä... :oops: Onneksi kukaan ei ollut vienyt niitä mennessään.

Kävin myös vaa'alla. Paino tuntuu normalisoituneen 80 kiloon, joka on pari kiloa vähemmän kuin pari kuukautta takaperin. En osaa sanoa paljonko noista huvenneista kiloista on ollut läskiä, lihasta, nestettä tai punnitushetkistä suolen sisältöä.
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Duckzilla kirjoitti:Olin hyvä ja ahkera ihminen, ja uin 1600 metriä, aikaa meni viitisenkymmentä minuuttia. :ohyeah:
Mä uin just vaan kilsan jossain 45 minsassa. 200 metriä ja tauko. Ei oikein kulkenut kun teki eilen selän salilla. Pisti heti alussa yläselän hapoille. Mut oon vähän kehittynyt, kun 10 kertaa sitten jaksoin 700 metriä kolmessa vartissa. Mulla on vaan niin paska tekniikka, kun en osaa rinulin potkua ollenkaan, et siihen se vauhti tyssää. Mut pääasia et hengityselimet rasittuu ja tulee hyvä olo.
Googlebot

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Pyry-Matias kirjoitti:Mulla on vaan niin paska tekniikka, kun en osaa rinulin potkua ollenkaan, et siihen se vauhti tyssää. Mut pääasia et hengityselimet rasittuu ja tulee hyvä olo.
Tee vaikka sellainen "delfiinipotku" jalat yhdessä. Tosin rintauintikilpailussa sitä ei saa käyttää koska sitä ei kai katsota enää rintauinniksi.

Mutta oletko varma että ongelma on nimenomaan potkupuoli? Minä ainakin uin rintauintia aikaisemmin aivan väärällä käsitekniikalla (= kädet kauhovat kaukaa sivuilta käsivarret suorina). Kun opin oikean tavan, rintauinnin vauhti ja jaksaminen tuntui liioitellen tuplaantuvan ja aloin ymmärtää miksi sillä tavalla edes uidaan.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bhven!! Onko sulla vielä lainassa se yksi lehti, jossa oli hyvät ohjeet rintauinnin ihan perusteista? Ei niiden avulla mestariksi kehity, mutta ne avas mulle pari lukkoa. Paas referoiden tai skannaten tänne?
Duckzilla

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Pyry-Matias kirjoitti: Mulla on vaan niin paska tekniikka, kun en osaa rinulin potkua ollenkaan, et siihen se vauhti tyssää.
Ihan sama juttu mulla, lähinnä menee vähän polvet koukkuun ja potkaisen. Siksi vedänkin rinulia vain yhteen suuntaan, ja kroolia sitten toiseen suuntaan, jotta pääsisi välillä vähän eteenpäinkin. :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Duckzilla kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti: Mulla on vaan niin paska tekniikka, kun en osaa rinulin potkua ollenkaan, et siihen se vauhti tyssää.
Ihan sama juttu mulla, lähinnä menee vähän polvet koukkuun ja potkaisen. Siksi vedänkin rinulia vain yhteen suuntaan, ja kroolia sitten toiseen suuntaan, jotta pääsisi välillä vähän eteenpäinkin. :)
Kannattaa lainata sellanen "board", niitähän on saatavilla uimahalleista? Ui pelkästään jaloilla, kädet saa tuen siitä laudasta. Vahvistaa jalkojen liikettä, ja voit koittaa vapaammin eri tyylejä. Sitten kun löytää sen hyvän (eli jalkoihin oikeasti sattuu treenien jälkeen), niin kannattaa käyttää sitä vastaisuudessakin. Uimajoukkuetreeneissä pelkkä jalkatyöskentely on yksi olennaisimmista harjoitusmuodoista, ei ne voi väärässä olla ;)

ps. eikä se näytä niin tyhmältä kuin miltä luulee, sä oot vaan pro ;) Kannattaa myös koittaa rintauinnin potkua selällään, ilman käsien sen suurempaa liikettä, samoin kyljellään, eli ns. hengenpelastus- metodi.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin