On muuten viikon aerobiset korkkaamati. Eilen toinen salireeni. Penkki kulki oudon virkeästi, 120:llä meni sarja puhtaita. Tänään täytyy hengästyä, muuten aivot natisee.
50 minuutin juoksulenkki. Vähän meni hapoille kun on ollut juoksemisesta pirun pitkä tauko, johtuen jatkuvasta korvatukosta (=joku pöpöhän siellä jyllää, poskionteloissakin tod.näk). Edelleen on pää täynnä räkää, mutta olkoot, prkl!
Keksin uuden talviurheilulajin: jousiampumahiihto
Jousiampumahiihdossa ampumapaikalle tultaessa toinen suksi irroitetaan jalasta ja taivutetaan kaarelle sukseen pikakiinnitettävän jänteen avulla, tällöin suksi muuttuu jousipyssyksi. Nuolet ja jänne kuljetetaan mukana reppumallisessa kotelossa.
Bhven kirjoitti:Keksin uuden talviurheilulajin: jousiampumahiihto
Jousiampumahiihdossa ampumapaikalle tultaessa toinen suksi irroitetaan jalasta ja taivutetaan kaarelle sukseen pikakiinnitettävän jänteen avulla, tällöin suksi muuttuu jousipyssyksi. Nuolet ja jänne kuljetetaan mukana reppumallisessa kotelossa.
Minusta puolestaan prossussa on paljon samoj juttuij kuin Superiorissa. Vasta viime aikoin olen pystynyt prosessoimaan prossua itseellisenä yksilönään.
Suvinen kirjoitti:
Tuli kuitenkin siinä äheltäessä mieleen, että onko sillä tuloksiin minkään valtakunnan vaikutusta että millä "fiiliksillä" ne treenit vetää? Kun joskus on voittajaolo, kaikki kulkee ja rauta nousee kevyesti. Sitten toisinaan (kuten tänään) kaikki tahmaa ja takkuaa, eikä treeniin saa sykettä millään. Kuitenkin, jos ajattelee järjellä, tein tänäänkin tismalleen saman verran treeniä kuin jonain hyvänäkin päivänä. Luulisi siis hyödynkin olevan saman kuin muulloinkin? Vaikka kotiin tullessa tuntuu lähinnä, että koko reissu oli täysin turha. Miten on?
Ei aina kulje. Jos treenaa vain silloin kun kulkee, ei kulje koskaan. Tulokset syntyy pääsääntöisesti siitä, että treenaat tarpeeksi suurella volyymilla (tarpeeksi rautaa yhteensä ylös, toistomäärä x sarjapaino) tarpeeksi kauan. Ei kroppa katso sitä, millä fiiliksellä tuon tarpeellisen volyymin suoritat. Välillä väsyttää tai ei vaan huvita, mutta kun jaksaa vetää treenit loppuun tuolloinkin, alkaa homma yhä useammin kulkemaan. Kipeänä ei tietenkään kannata treenata yhtään mitään ollenkaan koskaan.
Jos homma takkuaa pidemmän aikaa - olettaen että olet terve - olet luultavasti treenannut liian isolla volyymilla (liikaa painoja) ja lääkkeenä on löysä viikko pienemmillä painoilla treenaten. Tämä ei ehkä ole sinun ongelmasi, arvaan treenisi koostuvan pienemmillä painoilla tehdyistä pidemmistä sarjoista; itse voimapuolen treenaajana joudun pitämään löysän viikon vähintään joka 4. viikko.
Tosiaan, olivat tykittäneet Kauppiin kilsan lenkin kahdella neulansilmällä. Ihan sieltä, sillee ja ilman liukastetta. Suhailin kolme varttia näiden kaksituhattaluvun mietojen seassa, jäin jalkoihin, olin paska. Muistinko mainita, että olin 90 prosenttisesti patona ladulla, eli tukkeena, tulppana, vallina. Seuraavan kerran kuokkailen vasta reittien avauduttua, joskus. Tuli sellainen Nuori Suomi-fiilis, jos ymmärrätte mitä tarkoitan