Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Viimeksi n. 3 kk sitten kävin perjantain treeneissä. Eilinen teki hyvää kaiken jumpan ja 3:n sparrauserän jälkeen. Huonointa koko hommassa oli huono ilmastointi, korkea kosteus% ja vähän happea josta seurauksena päänsärky.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

1h20min kävelylenkki, viimeiset 15 min kauppaostokset selkärepussa. Teki gutaa liikkua, vasen lonkkakin aukes :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Suvinen kirjoitti:Pump. Ei se nyt niin kamalaa ollut kuin muistin
Mikä siinä on susta kamalaa? *ei tajuu*
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2881
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

About tunnin kävelylenkki. Toisessa käsipuolessa mies, toisessa hihna, jossa koira. Masua vasten kantoliinassa lapsi. Reipasta! :P
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Pitkästä aikaa step + core, on se vaan ehanata! Jostain kumman syystä noi sunnuntaiaamun tunnit on ollu aika harvinaista herkkua viime aikoina. =P
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

2km/suunta kauppaan ja takas miehen kanssa. Teki hyvää päästä taas ulos. Mä aion vakaasit kävellä kolmanteen kerrokseen loppuun asti.
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Fillaroin salille ja takaisin, muutama kilsa suuntaansa. Siellä rimpuilin rintahauistreenin. Liika työskentely ja sen lieveilmiöinä seuranneet liian vähäinen uni ja ei-optimaalinen ruokailu ovat jättäneet jälkensä: penkissä sai tiputtaa sarjapainoja 15 kilolla ja silti teki tiukkaa. Kyl kai tää taas tästä kun alkaa duuniputki parin viikon päästä helpottamaan...
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Juoksumatolla vajaa seiska alku- ja loppulämmittelyineen. Kevyttä oli. Meillähän on to/pe kyttien SM-futsal siellä etelän sykkeessä. Hotlahuoneet varattu, poiketaan illalla ehkä kasinolla grindaamassa turnaus. Jos en väärin muista, niin kolme 27min peliä per päivä, joten jalat ollevat toudella sittinä reisun seurauksena. Aika hyvin tässä kuitenkin on kuntopohjaa paaluttu, joten odotukset ovat hurrrjat. Etenkin kun pelaan ykköskentän salmiakin kärjessä 8)
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Selkähartia- ja jalkojen voimanopeustreeni. Hyvää settiä, tuli vedettyä täysillä. Päälle 10km fillarointia, treenin jälkeisen paluumatkan vedin ihan täysillä ilman mitään erityistä syytä tai järkeä, varsinkin kun olin juuri treenannut jalkoja; tuntui vain mukavalta revitellä.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Cycling 45 min.
Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Lantionpohjan lihakset 6*5 min. Ei riittäny puhti toistojen laskemiseen, oli hoidettava bisnekset puhelimessa ja jossain setissä vielä syödä lihis.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kertokaas ystävät hyvät mikä ois parhain tapa saada tuota mahan vararengasta pienemmäks ja lihaksia vahvistuun? Joo, ruokavalion tiedän ja toteutan. Muussa kropassa tää ruokavalio ja treeni näkyy mut vyötärön seutuvilla ei.
Treenaan salilla nuita suoria vatsalihaksia semmosella laitteella mutta kyljet ja vinot vatsalihakset kaipaa jotain. Selkäongelman takia en kiertoliikkeitä oikeen pysty tekeen.

Tänään taas salille!
Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz »

^ Hulavanteilu on ainakin aika helkkarin hauskaa ja tehokasta, sopi selkäkipuiselle äitillenikin. :]
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^ Pitäskö kysyä onko naapurin lapsilla hulavannetta :think:
Mitä hauskempaa sen parmempaa!

Edit: Kysyin, ei ole. Mitäs muita ehdotuksia hulavanteen lisäksi???? Kerta kiellon päälle eli ?
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

36 kilometrin erittäin reipas pyöräretki takana. Lisävastusta nastoitetusta eturenkaasta sekä hiekoitetuista pyöräteistä.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kiitti Suvinen! Mä olin kokonaan unohtanut ton liikkeen :oops:
Mä kyllä alotan pienemmistä painoista mutta kuitenkin... ps. onnittelut asuntokaupoista!

Juuh, tänään oli salipäivä. Lämmittelyks taas pyöräilyä, koko kropan treeni ja loppulämmittelyks taas kävely kotiin n. 25 min.
Menin ohjelmassa sekasin ja katoin painot vatsalihaksissa väärin. Piti olla 18 kg mut laiton vahingossa 20,3 (sillä kokeiltiin ekalla kerralla mitä jaksan). Yllätin itteni ja jakson tehdä ennemmän 20,3:lla ku viimeks tolla 18 kg :shock:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 21779
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jalkatreeni

Kyykyn otin kevyesti huntilla kun on edellisestä jalkatreenistä melkoisen kauan. Prässissäkään ei mitään huimia painoja ollut, mutta nyt alkoi tissien puute iskemään, kolmannessa sarjassa alkoi mustia pisteitä vilisemään silmissä. Reisiojennus, ei puhuta siitä.

Kokeilin ensimmäisen kerran eläessäni jullea vai mikä se nyt olikaan. Ei onnistunut, kyttyrä estää tehokkaasti tuon liikkeen joten vetelin sitten vain useamman sarjan reisikoukistusta.

Pohkeet istuen menikin sitten helposti kun eteen tuli kumartelemaan naisihminen kohtuullisen avoimessa kaula-aukossa (en tuijottanut). Pohkeet seisten ketutti, mutta sain kuitenkin kivat raidat olkapäihin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Maanantai: BodyPump 60 min.

Tiistai: BodyInterval 60 min.

Keskiviikko: BodyAttack 60 min.

Ja liikuntako on muka kivaa? Perkele. Nyt iski uskonpuute. Alkuviikosta saakka on ollut niin löysää ja huonovointista meininkiä, että tekisi mieli heittää hanskat tiskiin. Maanantaina heikotti ja oksetti, tiistaina vaan sattui, ja tänään sitten sattui niin saatanasti. Penikat oikuttelee ja nilkat on ihan amputaatiokondiksessa. Nyt kyllä pari vapaapäivää tekee ihan terää, seuraavaksi menen vasta lauantaina Gymille! Huomenna korkeintaan syvävenyttelyyn. Argh.
"Elämä on kuin pornoelokuva - silloin tällöin panemista ja niissä väleissä ihan täyttä paskaa."
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Xiberia kirjoitti:
Nyt kyllä pari vapaapäivää tekee ihan terää
No todellakin. Oireesi kertovat sulle, että olet rehkinyt liikaa. Ainainen treenaaminen täysillä leikkaa koneen jossain vaiheessa kiinni, ota hetki iisisti niin treeni alkaa taas maistumaan palautuneella kropalla. Tsemppiä!

Tänään oli tiukka päivä: fillarointia 13.5km, töitä 13h ja päälle olkapää-ojentaja- + penkin voimanopeustreeni. Mun vatsalihaksille kävi Xibet, ne oli hieman kipeät ennen treeniä ja ekan tiukan rutistussarjan jälkeen pamahtivat ihan lukkoon. Ei puhettakaan, että olisin voinut tehdä useamman sarjan, vaikka tietenkin jääräpäisesti piti vielä kokeilla.

Huomenna pyörä saa jäädä ekana aamuna tällä viikolla talliin. Tuuli tulee olemaan helvetillinen, huomenna on jaloille kova kyykkypäivä (jos töissä ei mene yöhön) ja haluan treenin jälkeen saunaan! :]
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Eilen jalkapäivä + selän voimanopeus. Ihan kivasti kyykkytulos nousussa, hyvähyvä. Tänään jalat eivät olleet yhtään kipeät, mitähän vaikutusta asiaan on sillä että korvasin palautusjuoman ja loppuvenyttelyn alkoholilla...? :roll:
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Voima-aerobic + bodypump. Fiilikset huomattavasti paremmat kuin keskiviikkona, mutta kintut jotenkin edelleen rikki. Paska.
"Elämä on kuin pornoelokuva - silloin tällöin panemista ja niissä väleissä ihan täyttä paskaa."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18513
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Xiberia kirjoitti:Voima-aerobic + bodypump. Fiilikset huomattavasti paremmat kuin keskiviikkona, mutta kintut jotenkin edelleen rikki. Paska.
Kolme sanaa, lepo lepo lepo?
Pyyhin Netikettiin..
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Niba kirjoitti:
Xiberia kirjoitti:Voima-aerobic + bodypump. Fiilikset huomattavasti paremmat kuin keskiviikkona, mutta kintut jotenkin edelleen rikki. Paska.
Kolme sanaa, lepo lepo lepo?
Jestas, ruksi seinälle, olen Niban kanssa samaa mieltä :shock:

Varo Xib, ettei käy niin pahasti että joudut kuukausien treenitauolle. Palautuminen ja lepo on tärkeämpää kuin vois kuvitellakaan. Ja viikottainen, eikä vasta sitten kun on ylikuormitettu olo.
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Bliss kirjoitti:Varo Xib, ettei käy niin pahasti että joudut kuukausien treenitauolle.
Juu, noiden jalkojen oireiden takia alkoi penikkatauti tai vastaava vähän pelottaa. Siitä kun joutuisi pitkälle lomalle.

Ohjaajani suositteli menemään urheiluliikkeeseen ostamaan sellaiset tukipohjalliset, jotka korjaavat jalan virheasentoja - noita jalkaoireita kun on alkanut olla vasta sen jälkeen, kun oon säännöllisesti alkanut käydä noissa hyppyjuoksujumpissa. Täytyy kokeilla niin kauan kuin jalat kantaa.
"Elämä on kuin pornoelokuva - silloin tällöin panemista ja niissä väleissä ihan täyttä paskaa."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 21779
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bliss kirjoitti:Varo Xib, ettei käy niin pahasti että joudut kuukausien treenitauolle. Palautuminen ja lepo on tärkeämpää kuin vois kuvitellakaan. Ja viikottainen, eikä vasta sitten kun on ylikuormitettu olo.
Vähän semmoinen tuntuma, että Xiben täytyy oppia asia kantapäänkautta ennenkuin menee perille.

Kun ei kehitystä tapahdu liian treenaamisen takia niin jotkut vetävät entistä kovemmin. Ja sitten käydään pohjalla. Jos selviää hengissä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin